gorovja / Julijske AlpePlanina Zajamniki / Rudno polje - Planina Zajamniki

Rudno polje - Planina Zajamniki

Izhodišče: Rudno polje (1347 m)
Cilj: Planina Zajamniki (1280 m)
Višinska razlika: -67 m
Zemljevid: TNP 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti naprej sledimo proti Bledu. Na Bledu pa nas pri semaforju oznake za Pokljuko usmerijo desno. Naprej se peljemo skozi Gorje in mimo opuščenega smučišča Zatrnik do Rudnega polja na Pokljuki (veliko parkirišče, vojašnica in strelišče).

S parkirišča nadaljujemo po cesti (v zimskem času tekaška proga) v smeri Koče na Uskovnici. Cesta nas sprva vodi mimo strelišča, nato pa preide v smrekov gozd, skozi katerega se nadaljuje do manjšega, a označenega križišča. S križišča nadaljujemo po levi spodnji cesti (rahlo desno cesta, ki vodi proti izhodišču za planino Konjščica in Uskovnica dostop z avtomobilom), katera je s prometnim znakom zaprta za javni promet. Po cesti se v nekaj minutah spustimo v travnato dolinico Španove jame, kjer pa se po nekaj minutah cesta razcepi na dva dela.
Nadaljujemo po levi cesti (naravnost rahlo navzdol Uskovnica), katera hitro preide v smrekov gozd ter se prične zmerno vzpenjati. Po nekaj minutah nadaljnje hoje se cesta položi in nas pripelje do zgornjega dela planine Praprotnica.
Za zadnjimi stanovi se cesta konča oz. se spremeni v kolovoz, kateri nas hitro popelje v strnjen gozd. Pot nadaljujemo po markiranem kolovozu, ki se nadaljuje skozi gozd, le ta pa nas vodi z nekaj krajšimi vzponi in spusti. Dobro označena pot se nekaj časa nadaljuje skozi strnjen gozd, nato pa se spusti do gozdne ceste, kateri sledimo v levo (desno Uskovnica in Rudno polje po cesti).
Nekaj minut nadaljujemo po cesti, nato pa prispemo do oznak za planino Zajamniki, kjer nas oznake za "sirarno" usmerijo rahlo desno na kolovoz, po katerem se hitro spustimo do osrednjega dela planine Zajamniki.
Za lep razgled se je vredno povzpeti na jugovzhodni del planine, od koder vidimo celotno ulico pastirskih stanov.

Ob poti: Planina Praprotnica (1212m)
Rudno polje - planina_zajamniki1 Rudno polje - planina_zajamniki2 Rudno polje - planina_zajamniki3 Rudno polje - planina_zajamniki4 Rudno polje - planina_zajamniki5 Rudno polje - planina_zajamniki6 Rudno polje - planina_zajamniki7 Rudno polje - planina_zajamniki8 Rudno polje - planina_zajamniki9 Rudno polje - planina_zajamniki10 Rudno polje - planina_zajamniki11 Rudno polje - planina_zajamniki12 Rudno polje - planina_zajamniki13 Rudno polje - planina_zajamniki14 Rudno polje - planina_zajamniki15 Rudno polje - planina_zajamniki16 Rudno polje - planina_zajamniki17 Rudno polje - planina_zajamniki18 Rudno polje - planina_zajamniki19 Rudno polje - planina_zajamniki20 Rudno polje - planina_zajamniki21 Rudno polje - planina_zajamniki22 Rudno polje - planina_zajamniki23 Rudno polje - planina_zajamniki24 Rudno polje - planina_zajamniki25 Rudno polje - planina_zajamniki26 Rudno polje - planina_zajamniki27 Rudno polje - planina_zajamniki28 Rudno polje - planina_zajamniki29 Rudno polje - planina_zajamniki30 Rudno polje - planina_zajamniki31 Rudno polje - planina_zajamniki32 Rudno polje - planina_zajamniki33 Rudno polje - planina_zajamniki34 Rudno polje - planina_zajamniki35 Rudno polje - planina_zajamniki36 Rudno polje - planina_zajamniki37 Rudno polje - planina_zajamniki38 Rudno polje - planina_zajamniki39 Rudno polje - planina_zajamniki40
Diskusija o izletu Rudno polje - Planina Zajamniki ()
8.3.2015
Zelo lep izlet v zimskem času, poplačan s krasnim razgledom na Bohinjske gorenasmeh
9.3.2015

...bals a se lahko pride brez krpelj ali smuči, hvala...
bals
lahko, jaz sem prišel po precej shojeni poti, sicer ozka, iz smeri športnega centra ni potrebno smuči ali krpelj.
kranjčanka
12.3.2015
koliko časa se hodi iz smeri športnega centra??
15.3.2015
V teh zimskih razmerah se hodi nekje 1 h 45 min. Pot gre nekaj časa dol, pa malo gor z nekaj lepimi razgledi. Pot je enostavna.
grego
15.2.2017
Danes na planini Zajamniki našel izgubljen pokrovček za Canon objektiv. Pozabljen pri ta vrhni-najbolj razgledni bajti. Kdor ga pogreša naj pokliče na: 041 664 169
spet_jaz
8.11.2017
No, pa smo se tudi mi med prazniki odpravili na planino Zajamniki. Pot je označen bolj tako-tako, ali pa smo mi zgrešili že povsem na začetku, a vseeno lep izlet na čudovit dan. Kakšna beseda in fotografija več pa na povezavi
Sedaj je verjetno že v snegu, ki še polepša Triglavsko ulico.