gorovja / Julijske AlpeLajnar / Petrovo Brdo - Lajnar

Petrovo Brdo - Lajnar

Izhodišče: Petrovo Brdo (803 m)
Cilj: Lajnar (1549 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Iz Železnikov se peljemo proti Tolminu ali obratno, cesti pa sledimo do kraja Petrovo Brdo, kjer na parkirišču ob Planinski koči Petrovo Brdo tudi parkiramo. Planinski dom se nahaja v neposredni bližini križišča, kjer se odcepi cesta na Soriško planino.

Ob planinskem domu opazimo oznake za Črno prst, ki nas usmerijo na zelo strmo pot. Po kratkem strmem vzponu stopimo na širok kolovoz, kateremu sledimo v desno, le ta pa nas hitro pripelje do hudourniškega potoka. Markiran kolovoz kmalu zavije nekoliko proti levi ter se nato razmeroma strmo vzpenja skozi gozd. Po približno pol ure hoje pridemo do planinskih smernih tabel, kjer je označeno razpotje.
Nadaljujemo v smeri Črne prsti (levo Kup in Podbrdo) ter vzpon nadaljujemo po vzpenjajočem kolovozu, ki višje zavije v desno in se povsem položi. Po nekaj minutah nadaljnje hoje zapustimo kolovoz in vzpon nadaljujemo po markirani pešpoti. Po krajšem vzponu se pot nekoliko položi in nas pripelje na staro, a odlično ohranjeno mulatjero. Vzpon nadaljujemo po omenjeni mulatjeri, ki nas skozi gozd in nekaj grap pripelje do Lovčevega bivaka Pri Koucah (Lovčev bivak je le ime koče in v njem ni možno bivakirati).
Le nekaj 10 m pred omenjeno koče, je označeno razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri Lajnarja in Soriške planine. Pot, ki naprej ni markirana, se nadaljuje po stari mulatjeri, le ta pa nas hitro pripelje iz gozda, kjer prečimo razmeroma strma pobočja. Višje pot preide v pas gozda, kjer zavije ostro v levo. Tej lepo sledljivi in vse bolj razgledni poti, ki višje naredi še nekaj serpentin, sledimo vse do glavnega grebena, kjer ponovno stopimo na markirano pot.
Ko stopimo na markirano pot nadaljujemo ostro desno (naravnost Možic in Slatnik) ter nato po nekaj korakih prispemo do smernih tabel. Nadaljujemo v smeri Lajnarja ter zmerno strmi poti, ki se vzpenja po in ob grebenu Lajnarja, sledimo do vrha, le tega pa dosežemo po približno 10 minutah nadaljnje hoje.

Ob poti: Lovčev bivak Pri Koucah (1192m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dravh
Petrovo Brdo - lajnar1 Petrovo Brdo - lajnar2 Petrovo Brdo - lajnar3 Petrovo Brdo - lajnar4 Petrovo Brdo - lajnar5 Petrovo Brdo - lajnar6 Petrovo Brdo - lajnar7 Petrovo Brdo - lajnar8 Petrovo Brdo - lajnar9 Petrovo Brdo - lajnar10 Petrovo Brdo - lajnar11 Petrovo Brdo - lajnar12 Petrovo Brdo - lajnar13 Petrovo Brdo - lajnar14 Petrovo Brdo - lajnar15 Petrovo Brdo - lajnar16 Petrovo Brdo - lajnar17 Petrovo Brdo - lajnar18 Petrovo Brdo - lajnar19 Petrovo Brdo - lajnar20 Petrovo Brdo - lajnar21 Petrovo Brdo - lajnar22 Petrovo Brdo - lajnar23 Petrovo Brdo - lajnar24 Petrovo Brdo - lajnar25 Petrovo Brdo - lajnar26 Petrovo Brdo - lajnar27 Petrovo Brdo - lajnar28 Petrovo Brdo - lajnar29 Petrovo Brdo - lajnar30 Petrovo Brdo - lajnar31 Petrovo Brdo - lajnar32 Petrovo Brdo - lajnar33 Petrovo Brdo - lajnar34 Petrovo Brdo - lajnar35 Petrovo Brdo - lajnar36 Petrovo Brdo - lajnar37 Petrovo Brdo - lajnar38 Petrovo Brdo - lajnar39 Petrovo Brdo - lajnar40 Petrovo Brdo - lajnar41 Petrovo Brdo - lajnar42 Petrovo Brdo - lajnar43 Petrovo Brdo - lajnar44 Petrovo Brdo - lajnar45 Petrovo Brdo - lajnar46 Petrovo Brdo - lajnar47 Petrovo Brdo - lajnar48 Petrovo Brdo - lajnar49
Diskusija o izletu Petrovo Brdo - Lajnar ()
zadravec
27.11.2011
Prijeten enodnevni izlet iz meglene Ljubljane.Od koče na Petrovem Brdu cca 1uro
srednje težak vzpon,nato po mulatjeri cca 1uro lažjega vzpona.Pot je delno markirana-zainteresirani dobijo pot v GPS-sledeh
Neno
20.9.2013
zadravec, molim te GPS pot.