gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaLovrenška jezera / Ribniška koča - Lovrenška jezera

Ribniška koča - Lovrenška jezera

Izhodišče: Ribniška koča (1507 m)
Cilj: Lovrenška jezera (1520 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

Zapeljemo se v Maribor in od tam naprej nadaljujemo po Dravski dolini navzgor proti Radljam ob Dravi. Ko pridemo do vasi Ožbalt postanemo pozorni. Čez približno 5km od te vasi se levo čez most odcepi cesta, ki nas pripelje v vas Ribnica na Pohorju. V središču Ribnice na Pohorju pa nas smerokaz za Ribniško kočo usmeri levo navzgor. Cesti, ki kmalu izgubi asfaltno prevleko sledimo do koče. V zimskem času je cesta prevozna le do smučišča na Ribniškem Pohorju. To nam podaljša hojo za 20 minut.

Od koče se spustimo pet minut po cesti po kateri smo se pripeljali do manjšega travnatega sedelca. Tu pa zapustimo cesto in se usmerimo naravnost (rahlo desno, če prihajamo od koče) na pot, ki se vzpne po zložnem travniku. Pot po razglednem travniku nas v desetih minutah vzpona pripelje na Jezerski vrh na katerem stoji velik spomenik.
Tu gremo še nekaj korakov naprej do smerokaza. Tu nas oznaka za Roglo usmeri rahlo desno navzdol. Pot gre kmalu v gozd in se zložno spušča do prevala Šiklarica. Pot naprej se začne zmerno vzpenjati po kolovozu in delno ob njem. Na polovici vzpona pridemo do prijetnega studenčka. Strmina kmalu za tem nekoliko popusti in gozd postane bolj redek. Pot naprej se vse bolj zložno vzpenja in nas pripelje do razpotja, kjer se nam priključi pot od Lovrenca na Pohorju. Tu se usmerimo desno in prečimo pobočja pod Lovrenškimi jezeri. Da hodimo v neposredni bližini jezer lahko vidimo po več zelo majhnih studenčkih, ki jih pot preči. Pot gre ponovno v gozd in nas pripelje na novo razpotje. Tu se usmerimo levo rahlo navzgor v smeri jezer do katerih imamo še deset minut hoje. Ko zagledamo razgledni stolp se usmerimo proti njemu. Za ogled jezerc pa moramo nadaljevati pot po z lesom tlakovani stezici še približno pet minut.
Ribniška koča - Jezerski vrh 20 minut, Jezerski vrh - Lovrenška jezera 1:20.

Ob poti: Jezerski vrh (1537m), Preval Šiklarica (1300m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Pesku (1 h 10 min), Ribniško jezero, Ribniška koča, Jezerski vrh
Ribniška koča - lovrenska_jezera1 Ribniška koča - lovrenska_jezera2 Ribniška koča - lovrenska_jezera3 Ribniška koča - lovrenska_jezera4 Ribniška koča - lovrenska_jezera5 Ribniška koča - lovrenska_jezera6 Ribniška koča - lovrenska_jezera7 Ribniška koča - lovrenska_jezera8 Ribniška koča - lovrenska_jezera9 Ribniška koča - lovrenska_jezera10 Ribniška koča - lovrenska_jezera11 Ribniška koča - lovrenska_jezera12 Ribniška koča - lovrenska_jezera13 Ribniška koča - lovrenska_jezera14 Ribniška koča - lovrenska_jezera15 Ribniška koča - lovrenska_jezera16 Ribniška koča - lovrenska_jezera17
Diskusija o izletu Ribniška koča - Lovrenška jezera ()
damijanp
8.10.2009
V soboto sem se z družino udeležil planinskega pohoda od Kop, mimo Lovrenških jezer do Rogle. Nekaj slik lepega jesenskega izleta je na naslednji povezavi:
Pohorje
pohodnik38
16.6.2013
Pred enim tednom sem prehodil tole pot in je bilo enkratno lepo.Glede poti pa ni posebnosti.Nekaj slik za ogled na spodnji povezavi.