seznam forumov / Avstrija / Ostala gorovja - Avstrija / del skupine Nockberge
 del skupine Nockberge
5.3.2011 - rozka
Rana ura, zlata ura, je bil danes naš motovelik nasmeh...po jutranji kavici malo pred Karavanškim predorom smo že hiteli proti Innerkrems-u in še malo naprej, kraj Rosaninzmeden, kjer je bilo naše današnje izhodišče. Vreme se je že kazalo v jasni in sončni luči, mi pa smo se že vzpenjali proti prvemu "knedlu" Königstuhl(2336m), kjer nam je vrh postregel z res kičastimi razgledi. Sledil je spust in spet vzpon na greben, kjer so se prehojeni 2-tisočaki kar vrstili; Friesenhalshöhe(2246m), Seenock(2260m), Vogelsangberg(2207m), Sauereggnock(2240m) in zadnji Stubennock(2092m). Skupina Nockberge je pravi raj za turne smučarje, ampak je danes, kljub ugrezanju ponekod, bilo ok tudi za nas pešake. Turo smo zaključili po cca 6h z vsemi postanki... sneg pa je vseh vrst-trd, kložast, mehak, moker, suh,...
Dan je bil prava zimska pravljica, družba enkratna, vreme čudovito...priporočam!, skupaj s kremo za obrazvelik nasmeh
del skupine Nockberge oznake na izhodišču1

pozimi so gore najlepše
del skupine Nockberge karta začetka poti v dolino Rosaninalm1
del skupine Nockberge pred kočo dr. Joseph Mehrl , kjer smo štartali2
del skupine Nockberge v Rosaninalmu, na progi, ki je bila tako utrjena, da čez uro naših sledi več ni bilo3
del skupine Nockberge na sedlu Koenigstuhlscharte 2190m4
del skupine Nockberge še gasilska na vrhu Gr.Koenigstuhl 2336m5
del skupine Nockberge z vrha, pred nami Visoke in Niske Ture v ozadju6
del skupine Nockberge Hochalmspitze in Gr.Hafner na obzorju7
del skupine Nockberge povratek po grebenu 5-tih vrhov na izhodišče8
8.6.2019
S PD Iskra Kranj pa sem šel na južni del gorovja Nockbergov . Šli smo na prelep travnat vrh Grosser Speikkofel -2270m .Šli smo prek prelaza Karavanke .Izhodišče je bilo v gorski vasici Skt. Lorenzen na višini 1470m.Višincev je bilo točno 800m-gor.Iz vasi se gre sprva malo po gozdu,nato pa se ob ograjenih pašnikih povzpnemo pod vznožje zelene gore.Pot je označena.Uživamo v lepem vremenu in prekrasnih cvetličnih poljanah.Enkrat je vse rumeno, enkrat vijolično, spet drugič belo. Nikjer nikogar.Prišli so pa res urejat ograje pašnikov. Poleti tu pasejo. Nazaj grede smo šli več kot pol poti drugje -mimo koče, ki je zgleda poleti odprta.Vas ima celo gostilno in pir je pasal kot nikoli.Nazaj smo se pa peljali prek predora Ljubelj in obenem obiskali še Rožno dolino(Rosental).Tu smo pri gostišču Podnar naleteli celo na poroko.Bilo je res prelepo.
del skupine Nockberge Prispeli.1
del skupine Nockberge13
del skupine Nockberge Gasilska.14
del skupine Nockberge Nazaj po drugi poti.15
del skupine Nockberge Svizci so nam jo hitro popihali v svoje luknje.Videli pa smo jih, pa tudi belko-nič več belo.16