gorovja / Julijske AlpePlanina za Migovcem / Ukanc - Planina za Migovcem

Ukanc - Planina za Migovcem

Izhodišče: Ukanc (570 m)
Cilj: Planina za Migovcem (1600 m)
Zemljevid: TNP 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu, Bohinjski Bistrici, Ribčevemu Lazu in smučišču Vogel. Parkiramo na velikem urejenem parkirišču pri spodnji postaji žičnice na Vogel.

Pod spodnjo postajo žičnice na Vogel opazimo gozdno cesto (v zimskem času smučarska proga), ki se prične zmerno vzpenjati proti zahodu. Pot naprej se še nekaj časa zložno do zmerno vzpenja, nato pa nas pripelje iz gozda na razgledno pobočje, od koder se nam odpre lep razgled na Komarčo, Pršivec in Bohinjsko jezero.
Ko cesta oz. smučarska proga zavije levo ter se prične strmeje vzpenjati, pa postanemo pozorni, saj bomo po približno 100 m, na desni strani opazili manjši možic, ob katerem se začne sprva precej zaraščena stezica, ki se po krajšem prečenju prične strmeje vzpenjati skozi gozd. Višje se steza prehodno položi in preči nekoliko bolj strma pobočja proti desni. Od tu se nam za kratek čas odpre lep razgled na okolico, nato pa se pot vrne v gozd, skozi katerega se ponovno prične strmeje vzpenjati. Na nekaj mestih nekoliko zaraščena pot, pa nas višje pripelje do večje skale (slika št.17), za katero po nekaj 10 m prispemo na neoznačeno razpotje.
Na razpotju, ob katerem se nahaja tudi manjši možic, nadaljujemo levo (desno lovska koča na Melu in Ražnova Suha) ter pot nadaljujemo po bolj zaraščeni poti, ki najprej preči pobočja proti levi, nato pa nas iz gozda ter višje grmičevja pripelje na razgledna in z visoko travo porasla pobočja, s katerih se nam odpre lep pogled na Pršivec in Bohinjsko jezero. Vzpon nadaljujemo po občasno precej zaraščeni in na nekaj mestih tudi težje sledljivi poti (težje sledljiva mesta so predvsem tam, kjer preko poti leži kakšno podrto drevo). Višje se pot nekaj časa nadaljuje skozi pas grmičevja in ruševja, nato pa prispe v niz manjših dolinic, kjer nam pot kažejo tudi številni možici. Ko se ruševje že precej razredči pot zavije nekoliko v desno ter se postopoma položi. Tu sledi še kratek levi ovinek in pot nas pripelje do planine za Migovcem, kjer tudi stopimo na markirano pot Vogel - Komna.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Zeleni vrh, Vrh nad Škrbino, Tolminski Kuk
Ukanc - planina_za_migovcem1 Ukanc - planina_za_migovcem2 Ukanc - planina_za_migovcem3 Ukanc - planina_za_migovcem4 Ukanc - planina_za_migovcem5 Ukanc - planina_za_migovcem6 Ukanc - planina_za_migovcem7 Ukanc - planina_za_migovcem8 Ukanc - planina_za_migovcem9 Ukanc - planina_za_migovcem10 Ukanc - planina_za_migovcem11 Ukanc - planina_za_migovcem12 Ukanc - planina_za_migovcem13 Ukanc - planina_za_migovcem14 Ukanc - planina_za_migovcem15 Ukanc - planina_za_migovcem16 Ukanc - planina_za_migovcem17 Ukanc - planina_za_migovcem18 Ukanc - planina_za_migovcem19 Ukanc - planina_za_migovcem20 Ukanc - planina_za_migovcem21 Ukanc - planina_za_migovcem22 Ukanc - planina_za_migovcem23 Ukanc - planina_za_migovcem24 Ukanc - planina_za_migovcem25 Ukanc - planina_za_migovcem26 Ukanc - planina_za_migovcem27 Ukanc - planina_za_migovcem28 Ukanc - planina_za_migovcem29 Ukanc - planina_za_migovcem30 Ukanc - planina_za_migovcem31 Ukanc - planina_za_migovcem32 Ukanc - planina_za_migovcem33 Ukanc - planina_za_migovcem34 Ukanc - planina_za_migovcem35 Ukanc - planina_za_migovcem36 Ukanc - planina_za_migovcem37 Ukanc - planina_za_migovcem38 Ukanc - planina_za_migovcem39
Diskusija o izletu Ukanc - Planina za Migovcem ()
Pi_is_exactly_3
26.7.2016
Pot je zdaj že kar dobro zaraščena z grmovjem in ruševjem. Čez njo ležijo tudi številna podrta drevesa.