Hribi.net
Hribi.netSlovenski splet
Registracija Navodila
uporabnik: geslo:  avtoprijava 
English Hrvatski Seznam gora Iskanje izletov
gorovja / Julijske AlpeBavški Grintavec / Soča - Bavški Grintavec
  

Soča - Bavški Grintavec

 
Izhodišče: Soča (500 m)
Izhodišče Širina/Dolžina: 46,3425°N / 13,6693°E
Cilj: Bavški Grintavec (2347 m)
Ime poti: -
Čas hoje: 5 h 30 min
Zahtevnost: zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: zelo zahtevno
Višinska razlika: 1847 m
Višinska razlika po poti: 1847 m
Zemljevid: TNP 1:50.000
Priporočena oprema (poletje): čelada
Priporočena oprema (zima): čelada, cepin, dereze
Ogledov: 54556
Ocena: 3 glasov
Število slik: 35
Število komentarjev: 68
Dostop do izhodišča:

Iz Trente ali Bovca se zapeljemo v vas Soča, kjer ob cesti opazimo cerkev. Začetek peš poti je 200-300m od cerkve proti Trenti, kjer ob cesti opazimo smerokaze in manjše parkirišče za 2-3 avtomobile.

Opis poti:

Iz vasi Soča se usmerimo na stezo za oznakami Bavški Grintavec. Pot se prične že na začetku precej strmo vzpenjati skozi gozd in nas v dobre pol ure hoje pripelje do planine oz. vasi Lemovje. Tu pot najprej zavije nekoliko v levo čez travnik, nato pa se kmalu obrne v desno in se prične ponovno strmo vzpenjati delno skozi gozd, delno čez strme travnike. Pot nato zavije v levo, kjer strmina rahlo popusti. Sledi prečenje strmih južnih pobočij pod Kolom (1924 m), ki nas pripelje do lovske koče na planini nad Sočo.
Na planini zavije pot v desno in se vzpenja čez travnata pobočja in mimo podrtih dreves. Pot se še naprej vzpenja čez visoko travo na južnih travnatih pobočjih, občasno pa se vzpenja tudi skozi gozd. Gozd kmalu preide v ruševje in pot se prične rahlo obračati v desno proti dolinici med Malim Grintavcem (2282 m) in Kolom. Po vzponu čez dolino nas pot pripelje do melišč pod Bavškim Grintavcem. Tu postane pot precej strma, v zadnjem delu pa tudi rahlo krušljiva in izpostavljena padajočemu kamenju. Opisana pot je po zahtevnosti najlažji pristop na Bavški Grintavec, vendar je lahko pot tudi zelo naporna saj je ves čas izpostavljena soncu.

zemljevid poti
Ob poti: Lemovje (856m), Planina nad Sočo (1400m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem, izleti z istim ciljem
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit
Slike:
Soča - bavski_grintavec1 Soča - bavski_grintavec2 Soča - bavski_grintavec3 Soča - bavski_grintavec4 Soča - bavski_grintavec5 Soča - bavski_grintavec6 Soča - bavski_grintavec7 Soča - bavski_grintavec8 Soča - bavski_grintavec9 Soča - bavski_grintavec10 Soča - bavski_grintavec11 Soča - bavski_grintavec12 Soča - bavski_grintavec13 Soča - bavski_grintavec14 Soča - bavski_grintavec15 Soča - bavski_grintavec16 Soča - bavski_grintavec17 Soča - bavski_grintavec18 Soča - bavski_grintavec19 Soča - bavski_grintavec20 Soča - bavski_grintavec21 Soča - bavski_grintavec22 Soča - bavski_grintavec23 Soča - bavski_grintavec24 Soča - bavski_grintavec25 Soča - bavski_grintavec26 Soča - bavski_grintavec27 Soča - bavski_grintavec28 Soča - bavski_grintavec29 Soča - bavski_grintavec30 Soča - bavski_grintavec31 Soča - bavski_grintavec32 Soča - bavski_grintavec33 Soča - bavski_grintavec34 Soča - bavski_grintavec35
Diskusija o izletu Soča - Bavški Grintavec ()
Vera     
15.5.2010
Je po poti kje kaj vode, morda na planini Lemovje ali ob lovski koči? Hvala!
grahelj     
15.5.2010
Na poti ni vode.
ben     
15.5.2010
Mihelič v svojem vodniku Julijske alpe pravi: ...iz vasi Soča se vzpnemo v zapuščeni zaselek Lemovje po strmi stezi, ki je bila nekoč edina povezava z dolino. Sončno in razgledno teraso prekoračimo mimo največje skupine hiš in nadaljujemo po ožji stezici proti severu v odprto dolinico. Mimo dveh studencev(drugi je zanesljivejši) se pot usmeri v gozdni rezervat Lemovje...
Sam se tu še nisem potepal, in ali to še drži, ne bi vedel, ampak po vodniku naj bi bila. Ampak v kakšnem visokem poletju tudi jaz dvomim, da bo kaj s tem studenčkom.

Lp B
grahelj     
15.5.2010
Lani konec septembra ni bilo nikjer niti kapljico vode.
geppo     
15.5.2010
Ko sem šel iz doline Bavščice je bila pri lovski koči ( ampak to je že davno )
Lp
šodrovec     
15.5.2010
Vse zgoraj napisano drži, ampak ne vedno. Lahek, a dolg in vroč južni dostop pač zahteva v poletni sezoni poleg solidne kondicije še kak kilogram več na hrbtu in istočasno dobro zaščito proti soncu. Zato, Vera, ne razmišljaj preveč, ampak vzemi s sabo dovolj vode za celotno turo!
geppo     
15.5.2010
Dober nasvet!!
Tako žejen, kot sem bil na usposabljanju za mladinskega gorskega vodnika v Bavščici menda nisem bil nikoli. Takrat ( menda leta 1981 ) smo imeli samo litrske čutarice. Vso vodo smo običajno pokurili že dopoldan, potem je bilo pa vehtanje in iskanje snežišč.
Bili so kakšni skrivni izviri vode, ki nam jih je pokazal vodnik. Potem smo pa dobili opozorilo, da se tam napajajo tudi garjavi kozorogi in nas je minilo.
Lp
Tomažke     
15.5.2010
Malo naprej od Lemovja je bilo lani ob poti eno leseno korito ja. Verjetno bo to ravno to, kar je omenil ben. Više pa dvomim, da bi se kaj dobilo.
Lani, ko sva šla s prijateljem konec spetembra iz Zadnje Trente na vrh in sestopila v Sočo, je bilo 3 litre tekočine skoraj premalo.
AndrejG     
24.7.2010
Včeraj sem bil na Bavškem Grintovcu. Gor smo šli po plezalni poti, dol pa po zgoraj opisani poti proti Soči. Na poti ni nobene vode, tudi v zgoraj omenjenemu koritu ne. Edina voda ki je bila, je bil dež, ki nas je dobil v zadnje pol ure. S kolegom sva imela vsak po 6 litrov vode s sabo, pa jo je bilo premalo, zato pa je bilo srečanje z reko Sočo v dolini toliko večje mežikanje
mojcej'72     
25.7.2010
Joj, še dobr da nisem šla ... čeprav je bil tudi v mojem koledarju zapisan Bavški Grintovec za 23.7., pa sem se premislila zaradi napovedi slabega vremena. Sigurno ne bi imela toliko vode s seboj in potem slaba volja zaradi žeje naredi svoje. Super podatek glede VODE, zna priti prav vsakemu! Drugič si napolnim ruzak.
joža x     
25.7.2010
Vsak 6l pa ni dovolj za 1dan????
Bojan_A     
25.7.2010
Če bi jaz tovoril 6 l vode bi jo sigurno porabil, zgolj iz tega razloga, ker bi me taka teža za dvakrat upočasnila.
anemona     
25.7.2010
Lani sva šla z možem iz Soče na Bavški Grintovec. Opozorila glede vode sva vzela resno. Če se prav spomnim, sva je imela s sabo vsak po 5 litrov (plus tekoči jogurt, kot vedno). Na poti vode res ni, oziroma kjer naj bi bila, je bilo suho. Ker sva se imela namen vračati po isti poti, sva plastenke za povratek shranila na dveh točkah. Tako je šlo brez težav. Tura je v lepem vremenu res lepa, a zelo dolga in 'žejna'.
anemona     
28.7.2010
Se popravljam, sem preverila podatek, spomin mi je ponagajal: s sabo nisva imela po 5, ampak vsak po 3 litre vode in tekoči jogurt.
joža x     
24.6.2011
Kako je ta pot prehodna v tem času(sneg,varovala ....),če je kdo mogoče hodil,gor zadnje dni?Hvala.
viharnik     
25.6.2011
Gore,ki so obrnjene pretežno na jug so sigurno povsem kopne.Celo Petzeck 3283m je že večinoma kopen po informaciji oskrbnice Claudie,le na vršnjem ledeniku je nekaj snega,na katerega se odpravim v ponedeljek.
ruševec     
26.8.2011
3.8. sem imel to možnost da sem prečil Bavški Grintovec iz Zadnje Trente po direktni gor in v Sočo dol. Tako sem se izognil sestopanju po zelo zahtevni plezariji ter goro doživel tako s severne kot južne strani. Za celo pot sem imel s seboj 4 l tekočine. Vse nisem porabil. Pot iz Soče velja sicer za najlažjo pot na Bavški Grintovec, ampak vršni del od vrha do izteka iz strme grape je vsaj pri sestopanju vse prej kot lahek. Šodra ima ta gora res neomejeno. Varoval pa na tej poti tudi ni. Šele ko stopiš na bolj položno melišče pod strmo grapo, postane pot res lahka. Nižje proti planini nad Sočo je pot precej zaraščena in ozka. Očitno tudi s te strani ni trum planincev. Seveda, ko pa je 1850m višinske razlike. Pri sestopu mi je bil lepši del poti od planine proti Lemovju in samo Lemovje. Proti Soči pa, ko že misliš, da si blizu, še kar hodiš in hodiš. Namakanje nog v hladni Soči na koncu ture pa je bil blagodejen. Po skoraj 10 urah hoje je pač človek že rahlo utrujen in pregret.
ljubitelj gora     
9.3.2012
Ali kdo ve kakšne so razmere na tej poti.
mrcepindereze     
15.5.2012
A mislite bi se poleti- sedaj dalo smučati na tistih flehah snega na tej strani Bavškega Grintavca, ko se ga vidi iz Trente? Sam tak mislim malo za lušte pa šminkiranje. velik nasmeh
IgorZlodej     
16.5.2012
Vprašanje je sicer precej neresno, odgovor pa je JA. Na vsaki flikci snega je možno smučati, samo vprašanje je kateri bedak bi v poletni pripeki po južni strani B.G-ca tako visoko nosil smuči in vso ostalo kramo, ko pa je toliko nižje ležečih snežišč, ki so bistveno lažje dostopna. Sicer pa gore niso za šminkiranje, ampak so za prave ljubitelje gore nekaj povsem drugega.
soraya     
29.6.2012
Včeraj, 28.6.2012 sva se s kolegom odpravila na Bavški Grintavec, čeprav ga razen iz povedanega poznanih planincev in podatkov s hribi.net nisva poznala. Kolega je kar izkušen na tem področju, jaz pa bolj obvladam hribčke pod 1500 m. No, in sva šla iz doline Bavšice. Voda niti ni tak problem, natočiš jo v strugi reke na začetku in tudi pri lovski koči teče. Tudi vzpon po tej strani niti ni tak problem, mal kondicije že zahteva, mene je spravil v slabo voljo sestop. Ta šodr.....eekSaj sva se smejala mojemu občasnemu drsanju po zadnji plati, sam strah pred zdrsom mi je paral živce. Poleti je mal problem sonce, samo če startaš dovolj zgodaj, ga občutiš samo pri sestopu. Fajn je blo, sam ugotavljam, da se bolš počutim na nižjih višinah.mežikanje
jprim     
29.6.2012
Če sta šla po tej poti v opisu zgoraj, sta res še imela srečo z vodo in z vročino, ali pa sta majhna porabnika.nasmeh
LP!
ZOJA     
2.7.2012
Vidim, da je v.r.1847m, v opisu piše 5ur in pol, če pa gledaš slike kaže začetek poti 4ure in pol. Koliko časa je res potrebno za povprečnega planinca
IgorZlodej     
2.7.2012
ja sem čisto povprečen pa rabim 3.30mežikanje
soraya     
4.7.2012
Ja midva sva rabla s postankom za en panin, cca 15 minut, pa krajši time out pri lovski koči,slabih 5 ur iz doline Bavšice. Iz Soče pa še nismo šli.
Snowman     
10.7.2012
Koliko je pa ta pot sedaj zaraščena? Mogoče so pri opisu stare slikce, ampak precejšen del poti gre čez travnike?
soraya     
31.7.2012
Sorry, snowman, nisem ble prisotna. pot je kar zaraščena, ja, vsaj prvi del, samo se kar da priti skoz brez problemov.
Janiel74     
1.8.2012
So oznake vidne kljub označenosti? Morda startam gor še v temi, če bodo napovedane popoldanske nevihte.
Janiel74     
1.8.2012
Se oproščam kljub zaraščenosti*** velik nasmehvelik nasmeh
soraya     
4.8.2012
Ja, ni problema z oznakami, samo malo pazljiv je treba bit pa gledat. Pa srečno, gor je tak mir, da bi človek kar ostal. Pa ne sam tle, kjerkoli v hribih, daleč od ponorelega sveta!mežikanje
Janiel74     
4.8.2012
No pa sem prilezel tudi na vrh te gore. Pot nič posebnega. Start še v temi, hitro naprej.
V bližini vrhu dokaj zoprno melišče in potem še finalni vzpon, ki se kar vleče. Poznam klasifikacijo težavnosti poti tu na hribi.net in menim, da ne gre za lahko označeno pot, ker je zadnji vzpon res zoprn in moraš uporabiti roke, kar pomeni, da to ni lahka pot.
jprim     
4.8.2012
Ja, pa boš skoraj uspel,... bravo, čestitke, ja, kot praviš, zadnji del poti je res zahteven, zato bi res oznaka težavnosti morala biti zahtevna.
LP!nasmeh
svizica     
18.6.2013
Mogoče kdo ve kakšne so razmere na poti, kakšne posebnosti? Hvala!
mlgt1950     
18.6.2013
Ali kdo ve, če je možno v lovski koči na planini Nad Sočo zasilno prespati (če je zaprta, vsaj pod streho pred vhodom).
Katero LD je lastnik te koče?
Hvala.
LP
B2     
18.6.2013
V lovski koči na Planini nad Sočo je možno zasilno bivakirati (prespati) na podstrešju, do koder vodijo lesene stopnice (lestev). Koča je sicer zaprta, zaprto (z zasilnimi lesenimi in nezaklenjenimi vrati) pa je tudi podstrešje. V vsakem primeru je prenočitev ali zatočišče pred slabim vremenom zagotovljeno...
Snowman     
28.6.2013
Je po tej poti gor mogoče še kaj snega?
hanč     
30.6.2013
Ali je šel že kdo gor iz Soče,kako je....
matz     
27.7.2013
Danes sva opravila 5-urni vzpon iz Soče in ugotovila, da Bavški Grintavec nudi ene najlepših, če ne celo najlepše razglede v Julijskih Alpah. Kot bi se vsi markantni Julijci razporedili okoli tega očaka. Res fenomenalno.

Drugače pa sva štartala že ob petih in cca 3 ure sva hodila po senci preden naju je pred začetkom melišča dobilo sonce. Vzpon po melišču je naporen (1,5ure) in strm, vmes pa je tudi malce poplezavanja. Pri začetku spusta je potrebna pozornost zaradi strmine in gruševja. Zaradi teh.dela in malce zoprnega spusta bi pot ocenil kot delno zahtevno.

Čeprav je dejansko največji problem sonce, ki te nato spremnlja večino povratka v dolino (mestoma gre pot po gozdu) - še posebno danes ko metorologi merijo rekordne temperature.

Pa vzamite dovolj vode - midva sva jo porabila 4-5 litrov vsak.


di     
15.7.2014
Vprašujem za letošnje razmere:
Je po tej poti gor mogoče še kaj snega?
senik     
7.8.2014
Včeraj opravil vzpon na Bavški Grintavec in z vsem kar je napisano v opisu se strinjam, razen s tem da je pot lahka, saj je v zadnjem delu zahtevna in je potrebno malo plezarije, sploh je pa kar nerodna za sestopanje in je potrbno biti zelo previden. Ker je pot zelo izpostavljena soncu je potrebno imeti zadosti tekočine,a je 3l za normalnega porabnika zadosti. Na poti je voda samo malo višje od Lemovja kjer je nad koritom cev in iz nje teče čudovita voda. Pogrešam pa malo bolj vidne oznake, oziroma bi jih bilo potrebno obnoviti. Cela pot v spodnjem delu je zelo zaraščena tako kot je na slikah, saj je visoka trava.Glede tega koliko časa kdo porabi je pač čisto odvisno od vskega posameznika, za povprečnega planinca je pa to kar pravi čas. Za pravo garanje na poti, si pa navrhu poplačan z čudovitimi razgledi!!!
megadave     
17.8.2014
Že par let ga samo opazujem,letos sem se pa odločil,da se povzpnem nanj. A kdo ve kje je plezalna pot,ali je markirana? In kakšna je pot iz Zadnje Trente? Hvala za odgovor.
ljubitelj gora     
17.8.2014
Po tej poti greš gor: http://www.hribi.net/izlet/flori-zadnja_trenta_bavski_grintavec_cez_kanski_preval/1/679/1203 sestopaš po direktni http://www.hribi.net/izlet/flori-zadnja_trenta_bavski_grintavec_direktna_pot/1/679/1204 ali pa obratno, sem šel dol na Kanjski preval in še na Zagorelec.
molekk     
18.8.2014
Sestop v smeri planine Zapotok odsvetujem, ker je v tej smeri 100vm pod vrhom BG izpostavljeno mesto z gruščem in skalami,
ki samo čakajo na pot v dolino.
ljubitelj gora     
18.8.2014
Če se ne motim je tam gor že dolgo tak del, kjer se ob mal neprevidnosti sproži šodr: https://www.youtube.com/watch?v=zNMpl_-7aMA&index=110&list=UUw-6UkwA5Nctp7TyMkTAsMA
Zgembo     
14.9.2014
bil sem danes na tej turi, snega je nekaj proti vrhu a bolj za vzorec nasmeh
Zgembo     
19.9.2014
evo fokte od 14.09.2014
https://www.youtube.com/watch?v=9Xo4ZRdXvsI&list=UU2PXZAQAbM9Pa3oo-OMsTSA
Tiranozaver     
14.8.2016
Svoj prvi vzpon (in povratek) na ta mogočni vrh sem moral opraviti iz vasi Soča, saj je pot iz Zadnje Trente zaprta. Startal sem malo pred 6. uro, saj sem glede na zapise pričakoval vročo in dolgo pot. Pot se takoj strmo vzpne in ne popušča veliko, zato je tekaških delov do vrha zelo malo. S seboj sem imel 4 litre tekočine. 1,5 l plastenko sem ob vzponu pustil pri lovski koči na Planini nad Sočo in jo vzel ob povratku. Izlet je bil lep, a orientacijsko zahteven, saj so markacije in oznake poti precej zabrisane in zbledele. Pot skozi visoko travo je zahtevna, saj se skoznjo težko vidi ali je pod njo ravna pot, kamen ali luknja. Pred meliščem pod grebenom so zelo uporabni postavljeni možici, ki sem jih med potjo kar precej popravil in povišal, saj so bili podrti. Kljb temu sem malce skrenil s poti in se znašel na poti, ki jo uporabljajo gorske živali, zato sem se na greben pred vrhom povzpel precej bolj na levo stran, kjer mi plezanje po gruščastih skalah ni ušlo. Vrh sem dosegel pred 9. uro, kjer je bilo kljub sončnemu vremenu prijetno in ne pretoplo. Med spustom je bilo plezanje z grebena skozi žleb ponovno zahtevno, zato menim, da oznaka poti "lahka označena pot" ni primerna. Zagotovo je zelo lepa, a lahka ni, otrok sem zagotovo še ne bom peljal, vsaj brez pasov in varovalnih sistemov ne. Ob spuščanju v dolino se je dvigala tudi temperatura in vlaga, kar se je poznalo pri povečanem potenju in čeprav je bila ura ob prihodu na izhodišče šele 10.45, prave vročine še ni bilo. V dolino sem prinesel dober liter vode, če bi pa v gori ostal še kakšno uro ali dlje več, pa bi bila tudi ta voda potrebna, saj se sonce upre v pot z vso močjo. Zato se je na BG najbolje odpraviti zgodaj zjutraj in uživati v popoldanskem hlajenju nog v Soči.
dprapr     
14.8.2016
V petih urah tri litre tekočine?zmeden
redbull     
14.8.2016
to maš dost za 2 dnimežikanje
Tiranozaver     
14.8.2016
Jah, sem en od bolj žejnih jezik
grega_z_brega     
14.8.2016
a si per pil?
voda še za v čevelj ni dobra eek
viharnik     
15.8.2016
Če je pa Tiranozaver, a ni nič jasno Gregavelik nasmehmežikanje
Enka     
15.9.2016
Kako to, da vsem pripombam navkljub, ta pot ostaja označena kot lahka?
Tadej     
15.9.2016
Hvala za opozorilo. Sem spremenil na zahtevno pot.
mornar     
24.7.2017
Prosim za informacijo o stanju o poti na Bavški Grintavec iz vasi Soča. L.P.
juso     
24.7.2017
Pot je zaprta že več kot eno leto.
https://stanje-poti.pzs.si/
mirank     
24.7.2017
Če se kaj ne ohladi jo odsvetujem za ta čas; razen če startaš res še v temi. Studenec nad Lemovjem je takrat, ko sem šel še delal, zdaj pa ne vem, saj je sneg v vršnem delu zagotovo skopnel mežikanje. Take, odprte poti res niso za visoko poletje, sicer pa o stanju poti ni kaj pisati. V sredo sem nad planino Slapnik še po 12.30 srečeval norce, ki so se vzpenjali na Krn v tisti vročini sredi dnevazavijanje z očmi. Mislim, da so si stvar zapomnili.
mirank     
24.7.2017
Juso ne piši, če ne veš o kateri poti je govora. Zaprta je pot z druge strani.
juso     
24.7.2017
Res je ..se opravičujem za napačen komentar.
mornar     
25.8.2017
Prosim za informacijo glede žiga za Slovensko transvezalo na Bavškem Grintovcu.
maregol     
25.8.2017
Za vrh nimam informacije, vem oa da jr v TIC v Bovcu.
maregol     
25.8.2017
pa da je*
mornar     
27.8.2017
Danes bil na vrhu Bavškega Grintavca, o žigu na vrhu ne duha in sluha. Pot iz Soče katostrofalno označena, sramota za društvo, ki jo vzdržuje.
jaksetici     
28.8.2017
Bil na vrhu Bavškega Grintavca v soboto, 26.8.2017. Izhodišče dolina Bavšice mimo planine Bukovec, čez Kanjsko sedlo na vrh in potem preko Malega Grintavca nazaj proti Planini Bukovec in po soteski Tesna nazaj na izhodišče.
Pot čez Kanjsko sedlo je po mojem skromnem mnenju ZELO(!) nevarna in ni za slabo pripravljene hribolaznike! Samovarovalni komplet zelo zaželen, čelada pa sploh!
Glede na to, da je pot čez Kanjsko sedlo zaprta že od lanskega julija in zaradi splošne nevarnosti bi morali na tej poti FIZIČNO preprečiti prehod, dokler se le-ta ne sanira. Konec koncev je gora vpisana v Razširjeni slovenski planinski poti!

Za poplačilo vsega truda, ki si ga vložil v to, da si prišel na vrh, seveda ni nikjer žiga! Super, fino! Zanima me, koliko mesecev, let se že ve za vse te pomanjkljivosti, pa se ne premakne prav nič?!

Bolj kot na vse to, pa sem razočaran nad stanjem poti od vrha po grebenu do M. Grintavca in potem naprej v dolino Bavšice. Namreč, stanje markacij je milo rečeno KATASTROFALNO! Dvomim, da so bile kaj obnovljene v tem stoletju. Če že najdeš kakšno, je le-ta v zelo slabem stanju, barve zbledele, veliko se jih je zgubilo zaradi raznoraznih podorov skal itd. Sam sem najmanj 3x zašel iz smeri. Šele po večih poskusih in pogledih iz več smeri sem uspel najti dostojno označbo, ki me je peljala naprej. In to ob sončnem vremenu! Kaj bi šele bilo, če bi se pojavile meglice...???
Naj povem, da so označbe v Kamniško Savinjskih alpah lahko vzor, kako se označuje poti. O kakršnih koli križiščnih tablah pa lahko v tistem predelu le sanjamo.
TK     
7.10.2017
Dne 13.8.2017 se odpraviva po poti iz vasi Soča na Bavški Grintavec. Pot je zelo slabo označena z markacijami, še posebej v zgornjem delu bi bilo brez 'možicljev' težko ujeti pot proti vrhu. Tudi drugi planinci na poti so se pritoževali nad slabo označeno potjo.
Pri spustu sva srečala dve Nizozemki, ki sta prejšnji dan dosegle vrh, vendar sta na poti nazaj zgrešili pot in zaradi dolge poti sta morali prenočiti pri lovski koči.
Na poti nazaj, pod lovsko kočo smo zopet zgrešili pot in neoznačena steza nas je vodila v zelo nevaren rob. Na srečo smo imeli GPS, ki nas je obrnil nazaj na pravo pot. Pot je neprimerna za planince, ki niso dobro fizično pripravljeni. Posebej to velja za turiste, ker je pot zelo dolga in naporna. Gora je ena izmed točk planinske transverzale, zato je zelo obiskana v poletnih mesecih. Na izhodišču bi bilo dobro postaviti opozorilno tablo, ki opozarja, da na poti ni koče ali pitne vode.

Toliko v vednost, pot nujno potrebuje obnovo.
darinka4     
1.11.2017
Nekdo je napisal , da na vrhu B. Grintovca ni žiga. Sedaj pa je. Vsaj 31. 10. ko sem bila gor je čisto nov žig, za katerega upam, da ne bo dobil nog.Tudi Kanski preval je v redu. Morda so zajle na začetku plezalne poti malce ohlapna, ampak povsem varne. Malo me je skrbel grušč, ki ga je na poti kar precej. Tam je treba biti previden in pazljiv, sploh pri sestopu.
B2     
2.11.2017
Kovinski žig na Bavškem Grintovcu je bil nameščen 16. oktobra. Istočasno je bilo sanirano tudi kritično mesto na poti Kanski preval - vrh, ter zaradi lažjega prehoda in varnosti nameščenih nekaj novih klinov. Pot je bila zaradi tega mesta, do sanacije uradno zaprta.
raubšic     
3.11.2017
Vsi se samo nekaj pritožujete, kdor ne zna naj je doma! Pa bo mir.
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Avtoprijava:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati
Copyright © 2006-2017 Hribi.net, Pogoji uporabe, Oglaševanje, Piškotki