gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaSveti Ilija (Planina) / Vrčice - Sveti Ilija (Planina)

Vrčice - Sveti Ilija (Planina)

Izhodišče: Vrčice (481 m)
Cilj: Sveti Ilija (Planina) (747 m)
Zemljevid: Dolenjska - Gorjanci, Kočevski Rog 1:50.000

a) Z avtoceste Ljubljana - Brežice, se usmerimo na izvoz Ivančna Gorica, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Črnomlja. Za Črmošnjicami, se cesta še kratek čas vzpenja, nato pa se prične strmeje spuščati ter nas pripelje v vas Vrčice, kjer parkiramo na velikem makadamskem parkirišču v bližini tamkajšnje gostilne.
b) Z avtoceste Brežice - Ljubljana, se usmerimo na izvoz Novo mesto, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Dolenjskih Toplic ter Podturna pri Dolenjskih Toplicah. V Podturnu se priključimo glavni cesti Ivančna Gorica - Črnomelj, mi pa ji sledimo levo v smeri Črnomlja. Za Črmošnjicami, se cesta še kratek čas vzpenja, nato pa se prične strmeje spuščati ter nas pripelje v vas Vrčice, kjer parkiramo na velikem makadamskem parkirišču v bližini tamkajšnje gostilne.
c) Iz Bele krajine se najprej zapeljemo v Semič, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Črmošnjicam in Soteski. Še preden se cesta prične spuščati, pa prispemo v Vrčice, kjer na velikem makadamskem parkirišču ob bližnji gostilni parkiramo.

S parkirišča se usmerimo na makadamsko cesto v smeri Kleča, Planine in Mirne gore. Makadamska cesta se hitro spusti do cerkve sv. Martina, pred katero stopimo na asfaltno cesto, ki vodi na Mirno goro, mi pa ji sledimo v desno. Cesta nas sprva vodi mimo nekaj hiš, nato pa preide v gozd, kjer se prične strmeje vzpenjati. Le malo za tem, ko se asfalt konča, pa prispemo na označeno križišče, kjer nadaljujemo po desni cesti (levo dostop na Mirno goro z avtomobilom), na njo pa nas usmerjajo tudi planinske smerne table. Naprej se nekaj časa vzpenjamo po makadamski cesti, nato jo markirana pot za nekaj časa zapusti ter se pri spominski plošči oz. kamnu vrne nanjo. Vzpon nadaljujemo po cesti, le ta pa se postopoma položi in nas iz gozda pripelje na manj porasel predel imenovan Kleč.
Tu nas pot vodi mimo bližnje lovske hiše Kleč in ruševin nekdanje cerkvice, do naslednjega križišča.
Na križišču, ob katerem so številne smerne table, izberemo levo pot (desno Mirna gora čez Škrilj), ki se nadaljuje po rahlo vzpenjajoči makadamski cesti. Cesta se nato povsem položi in nas v nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do cerkve svetega Ilije.

Ob poti: Kleč (645m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dom na Mirni gori (1 h), Mirna gora (55 min)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Vrčice - sveti_ilija_planina1 Vrčice - sveti_ilija_planina2 Vrčice - sveti_ilija_planina3 Vrčice - sveti_ilija_planina4 Vrčice - sveti_ilija_planina5 Vrčice - sveti_ilija_planina6 Vrčice - sveti_ilija_planina7 Vrčice - sveti_ilija_planina8 Vrčice - sveti_ilija_planina9 Vrčice - sveti_ilija_planina10 Vrčice - sveti_ilija_planina11 Vrčice - sveti_ilija_planina12 Vrčice - sveti_ilija_planina13 Vrčice - sveti_ilija_planina14 Vrčice - sveti_ilija_planina15 Vrčice - sveti_ilija_planina16 Vrčice - sveti_ilija_planina17 Vrčice - sveti_ilija_planina18 Vrčice - sveti_ilija_planina19 Vrčice - sveti_ilija_planina20 Vrčice - sveti_ilija_planina21 Vrčice - sveti_ilija_planina22 Vrčice - sveti_ilija_planina23 Vrčice - sveti_ilija_planina24 Vrčice - sveti_ilija_planina25 Vrčice - sveti_ilija_planina26
Diskusija o izletu Vrčice - Sveti Ilija (Planina) ()