Zavratec - Medvedje Brdo

Izhodišče: Zavratec (735 m)
Cilj: Medvedje Brdo (814 m)
Zemljevid:

Iz Žirov se peljemo proti Logatcu, a le do zaselka Brnikov Log, kjer nadaljujemo desno (iz smeri Logatca levo) v smeri Zavratca. Višje, v Spodnjem Zavratcu prispemo na manjše križišče, kjer nadaljujemo levo v smeri Idrije in Godoviča. Ko prispemo v Zgornji Zavratec, se od cerkve odpeljemo še malo naprej, nato pa parkiramo na parkirišču ob športnem igrišču.

Z izhodišča nadaljujemo po cesti, ki preide v pas gozda, mi pa se po njej dokaj hitro pričnemo zmerno spuščati. Med spustom nas pot vodi mimo samotne hiše, za njo pa se cesta postopoma položi, nekoliko naprej pa ponovno prečimo pas gozda. Ko ponovno stopimo iz gozda prispemo do vasice Potok, kjer nas pot vodi mimo nekaj hiš. Ko se vas konča se cesta ponovno prične vzpenjati, mi pa pot nadaljujemo po makadamski cesti. Cesta se višje strmeje vzpne v dveh serpentinah, nato pa se priključimo markirani poti oz. cesti.
Omenjeni cesti sledimo v desno, mi pa po njej po dobrih 100 m prispemo do mesta, kjer se priključimo na asfaltno cesto, kateri tudi sledimo v levo. V nadaljevanju hodimo po asfaltni cesti, ki poteka po razglednem slemenu, nato pa nas mimo gasilskega doma na Medvedjem Brdu pripelje do križišča ob kapelici. Tu nadaljujemo desno, na naslednjem križišču pa levo v smeri kmetije odprtih vrat Šinkovc. Sledi še kratek vzpon in že stopimo na vrh Medvedjega Brda, kjer na levi opazimo vojaške objekte nekdanje JLA, na desni strani pa razgledno ploščo na Medvedjem Brdu.

Ob poti: Potok (730m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Sveti Urh (Zavratec)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Zavratec - medvedje_brdo1
Zavratec - medvedje_brdo29
Zavratec - medvedje_brdo30
Zavratec - medvedje_brdo31
Diskusija o izletu Zavratec - Medvedje Brdo ()