Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

Torka - Krekova koča na Ratitovcu

Izhodišče: Torka (1160 m)
Cilj: Krekova koča na Ratitovcu (1642 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

Najprej se zapeljemo v Škofjo Loko, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Železnikom in naprej proti Podbrdu. Kmalu (približno 2 do 3 km) za Zalim Logom, pa bomo opazili oznake za vasi Ravne in Torka, ki nas usmerijo desno na vzpenjajočo cesto. Strma in ozka cesta, nas višje pripelje v Ravne, kjer v križišču nadaljujemo po desni cesti, kateri nato sledimo do zaselka oz. kmetije Torka, ki je izhodišče za našo turo. Ker ob izhodišču ni primernih parkirnih mest, je najbolje, da pri kmetiji zavijemo desno ter se po gozdni cesti odpeljemo še dobrih 100 m ter nato parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Od kmetije nadaljujemo po desni cesti, ki v rahlem vzponu preči pobočja proti desni. Cesta nato preide v gozd, kjer nas mimo manjšega studenčka in spodnje postaje tovorne žičnice, ki pelje na Ratitovec, pripelje do mesta, kjer nas planinska smerna tabla za Ratitovec usmeri levo na vzpenjajoč kolovoz (če nadaljujemo po cesti, prispemo na sedlo Po(v)den). Po krajšem vzponu se nam z desne priključi še markirana pot z vasi Prtovč (pot preko Po(v)dna), mi pa nadaljujemo levo ter še nekaj minut nadaljujemo po kolovozu.
Ko se kolovoz konča nadaljujemo po dobro uhojeni planinski poti, ki se postopoma prične vse strmeje vzpenjati. Pot, ki sprva poteka skozi gozd, nas kmalu pripelje na neporaščena pobočja, kjer se še strmeje vzpne. Strma in vse bolj razgledna pot, ki poteka čez strma in v zimskem času za zdrs in snežni plaz nevarna pobočja, se višje nenadoma položi in zavije levo, kjer nas pripelje na pašna območja Ratitovca. Od tu sledi še približno 5 minut lahkotne hoje in pot, s katere se nam odpirajo lepi razgledi na Porezen in okoliške vrhove, nas pripelje do Krekove koče na Ratitovcu.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Gladki vrh (Ratitovec), Altemaver (Ratitovec) (20 min)
Torka - krekova_koca_na_ratitovcu1 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu2 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu3 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu4 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu5 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu6 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu7 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu8 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu9 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu10 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu11 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu12 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu13 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu14 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu15 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu16 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu17 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu18 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu19 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu20 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu21 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu22 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu23 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu24 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu25 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu26 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu27 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu28 Torka - krekova_koca_na_ratitovcu29
Diskusija o izletu Torka - Krekova koča na Ratitovcu ()