gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeSlavnik / Skadanščina - Slavnik

Skadanščina - Slavnik

Izhodišče: Skadanščina (581 m)
Cilj: Slavnik (1028 m)
Zemljevid: Slovenska Istra - Čičarija, Brkini in Kras 1:50.000
Ogledov: 20598

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Kozina in cesti naprej sledimo v smeri Reke. Le malo za krajem Materija, pa bomo opazili oznake za Skadanščino, ki nas usmerijo desno na ožjo in v zadnjem delu tudi vzpenjajočo cesto. Omenjeni cesti sledimo do Skadanščine, kjer na začetku vasi tudi parkiramo.

Z izhodišča se sprehodimo do središča vasi, tam pa v križišču nadaljujemo levo v smeri Slavnika. Cesta za vasjo izgubi asfaltno prevleko in se po nekaj minutah hoje razcepi na dva dela. Nadaljujemo po desni zgornji cesti v smeri Slavnika (leva cesta vodi proti Malim vratom), le ta pa postopoma preide v gozd in se počasi spremeni v kolovoz. Vzpon nadaljujemo po zložnem kolovozu, le ta pa nas vodi čez številna in dobro označena razpotja. Nekoliko višje, se kolovoz povsem položi, nato pa se postopoma prične strmeje vzpenjati. Zmerno strm kolovoz, višje preči gozdno cesto ter se nato postopoma prične spreminjati v široko in lepo sledljivo pešpot. Pot naprej nas pripelje do informativne table, ki označuje začetek naravnega spomenika Slavnik, ter nas le nekaj korakov naprej pripelje iz gozda na razgledna travnata pobočja. Tu se pot obrne rahlo proti desni in nas po približno 10 minutah nadaljnje hoje pripelje na vrh Slavnika.

Skadanščina - slavnik1 Skadanščina - slavnik2 Skadanščina - slavnik3 Skadanščina - slavnik4 Skadanščina - slavnik5 Skadanščina - slavnik6 Skadanščina - slavnik7 Skadanščina - slavnik8 Skadanščina - slavnik9 Skadanščina - slavnik10 Skadanščina - slavnik11 Skadanščina - slavnik12 Skadanščina - slavnik13 Skadanščina - slavnik14 Skadanščina - slavnik15 Skadanščina - slavnik16 Skadanščina - slavnik17 Skadanščina - slavnik18 Skadanščina - slavnik19 Skadanščina - slavnik20 Skadanščina - slavnik21 Skadanščina - slavnik22 Skadanščina - slavnik23 Skadanščina - slavnik24 Skadanščina - slavnik25 Skadanščina - slavnik26 Skadanščina - slavnik27 Skadanščina - slavnik28 Skadanščina - slavnik29 Skadanščina - slavnik30 Skadanščina - slavnik31 Skadanščina - slavnik32 Skadanščina - slavnik33 Skadanščina - slavnik34 Skadanščina - slavnik35 Skadanščina - slavnik36 Skadanščina - slavnik37 Skadanščina - slavnik38
Diskusija o izletu Skadanščina - Slavnik ()
balon
22.9.2013
Pozdravljeni!

Zanima me ali je mogoče z avtom priti do slike 8?

Hvala za odgovornasmeh
bruny
22.9.2013
Do slike 8 mežikanje predvidevam , da je sigurno mogoče z avtomobilom - to je v prvih dveh stavkih opisa tudi ,,nakazal,, predstavitelj te poti ampak iz spoštovanja do prebivalcev naselja bi parkiral in tudi začel z hojo, kjer jo je opisovalec izleta in on je že mežikanje vedel zakaj!?...Lepo in tudi spoštljivo se je sprehoditi, pogledati kakšno zanimivost, ki sodeč po fotkah so, kupiti morda, če je možnost kozarec medu ali pa hlebec ovčjega sira, kos pogače...recimo... in spregovoriti oziroma pokramljati z domačini, ki ohranjajo poseljeno slovensko podeželje. Njihova govorica je prijetna in trdno izklesana v burji bolj uborne kraške zemlje...Tako pa silimo na še neka dodatno idealna izhodišča in profitiramo 500/600 metrov in pet/deset minut sodeč v tem primeru, ki bi nas ravno dodatno ,,ogreli,, za prijetno nadaljevanje hoje navkreber medtem, ko utrinki življenja gredo mimo nas...Pisanje je dobronamerno, vsekakor ne polemično...Lp
repika
Sprehod skozi vas ti ne vzame več kot 15 minut, po dosedaj videnem vsi parkirajo pred/v neposredni bližini table. Lepo napisano bruny!
balon
23.9.2013
sprašujem iz razloga dveh mlajših planink,katerim se pri cca. 2 urah hoje v eno smer zelo pozna 10-15 min. več.

Hvala za odgovor

repika
23.9.2013
Ne skrbi, mi smo z našo planinko prišli v dobri uri gor pa smo ogromno stali, iskali fotografske motive, se pogovarjali o rožah, z domačini... Absolutno ne maramo hitenja, tekanja ipd. Vedno si za vsako stvar vzamemo čas in vedno pridemo na cilj zadnji, če gremo v skupini. Otrokom je zelo zanimivo, če jih znamo po poti animirati. Prijetno pot... Otroci zmorejo več kot si mislimo.
smatjaz
1.1.2014
Čas hoje cca 1,30 ure za pohodnike brez kondicije, drugače pa lahka zelo dobro označena pot. Višinska razlika 472,6 m. Pa sled: http://www.hribi.net/gps.asp?sledid=533 nasmeh
spet_jaz
1.5.2017
Bili 29.4. 1,5 ure je ravno prav markirano, smo šli z otrokom. Pot je odlično označena.
Kakšna fotografija več pa na povezavi: Slavnik
nacka.
2.5.2017
V fotogaleriji se sprašujete kaj ste gledali: s pogledom ste objeli celo Čičarijo, s pričetkom na Slavniku in na koncu z Učko.

spet_jaz
3.5.2017
Hvala lepa za informacijo @nacka.