gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKonj / Planina Dol - Konj

Planina Dol - Konj

Izhodišče: Planina Dol (1308 m)
Cilj: Konj (1803 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

Najprej se zapeljemo v Kamnik, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri prelaza Črnivec. Le nekaj 100 m pred omenjenim prelazom opazimo oznake za Kranjski Rak, ki nas usmerijo ostro levo na ozko in sprva tudi precej strmo cesto. Cesta se višje položi in nas nato pripelje do prelaza Volovjek, kjer takoj za gostiščem Kranjski Rak zavijemo levo na cesto v smeri Velike planine. Naprej se peljemo po makadamski cesti, ta pa nas višje pripelje do naslednjega nekoliko večjega križišča. Nadaljujemo desno (naravnost planina Kisovec) ter zmerno vzpenjajoči cesti sledimo mimo parkirišča Ušivec. Od omenjenega parkirišča nadaljujemo po nekoliko slabši makadamski cesti, kateri v križiščih sledimo v smeri planine Dol. Čez čas se cesta prične strmo spuščati, mi pa ji sledimo do označenega parkirišča v bližini planine Dol.
Iz Savinjske doline se najprej zapeljemo do Luč, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Kamniku. Ko pridemo na prelaz Volovjek (Kranjski Rak) nadaljujemo desno v smeri Velike planine. Naprej sledimo zgornjemu opisu.

S parkirišča nadaljujemo po makadamski cesti, ki se komaj opazno spušča proti zahodnemu delu planine. Po nekaj minutah lahkotne hoje bomo na levi strani opazili pastirsko kočo, mi pa nadaljujemo po makadamski cesti še nekaj 10 m naprej, do mesta, kjer na drevesu opazimo oznake za Konja, ki nas usmerijo desno čez travnik (levo Velika planina, naravnost dolina Kamniške Bistrice - spodnja postaja žičnice na Veliko planino). Pot naprej se zmerno vzpne čez travnik, nato pa preide v gozd, kjer zavije v desno ter se postopoma prične vse strmeje vzpenjati. Sledi približno 20 minut strmega vzpona skozi gozd, nato pa nas pot pripelje do manjšega razgledišča. Tu pot zavije levo ter se tudi nekoliko položi. Nadaljujemo po zmerno strmi poti, kjer iz vse bolj redkega gozda kmalu preidemo v pas rušja. Sledi še kratek vzpon po dobro uhojeni poti skozi rušje in pot nas pripelje na planino Rzenik, ob robu katere opazimo pastirsko kočo.
Od koče nadaljujemo po markirani poti proti Konju (rahlo levo Rzenik po zahodni poti, pot na Rzenik ni označena), le ta pa nas hitro pripelje med rušje. Vzpon nadaljujemo po zmerno strmi poti, ki nas še naprej vodi skozi rušje. Višje nas pot pripelje tik ob glavni greben, pot pa tu zavije v desno ter se še naprej vzpenja skozi rušje. Sledi le še nekaj 10 korakov hoje in vse bolj razgledna pot nas hitro pripelje na vrh Konja.
Vpisna skrinjica pa se nahaja nekoliko nižje in sicer v smeri proti Presedljaju. Do nje nas loči kratek strm spust, po zavarovani plezalni poti.
Planina Dol - planina Rzenik 1:00, planina Rzenik - Konj 30 minut.

Ob poti: Planina Rzenik (1654m)
Planina Dol - konj1 Planina Dol - konj2 Planina Dol - konj3 Planina Dol - konj4 Planina Dol - konj5 Planina Dol - konj6 Planina Dol - konj7 Planina Dol - konj8 Planina Dol - konj9 Planina Dol - konj10 Planina Dol - konj11 Planina Dol - konj12 Planina Dol - konj13 Planina Dol - konj14 Planina Dol - konj15 Planina Dol - konj16 Planina Dol - konj17 Planina Dol - konj18 Planina Dol - konj19 Planina Dol - konj20 Planina Dol - konj21 Planina Dol - konj22 Planina Dol - konj23 Planina Dol - konj24 Planina Dol - konj25 Planina Dol - konj26 Planina Dol - konj27 Planina Dol - konj28 Planina Dol - konj29 Planina Dol - konj30 Planina Dol - konj31 Planina Dol - konj32 Planina Dol - konj33 Planina Dol - konj34 Planina Dol - konj35 Planina Dol - konj36
Diskusija o izletu Planina Dol - Konj ()
podgana
12.9.2008
Lep poldnevni nezahteven izlet.Z vrha je lep razgled na Ojstrico, Planjavo in Brano.
tom666
23.7.2011
Lepa rekreativna tura.
p.s. Vpisna skrinjica in žig je pa kar na vrhu (in ne nekoliko nižje v smeri proti Presedljaju!).
iztok
30.7.2011
No pa smo vsaj mi na konju, če je že vse v ...velik nasmeh
bostjan85
12.10.2011
Zanima me,v kakem stanju je cesta do planine dol?
iztok
13.10.2011
kaj naj rečem v redu in nerazrita gozdna cestavelik nasmeh
pohodnik38
3.5.2012
Lepa lahka pot suha in brez posebnosti.

Krajši videoutrinki z poti.
Lisica
1.12.2012
Razgledi iz tega vrha so v lepem vremenu 'to die for'. cool
Fulcrum
5.10.2013
Pred slabo vremensko napovedjo sem danes na hitro "skočil" na Konja. Vrh sploh ni slabo obiskan, kot bi človek sprva pomislil. V zadnjem tednu je bilo gor 10 ljudi, med njimi tudi iz Španije, Portugalske in Litve.
borutpovse
10.12.2013
V soboto sva z sinom (6let) opravila s to turo. Ker se pač trenutno ne da z avtom dovolj daleč, sva rabila do Planine Dol uro in 20 min. Za sam vzpon iz planine na vrh pa uro in 45 min. Bila sva edina v zadnih nekaj dneh, vreme pa sva imela fenomenalno. Jasno, brez vetra, kar je že skoraj redkost.Razgled ...eekvelik nasmeh Sama pot na vrh niti ni tako zahtevna, na nekaterih mestih je sicer malo več snega in se hitro pogrezneš do riti. Sam sneg je rahlo pomrznjen, sama skorja pa ne drži odraslega človeka. Pot je kar lepo shojena, čeprav obiska ni veliko. Proti vrhu so celo kopni deli. lp
nasmehvelik nasmeh
balon
24.5.2014
ali se da do izhodišča z enoprostorcem (Ford S max)?

Lep pozdrav,

Balončkinasmeh
otiv
24.5.2014
V preteklosti ni bilo problemov, saj je do planine Dol normalna makadamska cesta.
Lep pozdrav!nasmeh
borutpovse
24.5.2014
Cesta je še vedno v dobrem stanju, pozimi so tudi s terenci čez sneg vozili.
balon
Hvala in lep pozdrav.nasmeh
seinfeld
17.8.2014
Cesta je v dobrem stanju, traja po makadamu 20min. Pot zelo lepa, razgledi od razgledne točke naprej fenomenalni. Ne vem, če sem že bil na kakšnem vrhu s takšnimi razgledi v vse smeri. Smo bili od 8 do 66 let, ni bilo nobenega problema. Za gor in dol z mnogimi postanki smo potrebovali tri ure in četrt. Priporočam!! Smo srečali kar nekaj planincev, vendar nas je bila le peščica, če primerjam na stotine avtomobilov, ki so bili parkirani ob cesti pod Veliko planino, ki je morala biti danes mravljišče ljudi.
blazhk
26.10.2014
Včeraj sva šla gor s punco. Pot je lahka, vendar po nekje 15 minutah postane čedalje bolj zasnežena. Na vrhu naju je pričakalo tudi do 20cm snega, kar pa ne vpliva na samo varnost. Primerna destinacija za poldnevni izlet tudi v rahlo zasneženih pogojih brez potrebe po derezah in cepinu. Na makedamski poti sva srečala nekaj odžaganih dreves, kar lahko onemogoči prehod večjim vozilom.
fonko
9.6.2015
Na začetku precej strma pot. Od planine Rzenik naprej pot poteka samo po ruševju. Ker je bil dan vroč,sem se skoraj skuhal. Ves trud je bil poplačan zaradi razgledov na vrhu.Sestop je bil zaradi vročine in strmine precej neprijeten.
AndrejRibic
13.9.2015
Pot strma na začetku, vendar lepo speljana. Ob poti pri planinski hiši Mlakarjeva bajta, zelo prijazen gospod in gospa. Preizkusili njihov "rzeniški smrekovec". Zelo dober. Nagrajeni z razgledi na Cojzovo kočo in Kamniško sedlo vse KSA lepo z eno besedo. Novo pa je to da ob sestopu lahko prihranite do 15 minut če ste pozorni na kožica na sredi poti, ki nas usmeri levo. Po tej poti boste srečali Berkmandlca, ki si suši perilo. Voditelj pozorni, je ob korenini. Lep planinski pozdrav.
Voditelj pomeni bodite
Kožica pomeni možica
Prevaja ta prevajalnik kar po svoje.
claire
2.8.2018
Lepo označena pot. Večji del poti je po senci. Gojzarji in palice so obvezne - je kar precej spolzko po skalah. Na vrhu pa prečudoviti razgledi.