gorovja / Julijske AlpeKoča na Uskovnici / Rudno polje - Koča na Uskovnici

Rudno polje - Koča na Uskovnici

Izhodišče: Rudno polje (1347 m)
Cilj: Koča na Uskovnici (1154 m)
Višinska razlika: -193 m
Zemljevid: TNP 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti naprej sledimo proti Bledu. Na Bledu pa nas pri semaforju oznake za Pokljuko usmerijo desno. Naprej se peljemo skozi Gorje in mimo opuščenega smučišča Zatrnik do Rudnega polja na Pokljuki (veliko parkirišče, vojašnica in strelišče).

S parkirišča nadaljujemo po cesti (v zimskem času tekaška proga) v smeri Koče na Uskovnici. Cesta nas sprva vodi mimo strelišča, nato pa preide v smrekov gozd, skozi katerega se nadaljuje do manjšega, a označenega križišča. S križišča nadaljujemo po levi spodnji cesti (rahlo desno cesta, ki vodi proti izhodišču za planino Konjščica in Uskovnica dostop z avtomobilom), katera je s prometnim znakom zaprta za javni promet. Po cesti se v nekaj minutah spustimo v travnato dolinico Španove jame, kjer pa se po nekaj minutah cesta razcepi na dva dela.
Nadaljujemo naravnost (levo zgornji del planine Praprotnica in pešpot proti planini Zajamniki) ter pot nadaljujemo po cesti, ki se ob lepih pogledih na Spodnje Bohinjske gore komaj opazno spušča. Nekoliko nižje prispemo do predela imenovanega Razpotje, kjer je več zaporednih križišč. Tu pazljivo sledimo oznakam in se držimo smeri za Uskovnico oz. Kočo na Uskovnici. Za zadnjim križiščem se pričnemo strmeje spuščati po cesti, po kateri hitro prispemo do mostu preko potoka Ribnica (Ribnica je potok, ki loči Uskovnico od Pokljuke). Na drugi strani mostu cesta zavije ostro v levo ter se položi, oz. se prehodno celo rahlo vzpne. Cesta nas nato hitro pripelje iz gozda, kjer prispemo na označeno križišče.
Nadaljujemo levo v smeri Koče na Uskovnici (desno cesta, ki vodi proti planini Konjščica, naravnost Vodnikov dom in Triglav), po cesti, ki po levi strani obide bližnjo kapelico. Po krajšem spustu zapustimo cesto in se usmerimo rahlo levo na pot, ki se nadaljuje med nekaj pastirskimi stanovi oz. vikendi, nato pa se po markirani poti, katera nas vodi preko grbinastih travnikov v nekaj minutah sprehodimo do Koče na Uskovnici.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Planina Zajamniki, Planina Konjščica, Planina pod Mišelj vrhom, Velo polje, Vodnikov dom na Velem polju, Ablanca, Jezerski Stog, Viševnik, Mali Draški vrh, Vernar, Veliki Draški vrh, Tosc, Dom Valentina Staniča pod Triglavom, Dom Planika pod Triglavom, Triglavski dom na Kredarici, Triglav
Rudno polje - koca_na_uskovnici1 Rudno polje - koca_na_uskovnici2 Rudno polje - koca_na_uskovnici3 Rudno polje - koca_na_uskovnici4 Rudno polje - koca_na_uskovnici5 Rudno polje - koca_na_uskovnici6 Rudno polje - koca_na_uskovnici7 Rudno polje - koca_na_uskovnici8 Rudno polje - koca_na_uskovnici9 Rudno polje - koca_na_uskovnici10 Rudno polje - koca_na_uskovnici11 Rudno polje - koca_na_uskovnici12 Rudno polje - koca_na_uskovnici13 Rudno polje - koca_na_uskovnici14 Rudno polje - koca_na_uskovnici15 Rudno polje - koca_na_uskovnici16 Rudno polje - koca_na_uskovnici17 Rudno polje - koca_na_uskovnici18 Rudno polje - koca_na_uskovnici19 Rudno polje - koca_na_uskovnici20 Rudno polje - koca_na_uskovnici21 Rudno polje - koca_na_uskovnici22 Rudno polje - koca_na_uskovnici23 Rudno polje - koca_na_uskovnici24 Rudno polje - koca_na_uskovnici25 Rudno polje - koca_na_uskovnici26 Rudno polje - koca_na_uskovnici27 Rudno polje - koca_na_uskovnici28 Rudno polje - koca_na_uskovnici29 Rudno polje - koca_na_uskovnici30
Diskusija o izletu Rudno polje - Koča na Uskovnici ()
starakapa
31.1.2013
Včeraj bil na Uskovnici.Oskrbnik ZELO prijazen,res se počutiš dobrodošlega.Škoda,da ni več oskrbnikov planinskih koč takih .Še bom šel.Pot sem nadaljeval na planino Šeh .Slabo zgaženo,pa vendar lepo.Nato še na planino Zajavorniki in zopet na Rudno polje
ada
2.2.2013
Starakapa: pridržujem se tvojemu mnenju motijo me le visoke cene hrane vkoči,glede oskrbnikov po drugih kočah pa lahko rečem ,da v veliki večini so prijazni, seveda ,če jim to dopušča čas. Včasih smo planinci tudi malce prezahtevi! Pa varen korak!
svila
6.4.2013
Satara kapa, si šel po opisani poti z Rudnega polja? Je pot v zimskih razmerah (snegu)shojena?
24.7.2017

.. Iz Rudnega polja do koče in nazaj. Lahko peljete še precej naprej, do pr. znakov. Za tiste, ki jim korak ne dovoljuje več daljšega potepanja. Skrajšate čas za polovico. Kratko pa luštno.nasmeh

potpodnoge
12.8.2018
Parkiranje pri vojašnici ob cesti. Lepo vreme, vendar za naju prevroče ozračje. Prepričana sva bila, da bo saj malček hladneje kot v dolini, pa kaj občutne razlike ni bilo. Seveda, saj je poletje. Sama pot je prijetna, tudi med tednom kar obljudena, lepi so novi smerokazi, kar je za pozdraviti, so pritrjeni na železne drogove in ne na drevesa z vijaki ali žeblji. Vmes se na poti najde tudi kak voznik z avtom in kar nekaj motoristov. Danes jih moram pohvaliti, na makadamskem delu poti so vozili počasi, tako, da niso pretirano dvigali cestnega prahu. Pro Koči na Uskovnici kar nekaj obiskovalcev, kljub temu prijeten mir, svoje naredi pa tudi drevo, ki ponuja prijetno senco. Oskrbnik prijazen, ažuren in lahko z njim rečeš tudi kako besedo, ker prav dolgo se ga ne sme ovirati, ker je pač v službi in drugi gostje ne morejo in smejo čakati, da se nekdo naklepeta, oni pa žejni in lačni čakajo na oskrbo. Prav lep in prijeten dan.
Imam eno prošnjo. Ne znam objaviti slike pod mojim zapisom, pa če kdo na kratko pove pot kako objaviti slike. Gledam navodila, pa ne dobim tistih parametrov ki so tam navedeni. Sem prijavljen v portal, nikjer ne najdem tega naslova kamor bi naložil slike, če grem po tistih navodilih za objavo slik, nikjer ne odpre Rudno polje - Uskovnica. Zdaj, ali sem bolj trd in ne znam brati, ali je kak drug zadržek. Hvala za kratko pomoč. Enim je objava slik že mala malica, meni pa upam da počasi tudi postane.
Hvala lepa!
13.8.2018
Slike je možno naložiti le v rubriki trenutne razmere - forum.

potpodnoge
14.8.2018
Hvala za odgovor. In kje tam najdem zapis Rudno polje - Koča na Uskovnici, kar pomeni to spletno stran. Ne bi rad odpiral: 'Moji opisi', ampak bi rad dodal na to stran, te strani pa ni mogoče (ali ne znam) odpreti za dodajanje slik. Besedilo kot je videti ni problem. Kajti če naredim Moji opisi, mi naredi novo samostojno stran, to pa ni moj namen. Hvala.
15.8.2018
Objaviš pod "Uskovnica". Klikneš na povezavo pri moji prejšnji objavi. Tam napišeš tekst in odpre se ti okno "slike".