Katera od naštetih gora je najvišja?

Stenar

Špik

Kukova špica

Velika Mojstrovka

Krn

Rombon

gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaSmledniški hrib (Stari grad) / Valburga - Smledniški hrib (Stari grad)

Valburga - Smledniški hrib (Stari grad) (po cesti)

Izhodišče: Valburga (400 m)
Cilj: Smledniški hrib (Stari grad) (517 m)
Ime poti: po cesti
Zemljevid:

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Vodice, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Valburgi, Smledniku, Zbiljam in Medvodam. Ko prispemo v Valburgo, bomo opazili napis za Stari grad, ki nas usmeri levo na lokalno cesto. Naprej se peljemo skozi vas, mi pa v manjšem križišču v zgornjem delu vasi ponovno zavijemo levo v smeri Starega gradu in označenega parkirišča. Sprva še asfaltni cesti sledimo še dobrih 100 m, nato pa parkiramo na označenem parkirišču ob cesti.

S parkirišča nadaljujemo po cesti ob kateri smo parkirali, le tej pa se že kmalu priključi pot z nižjega izhodišča (pot čez Kalvarijo). Tu cesta zavije rahlo v desno in nas pripelje do igral na sedlu nad Kalvarijo. Tu se rahlo v levo odcepi strma pešpot, ki vodi do Starega gradu, mi pa nadaljujemo po cesti, ki se obrača vse bolj v desno. Višje prispemo do označenega križišča, kjer nadaljujemo ostro levo ter se mimo spomenika NOB v nekaj minutah povzpnemo do okrepčevalnice na Smledniškem hribu.
Od okrepčevalnice nadaljujemo po lepo urejeni poti, po kateri se v nekaj korakih povzpnemo do obnovljenega Starega gradu.

Valburga - smledniski_hrib_stari_grad1
Valburga - smledniski_hrib_stari_grad19
Valburga - smledniski_hrib_stari_grad20
Valburga - smledniski_hrib_stari_grad21
Diskusija o izletu Valburga - Smledniški hrib (Stari grad) (po cesti)