gorovja / Kamniško Savinjske AlpeLomek (Lom) / Terme Topolšica - Lomek (Lom)

Terme Topolšica - Lomek (Lom)

Izhodišče: Terme Topolšica (410 m)
Cilj: Lomek (Lom) (884 m)
Zemljevid: Šaleška dolina 1:50.000
Avtor: as7780
Ogledov: 1990

a) Iz smeri Maribora se peljemo po avtocesti do izvoza Arja vas, kjer nadaljujemo desno v smeri Velenja oz. Slovenj Gradca. Peljemo se skozi Veliko Pirešico, Črnovo in Vinsko Goro do Velenja, kjer nadaljujemo naravnost mimo tovarne Gorenje v smeri Šoštanja. Malo za Velenjem v rondoju zavijemo v smeri Šoštanja, pri Termoelektrarni zavijemo na most in peljemo skozi center Šoštanja. Malo za osnovno šolo Karla Destovnika - Kajuha zavijemo levo v smeri Topolšice. Po približno 4 km se pripeljemo v Topolšico oz. do Term Topolšica na levi kjer lahko parkiramo na velikem parkirišču hotela Vesna.
b) Iz smeri Ljubljane se peljemo po avtocesti do izvoza Šentrupert, kjer že vidimo oznake za Topolšico. Nato se peljemo skozi Preserje, Male Braslovče in Letuš proti Šmartnemu ob Paki. Od tu nadaljujemo do vasi Gorenje, kjer zavijemo desno na magistralno cesto proti Velenju. Malo pred Velenjem v rondoju zavijemo v smeri Šoštanja, pri Termoelektrarni zavijemo na most in peljemo skozi center Šoštanja. Malo za osnovno šolo Karla Destovnika - Kajuha zavijemo levo v smeri Topolšice. Po približno 4 km se pripeljemo v Topolšico oz. do Term Topolšica na levi kjer lahko parkiramo na velikem parkirišču hotela Vesna.

S parkirišča Term Topolšica se sprehodimo skozi zdraviliški park v katerem je urejena spominska soba podpisa nemške kapitulacije. Markirana pot se prične nad cesto pri stopnicah, ki vodijo v hrib. Kmalu pridemo na parkirišče Bolnišnice Topolšica, kjer nas tabla usmeri na strmo pot v gozd nad bolnišnico. Po 15 minutah pridemo do asfaltirane ceste po kateri se nekoliko spustimo. Pri napravi za pripravo pitne vode zavijemo levo na strmo asfaltirano cesto, kjer sledimo markacijam skozi gozd. Ko pridemo iz gozda cesto zapustimo in se usmerimo čez travnik in nato skozi gozd dokler nas steza ne pripelje do makadamske ceste po kateri nadaljujemo pot. Pot nas vodi skozi mešani gozd po grebenu Loma do zapuščene kmetije Dražnik. Od tu nadaljujemo po cesti do kmetije Vodovnik in nato do kmetije Ravs. Malo naprej pridemo do konca ceste ob kateri se nahaja vikend. Tu zavijemo desno v gozd in po nekaj metrih dosežemo obeležje za vrh Loma (Lomek).

Ob poti: Terme Topolšica (410m), Bolnišnica Topolšica (474m)
Terme Topolšica - lomek_lom1 Terme Topolšica - lomek_lom2 Terme Topolšica - lomek_lom3 Terme Topolšica - lomek_lom4 Terme Topolšica - lomek_lom5 Terme Topolšica - lomek_lom6 Terme Topolšica - lomek_lom7 Terme Topolšica - lomek_lom8 Terme Topolšica - lomek_lom9 Terme Topolšica - lomek_lom10 Terme Topolšica - lomek_lom11 Terme Topolšica - lomek_lom12 Terme Topolšica - lomek_lom13 Terme Topolšica - lomek_lom14 Terme Topolšica - lomek_lom15 Terme Topolšica - lomek_lom16 Terme Topolšica - lomek_lom17 Terme Topolšica - lomek_lom18 Terme Topolšica - lomek_lom19 Terme Topolšica - lomek_lom20 Terme Topolšica - lomek_lom21 Terme Topolšica - lomek_lom22 Terme Topolšica - lomek_lom23 Terme Topolšica - lomek_lom24 Terme Topolšica - lomek_lom25 Terme Topolšica - lomek_lom26 Terme Topolšica - lomek_lom27 Terme Topolšica - lomek_lom28 Terme Topolšica - lomek_lom29 Terme Topolšica - lomek_lom30 Terme Topolšica - lomek_lom31 Terme Topolšica - lomek_lom32 Terme Topolšica - lomek_lom33
Diskusija o izletu Terme Topolšica - Lomek (Lom) ()
francimedved
12.12.2017
Lep pohod, še posebno, če se naveličaš vsakodnevnega kopanja v termah. Priporočam.