Povir - Stari tabor (težja pot)

Izhodišče: Povir (410 m)
Cilj: Stari tabor (603 m)
Ime poti: težja pot
Zemljevid: Slovenska Istra - Čičarija, Brkini in Kras 1:50.000

a) Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Divača, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Divači. Iz Divače nadaljujemo v smeri proti Sežani, nato pa po nekaj kilometrih nadaljnje vožnje prispemo v kraj Povir, kjer zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo levo proti središču kraja. Naprej se peljemo skozi središče vasi, nato pa za nadvozom preko železniške proge zavijemo levo. V nadaljevanju se peljemo še mimo nekaj stanovanjskih hiš, nato pa se asfalt konča. Parkiramo nekaj 100 m naprej od konca vasi, na primernem mestu ob cesti.
b) Najprej se zapeljemo v Sežano, nato pa z vožnjo nadaljujemo po stari cesti proti Divači. Ko prispemo v kraj Povir zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo desno proti središču kraja. Naprej se peljemo skozi središče vasi, nato pa za nadvozom preko železniške proge zavijemo levo. V nadaljevanju se peljemo še mimo nekaj stanovanjskih hiš, nato pa se asfalt konča. Parkiramo nekaj 100 m naprej od konca vasi, na primernem mestu ob cesti.

Z izhodišča nadaljujemo makadamski cesti, ki se sprva zložno vzpenja skozi gozd. Gozd se kmalu spremeni v grmičevje, cesta, ki se počasi obrača proti desni pa nas pripelje na označeno križišče, kjer nadaljujemo po desni cesti v smeri Starega tabora (levo Lokev in Strmec). Od križišča naprej nadaljujemo po precej zložni cesti, le ta pa nas že kmalu pripelje do naslednjega križišča. Tokrat nadaljujemo levo v smeri težje poti na Stari tabor (naravnost lažja pot) ter pot še kratek čas nadaljujemo po vse slabši cesti. Po nekaj minutah nadaljnje hoje nas markacije usmerijo desno na nekoliko zaraščeno in sprva tudi težje sledljivo stezico. Sledi nekaj zaporednih razpotij, kjer pazljivo sledimo markacijam, nato pa nas pot pripelje na kolovoz, kateremu sledimo v levo. Kratek čas nadaljujemo po širšem kolovozu, nato pa nadaljujemo desno na markirano pešpot, ki se že kmalu priključi drugemu slabšemu kolovozu. Nekoliko naprej zapustimo tudi slednji kolovoz ter nadaljujemo po bolj strmi poti, ki se v nadaljevanju vzpenja skozi nizek gozd. V nadaljevanju dobro označena pot nas višje pripelje pod sam vrh Starega tabora, kjer se le ta razcepi na dva dela.
Desna pot se s pomočjo nekaj jeklenic vzpne po kratkem skalnatem svetu (nezahtevno), leva pa se kratkemu strmemu delu umakne ter se le nekaj metrov pod vrhom priključi poti iz vasi Lokev.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Stari tabor
Povir - stari_tabor1 Povir - stari_tabor2 Povir - stari_tabor3 Povir - stari_tabor4 Povir - stari_tabor5 Povir - stari_tabor6 Povir - stari_tabor7 Povir - stari_tabor8 Povir - stari_tabor9 Povir - stari_tabor10 Povir - stari_tabor11 Povir - stari_tabor12 Povir - stari_tabor13 Povir - stari_tabor14 Povir - stari_tabor15 Povir - stari_tabor16 Povir - stari_tabor17 Povir - stari_tabor18 Povir - stari_tabor19 Povir - stari_tabor20 Povir - stari_tabor21 Povir - stari_tabor22 Povir - stari_tabor23 Povir - stari_tabor24 Povir - stari_tabor25 Povir - stari_tabor26 Povir - stari_tabor27 Povir - stari_tabor28
Diskusija o izletu Povir - Stari tabor (težja pot)