Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaKapelica pri Mariji pod Srebotnikom / Štore - Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom

Štore - Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (Barbarina pot)

Izhodišče: Štore (240 m)
Cilj: Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (500 m)
Ime poti: Barbarina pot
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

Štore dosegljive idealno s pomočjo železnic. Po cesti...zapustimo avtocesto v Celju in se praktično v centru Celja usmerimo proti Štoram oziroma Šentjurju. Avtomobil parkiramo v bližini železniške postaje Štore, kjer je na voljo dovolj parkirnih mest in tudi začetek označene planinske poti.

Začetek poti je pri železniški postaji v Štorah. Napotimo se preko Voglajne, kjer nas smerna tabla takoj napoti desno (napis Svetina) in kmalu zatem naravnost praktično skozi območje stare štorske železarne. Po asfaltni cesti nadaljujemo v spodnjem delu ob Bojanskem jarku do novega razcepa poti, kjer nadaljujemo naravnost, levo pot ,,čez Žlajfo,,. Kmalu cesta zavije ostro levo nekoliko v hrib, se ponovno zravna ob igrišču (tukaj je začetek poti - Barbarina pot) in v kratkem nadaljevanju za nekaj vrstnimi hišami zavijemo levo na gozdno cesto. Ob domačiji desno ob poti preidemo na gozdno pot. Kmalu se v levo odcepi pot ,,skozi Bojanski graben,, medtem, ko mi nadaljujemo desno ostro navzgor v bolj izrazitem gozdnem delu. Z desne se kmalu priključi pot iz Celja in Teharij. Nadaljujemo levo po gozdni cesti ob dveh, treh hišah in nato še enkrat levo po gozdni poti. Pot se v objemu gozda in vse bolj kamnitem svetu vije višje. V nadaljevanju se odcepi pot na Srebotnik in kmalu zatem v kratkem spustu dosežemo cilj poti.
Dolžina opisane poti iz Štor je okoli 3500 metrov, 290 pozitivnih višinskih metrov in 45 negativnih višinskih metrov.

Štore - kapelica_pri_mariji_pod_srebotnikom1
Štore - kapelica_pri_mariji_pod_srebotnikom28
Štore - kapelica_pri_mariji_pod_srebotnikom29
Štore - kapelica_pri_mariji_pod_srebotnikom30
Diskusija o izletu Štore - Kapelica pri Mariji pod Srebotnikom (Barbarina pot)
bruny
2.3.2016
Po opisano poti v večernem času v sredo 02.03.2016 vzpon višje v svet Celjskega hribovja...