Najvzhodnejši dvatisočak v Sloveniji je?

Kordeževa glava

Mala Raduha

Velika Zelenica

Ojstrica

gorovja / Julijske AlpePlaninska koča Merjasec / Ukanc - Planinska koča Merjasec

Ukanc - Planinska koča Merjasec (skozi Žagarjev graben)

Izhodišče: Ukanc (570 m)
Cilj: Planinska koča Merjasec (1535 m)
Ime poti: skozi Žagarjev graben
Zemljevid: TNP 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu, Bohinjski Bistrici, Ribčevemu Lazu in smučišču Vogel. Parkiramo na velikem urejenem parkirišču pri spodnji postaji žičnice na Vogel.

Pod spodnjo postajo žičnice na Vogel opazimo gozdno cesto (v zimskem času smučarska proga), ki se prične zmerno vzpenjati proti zahodu. Pot naprej se še nekaj časa zložno do zmerno vzpenja, nato pa nas pripelje iz gozda na razgledno pobočje, od koder se nam odpre lep razgled na Komarčo, Pršivec in Bohinjsko jezero.
Za tem se cesta prične obračati vse bolj v levo ter postaja vse bolj strma. Višje nadaljujemo po razmeroma strmi smučarski progi, po kateri nas ves čas vodi slabša in gruščnata transportno reševalna cesta. Čez čas se cesta oz. smučarska proga prehodno položi, nato pa se ponovno strmo vzpne in nas pripelje na označeno razpotje, kjer nadaljujemo levo v smeri Ski hotela na Voglu (naravnost spodnja postaja dvosedežnice Zadnji Vogel).
Le malo naprej prispemo na naslednje razpotje, kjer ponovno nadaljujemo levo (desno planina Zadnji Vogel), mi pa vse bolj strmi transportno reševalni cesti sledimo do planote Vogla. Tu nadaljujemo levo ter se v zložnem vzponu v nekaj minutah sprehodimo do Planinske koče Merjasec.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Planina Zadnji Vogel, Orlove glave, Visoki Orlov rob, Vrh Dlani, Šija, Vrh Krnic, Vogel, Meja
Ukanc - planinska_koca_merjasec1
Ukanc - planinska_koca_merjasec28
Ukanc - planinska_koca_merjasec29
Ukanc - planinska_koca_merjasec30
Diskusija o izletu Ukanc - Planinska koča Merjasec (skozi Žagarjev graben)
Enka
7.8.2016
Enolična in za hojo zoprna pot (grušč).