gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaLovrenška jezera / Ribniška koča - Lovrenška jezera

Ribniška koča - Lovrenška jezera

Izhodišče: Ribniška koča (1507 m)
Cilj: Lovrenška jezera (1520 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

a) S ceste Maribor - Dravograd, pred naseljem Brezno zavijemo levo v smeri Podvelke, Ribnice na Pohorju in Ribniške koče. Za mostom preko reke Drave prispemo v Podvelko, mi pa cesti v nadaljevanju sledimo v smeri Ribnice na Pohorju. Po približno 10 km od mostu preko Drave prispemo do središča Ribnice na Pohorju, kjer gremo levo. Sledi še približno 8 km vzpona, večinoma po makadamski cesti, do Ribniške koče, kjer parkiramo.
b) Iz Dravograda se peljemo proti Mariboru, za Radljami ob Dravi pa v krožišču zapustimo glavno cesto proti Mariboru in z vožnjo nadaljujemo v smeri proti Vuhredu, Ribnici na Pohorju in Ribniški koči. Za mostom preko reke Drave prispemo v Vuhred, mi pa cesti v nadaljevanju sledimo v smeri Ribnice na Pohorju. Po približno 10 km od mostu preko Drave prispemo do središča Ribnice na Pohorju, kjer gremo desno. Sledi še približno 8 km vzpona, večinoma po makadamski cesti, do Ribniške koče, kjer parkiramo.

Od Ribniške koče se usmerimo na markirano pot v smeri Rogle. Pot nas sprva vodi rahlo navzdol ter sprva poteka po vzporedni cesti, po kateri smo se pripeljali do izhodišča, nato pa, ko cesta zavije desno, po prijetni stezi, ves čas pa vzporedno s cesto. Po nekaj minutah spusta prispemo na travnat preval med Malim Črnim vrhom in Jezerskim vrhom.
Tu cesta proti Ribnici na Pohorju zavije nekoliko v levo, mi pa končamo spust in nadaljujemo naravnost, po stezi, ki se prične vzpenjati. Sledi približno 10 minut vzpona in vse bolj razgledna pot nas pripelje do velika obeležja NOB na Jezerskem vrhu.
Od obeležja nadaljujemo še nekaj korakov naprej, kjer nas oznake za Roglo usmerijo rahlo desno, na pot, ki se prične spuščati. Pot kmalu preide v gozd, pred začetkom strnjenega gozda pa se nam z leve priključi še pot, ki vodi mimo Ribniškega jezera. Sledi spust do prevala Šiklarica (1300 m), nato pa se pot ponovno prične vzpenjati. Sprva gremo mimo prijetnega studenčka, nas pa zmerno strma pot vodi po kolovozu. Višje se pot še dodatno položi, gozd pa se razredči, po nekaj minutah nadaljnje hoje pa se nam z leve priključi pot z Lovrenca na Pohorju.
Nadaljujemo desno proti Rogli in Lovrenškim jezerom, nas pa pot vodi po pobočjih pod jezeri, tako da prečimo večje število studenčkov. Sledi hoja skozi strnjen smrekov gozd, pot pa se ponovno razcepi.
Nadaljujemo levo navzgor v smeri Lovrenški jezer (naravnost Rogla), do katerih imamo še približno 10 minut hoje. Pred seboj kmalu zagledamo lesen razgledni stolp, ki se nahaja ob Lovrenških jezerih, do katerega se sprehodimo v nekaj 10 korakih nadaljnje hoje.
Za ogled jezerc pot nadaljujemo po tlakovani stezici še približno pet minut.
Ribniška koča - Jezerski vrh 0:20, Jezerski vrh - Lovrenška jezera 1:20.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2007 (januar).

Ob poti: Jezerski vrh (1537m), Preval Šiklarica (1300m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Pesku (1 h 10 min), Ribniško jezero, Ribniška koča, Jezerski vrh
Ribniška koča - lovrenska_jezera1 Ribniška koča - lovrenska_jezera2 Ribniška koča - lovrenska_jezera3 Ribniška koča - lovrenska_jezera4 Ribniška koča - lovrenska_jezera5 Ribniška koča - lovrenska_jezera6 Ribniška koča - lovrenska_jezera7 Ribniška koča - lovrenska_jezera8 Ribniška koča - lovrenska_jezera9 Ribniška koča - lovrenska_jezera10 Ribniška koča - lovrenska_jezera11 Ribniška koča - lovrenska_jezera12 Ribniška koča - lovrenska_jezera13 Ribniška koča - lovrenska_jezera14 Ribniška koča - lovrenska_jezera15 Ribniška koča - lovrenska_jezera16 Ribniška koča - lovrenska_jezera17
Diskusija o izletu Ribniška koča - Lovrenška jezera ()
damijanp
8.10.2009
V soboto sem se z družino udeležil planinskega pohoda od Kop, mimo Lovrenških jezer do Rogle. Nekaj slik lepega jesenskega izleta je na naslednji povezavi:
Pohorje
pohodnik38
16.6.2013
Pred enim tednom sem prehodil tole pot in je bilo enkratno lepo.Glede poti pa ni posebnosti.Nekaj slik za ogled na spodnji povezavi.