gorovja / Julijske AlpeKosijev dom na Vogarju / Stara Fužina - Kosijev dom na Vogarju

Stara Fužina - Kosijev dom na Vogarju

Izhodišče: Stara Fužina (600 m)
Cilj: Kosijev dom na Vogarju (1054 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Triglav 1:25.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Z vožnjo nadaljujemo proti Bohinjskemu jezeru (Ribčev laz), pri katerem pridemo na križišče, kjer nadaljujemo desno v smeri Stare Fužine. V Stari Fužini pa v križišču pri kapelici zavijemo ostro levo na vzpenjajočo cesto v smeri planine Blato, planine Vogar in doline Voje. Tej cesti nato sledimo do parkirišča, kjer pobirajo cestnino in parkirnino. Parkirnina znaša 1 €/h.

S parkirišča nadaljujemo po asfaltni cesti, ki se nadaljuje proti planini Blato, planini Vogar in dolini Voje. Sprva razmeroma strma cesta se hitro položi, nato pa nas pripelje do znamenja, ob katerem je označeno razpotje.
Pri znamenju zapustimo asfaltno cesto in pot nadaljujemo levo v smeri Vogarja in Pršivca. V nadaljevanju se najprej prečno vzpnemo čez razgleden pašnik, nato pa pot preide v gozd, skozi katerega se vzpenja po kamnitem kolovozu. V nekaj dolgih serpentinah se vzpnemo stopnjo višje, kjer se pot nekoliko položi. Le malo naprej, pa opazimo oznake za spomenik NOB, ki se nahaja ob lepem razgledišču ter vzletišču jadralnih padalcev, s katerega se nam odpre lep pogled na Bohinjsko jezero, Rudnico in Spodnje Bohinjske gore.
Od razgledišča se vrnemo na markirano pot, le ta pa nas hitro pripelje na vzhodni rob planine Spodnji Vogar. Pot naprej se večinoma zložno vzpenja čez travnike, mi pa ob poti opazimo večje število nekdanjih pastirskih koč, ki so danes v glavnem preurejene v vikende. Tej poti, ki se še naprej zložno vzpenja, sledimo do Kosijevega doma na Vogarju, le tega pa dosežemo po nekaj minutah nadaljnje hoje.
Od doma se lahko v 5 minutah sprehodimo še do bližnje razgledne točke, s katere se nam odpre lep pogled na Bohinjsko jezero in Spodnje Bohinjske gore.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Planini pri Jezeru, Planina Vodični vrh (1 h 30 min), Koča pri Triglavskih jezerih (3 h 45 min), Pršivec (2 h 30 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti,
Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju1 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju2 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju3 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju4 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju5 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju6 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju7 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju8 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju9 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju10 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju11 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju12 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju13 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju14 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju15 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju16 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju17 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju18 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju19 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju20 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju21 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju22 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju23 Stara Fužina - kosijev_dom_na_vogarju24
Diskusija o izletu Stara Fužina - Kosijev dom na Vogarju ()
Gost
13.10.2006
res lahka tura, samo malo je vroče v gozdu. Lep razgled z vzletisča. Priporočam pa še ogled hudičevega mosta in sotesske s slončkom
12.11.2006
Opis poti je skromen. Sam vzpon ni zahteven vsekakor pa se splača pot nadaljevati do jezera na Planini pri jezeru.mežikanje
Gost
8.4.2007
OBISKOVALEC 7.4.2007 Bil je res prečudovit dan. Skozi gozd je bilo nekoliko soparno, ko pa se povzpneš do vzletišča za padalce se ti odpre res lep razgled nad dolino in jezero. Po enournem sončenju ob koči smo se zaradi pooblačitve vrnili v dolino
heinz
6.12.2009
Opis poti je zadosten, oz. dober, saj je nemogoče zaiti. Izlet je lahek in primeren v vseh letnih časih za vsakogar. V koči prijazni oskrbniki (domačno, toplo). Razgledišče cca 200 m naprej od koče je še nekoliko lepše od tistega pri spomeniku in vzletišču padalcev.
(slike v rubriki Razmere)
Breda
24.1.2011
Na Vogarju sem bila v soboto 22.1.2010. Vreme je bilo krasno, pot je dobro označena, kopna (do grbinastih travnikov) in nezahtevna. V koči je prijazen oskrbnik, jedli pa sva odličen ričet in domač kruh, pečen v krušni peči.nasmeh
valerija112
5.8.2014
Pozdravljeni! v soboto je na Planini Vogar maša. Zanima me,če je to pri Kosijevem domu ali kje višje. Če je višje na planini,koliko je hoda od doma do tam? Hvala za odgovor.
28.2.2019
Kosijev dom na Vogarju - lep izlet... Pot je dokaj strma in kamnita vse do vzletišča. Zimska oprema ni potrebna. Razgledi krasni, na vzletišču in razgledni točki, le malo naprej od Kosijevega doma. nasmeh