gorovja / Visoke TureSchareck / Parkplatz Innerfragant - Schareck

Parkplatz Innerfragant - Schareck

Izhodišče: Parkplatz Innerfragant (1230 m)
Cilj: Schareck (3123 m)
Zahtevnost: zahtevna označena pot
Višinska razlika po poti: 1940 m
Zemljevid:
Priporočena oprema (poletje): cepin, dereze

Od Karavanškega predora sledimo avtocesti proti Salzburgu do avtocestnega križišča kjer zavijemo levo proti Spittalu. Iz Spittala se peljemo proti Lienzu. Malo za tem ko se konča avtocesta, pri kraju Möllbrücke, zavijemo desno proti kraju Mallnitz in alpski cesti Großglockner. Tej cesti nato sledimo do kraja Kleindorf (malo za krajem Flattach) kjer nas oznake „Mölltaler Gletscher“ usmerijo desno na vzpenjajočo cesto proti spodnji postaji vzpenjače. Tej cesti nato sledimo vse do velikih parkirišč pri spodnji postaji vzpenjače.

Od parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti, ki je zaprta za promet. Po kratkem vzponu po cesti nas smerokazi usmerijo desno na pešpot „Richard Helfer Weg“. Po pešpoti se tudi izognemo predorom na cesti skozi katere je hoja prepovedana.
Od razpotja se pričnemo nekoliko strmeje vzpenjati skozi gozd po razmeroma slabo uhojeni stezi. Višje se za krajši čas priključimo cesti nato pa ponovno zavijemo desno na pešpot, ki je označena z Knafeljčevimi markacijami. Pot se večinoma vzpenja skozi gozd in preči nekaj krajših jas. Kasneje nas pot pripelje na nekoliko strmejša pobočja s katerih se nam občasno odpre razgled na slapove potoka Astrombach na drugi strani strme doline. Na krajšem prečenju kjer je pobočje zelo strmo nam je v pomoč tudi vrv. Pot tu ni pretirano zahtevna, treba pa je biti pozoren saj lahko zaradi grmičevja in visoke trave ne opazimo, da je ob ozki poti pobočje zelo strmo. Pot nato s strmih pobočij zavije v levo in se prične nekoliko strmeje vzpenjati. Po takšni poti skozi gozd nato kmalu dosežemo gorsko cesto.
Nadaljujemo desno po cesti, ki se rahlo spušča in nas pripelje do označenega razpotja v bližini jezera Wurtenspeicher. Usmerimo se levo na kolovoz in po kratkem vzponu pridemo do jezera. V bližini jezera so tudi klopi in miza.
Kolovoz ki poteka ob jezeru se kmalu konča, mi pa se usmerimo levo na pešpot. Pot v nadaljevanju večinoma v rahlem vzponu preči pobočje nad jezerom proti severu, pri tem pa prečimo tudi nekaj manjših potočkov. Kasneje pot zavije nekoliko v levo in se za kratek čas vzpenja v ključih. Sledi prečenje nekoliko strmejšega pobočja, kjer obidemo manjši podor. Tu je potrebno tudi nekaj malega previdnosti. Kasneje vse bolj razgledna pot postane manj strma in poteka proti severu. Še vedno pa moramo biti pozorni kod hodimo saj je ob stezi kar nekaj globokih lukenj. Pot se nato malenkost spusti in nas pripelje v bližino jezera Mernigsee.
Tu pot zavije rahlo v desno ter preči potok, nato pa se prične vzpenjati po pobočju nad jezerom. Ponovno hodimo proti severu in kmalu prečimo pobočje pod sedežnico, ki pelje proti koči Weißseehaus. Pot nato zavije levo in sledi kratek vzpon po pobočju levo od smučišča. Kasneje pot poteka po smučišču in nas pripelje do gorske ceste kjer je razpotje.
Desno rahlo navzdol je le nekaj deset metrov do vmesne postaje žičnice (Mittelstation), levo vodi cesta proti koči Weißseehaus, mi pa prečimo cesto in nadaljujemo naravnost po smučišču. Pot po smučišču se prične nekoliko strmeje vzpenjati odpirati se nam prične tudi razgled proti jezeru Weißsee. Pot počasi zavija v desno in nas pripelje na nekoliko položnejši del smučišča. Z leve se nam dokaj neopazno priključi pot od ceste, ki poteka ob jezeru Hochwurtenspeicher. Tu pot s smučišča zavije v desno na stezo, ki nas pripelje v bližino krožno kabinske žičnice. V nadaljevanju pot poteka rahlo levo od žičnice in sledi še zadnji vzpon do koče Duisburger Hütte od koder je zelo lep razgled na okoliške vrhove in jezera.
Pri koči nadaljujemo desno po pešpoti kamor nas usmerijo oznake „Bergstation Eissee, Schareck“. Pot se še naprej vzpenja v bližini žičnice in poteka proti severu. Višje se priključimo ožji makadamski cesti, ki je narejena za potrebe smučišča. Po razgledni cesti nato kmalu dosežemo kočo Eisseehaus, kjer se nam odpre pogled proti ledeniku Wurtenkees ter vrhu Schareck. Pri koči je tudi zgornja postaja krožno kabinske žičnice.
Nadaljujemo mimo koče v smeri proti jezeru Eissee ter nato zavijemo levo proti smučišču. V nadaljevanju se nato vzpenjamo ob desnem robu smučišča, ki je odprto tudi v poletnih mesecih. V primeru, da je sneg pomrznjen je priporočljiva tudi uporaba cepina in derez. Ko se približamo grebenu smučišče zavije v levo, mi pa še naprej hodimo ob robu smučišča ter kmalu dosežemo zgornjo postajo sedežnice.
Od tu sledi le še nekaj metrov vzpona do grebena. Desno po grebenu vodi pot proti vrhu Baumbachspitze, mi pa se usmerimo levo. Pot nas sprva vodi mimo manjše vremenske postaje s kamero. Na tem delu je pot tudi zavarovana z vrvjo. Greben za nekaj časa postane nekoliko širši nato pa nas pot pripelje do jeklenic. Tu se nekoliko strmeje vzpnemo in v pomoč nam je tudi skoba. Strmina kmalu popusti in tudi jeklenice so končajo. V zadnjem delu je pot razmeroma položna, greben po katerem poteka pot pa je še vedno rahlo izpostavljen, zato je potrebno še nekaj malega previdnosti. Po takšni poti nato kmalu dosežemo vrh.
Sestopimo po poti vzpona, pri tem si lahko pot močno skrajšamo s pomočjo žičnic. Lahko pa tudi nadaljujemo po grebenu in se preko škrbine Fraganter Scharte vrnemo proti vmesni postaji žičnice (Mittelstation).

Ob poti: Wurtenspeicher (1695m), Mernigsee (2040m), Mittelstation (Mölltaler Gletscher) (2234m), Duisburger Hütte (2572m), Eisseehaus (2795m)
Parkplatz Innerfragant - schareck1 Parkplatz Innerfragant - schareck2 Parkplatz Innerfragant - schareck3 Parkplatz Innerfragant - schareck4 Parkplatz Innerfragant - schareck5 Parkplatz Innerfragant - schareck6 Parkplatz Innerfragant - schareck7 Parkplatz Innerfragant - schareck8 Parkplatz Innerfragant - schareck9 Parkplatz Innerfragant - schareck10 Parkplatz Innerfragant - schareck11 Parkplatz Innerfragant - schareck12 Parkplatz Innerfragant - schareck13 Parkplatz Innerfragant - schareck14 Parkplatz Innerfragant - schareck15 Parkplatz Innerfragant - schareck16 Parkplatz Innerfragant - schareck17 Parkplatz Innerfragant - schareck18 Parkplatz Innerfragant - schareck19 Parkplatz Innerfragant - schareck20 Parkplatz Innerfragant - schareck21 Parkplatz Innerfragant - schareck22 Parkplatz Innerfragant - schareck23 Parkplatz Innerfragant - schareck24 Parkplatz Innerfragant - schareck25 Parkplatz Innerfragant - schareck26 Parkplatz Innerfragant - schareck27 Parkplatz Innerfragant - schareck28 Parkplatz Innerfragant - schareck29 Parkplatz Innerfragant - schareck30 Parkplatz Innerfragant - schareck31 Parkplatz Innerfragant - schareck32 Parkplatz Innerfragant - schareck33 Parkplatz Innerfragant - schareck34 Parkplatz Innerfragant - schareck35 Parkplatz Innerfragant - schareck36 Parkplatz Innerfragant - schareck37 Parkplatz Innerfragant - schareck38 Parkplatz Innerfragant - schareck39 Parkplatz Innerfragant - schareck40 Parkplatz Innerfragant - schareck41 Parkplatz Innerfragant - schareck42 Parkplatz Innerfragant - schareck43 Parkplatz Innerfragant - schareck44 Parkplatz Innerfragant - schareck45 Parkplatz Innerfragant - schareck46 Parkplatz Innerfragant - schareck47 Parkplatz Innerfragant - schareck48 Parkplatz Innerfragant - schareck49 Parkplatz Innerfragant - schareck50 Parkplatz Innerfragant - schareck51 Parkplatz Innerfragant - schareck52 Parkplatz Innerfragant - schareck53 Parkplatz Innerfragant - schareck54 Parkplatz Innerfragant - schareck55 Parkplatz Innerfragant - schareck56 Parkplatz Innerfragant - schareck57 Parkplatz Innerfragant - schareck58 Parkplatz Innerfragant - schareck59 Parkplatz Innerfragant - schareck60 Parkplatz Innerfragant - schareck61 Parkplatz Innerfragant - schareck62 Parkplatz Innerfragant - schareck63 Parkplatz Innerfragant - schareck64 Parkplatz Innerfragant - schareck65 Parkplatz Innerfragant - schareck66 Parkplatz Innerfragant - schareck67 Parkplatz Innerfragant - schareck68 Parkplatz Innerfragant - schareck69 Parkplatz Innerfragant - schareck70 Parkplatz Innerfragant - schareck71 Parkplatz Innerfragant - schareck72 Parkplatz Innerfragant - schareck73 Parkplatz Innerfragant - schareck74 Parkplatz Innerfragant - schareck75 Parkplatz Innerfragant - schareck76 Parkplatz Innerfragant - schareck77 Parkplatz Innerfragant - schareck78 Parkplatz Innerfragant - schareck79 Parkplatz Innerfragant - schareck80 Parkplatz Innerfragant - schareck81 Parkplatz Innerfragant - schareck82 Parkplatz Innerfragant - schareck83 Parkplatz Innerfragant - schareck84 Parkplatz Innerfragant - schareck85 Parkplatz Innerfragant - schareck86 Parkplatz Innerfragant - schareck87 Parkplatz Innerfragant - schareck88 Parkplatz Innerfragant - schareck89 Parkplatz Innerfragant - schareck90 Parkplatz Innerfragant - schareck91 Parkplatz Innerfragant - schareck92 Parkplatz Innerfragant - schareck93 Parkplatz Innerfragant - schareck94 Parkplatz Innerfragant - schareck95 Parkplatz Innerfragant - schareck96 Parkplatz Innerfragant - schareck97 Parkplatz Innerfragant - schareck98 Parkplatz Innerfragant - schareck99 Parkplatz Innerfragant - schareck100 Parkplatz Innerfragant - schareck101 Parkplatz Innerfragant - schareck102 Parkplatz Innerfragant - schareck103 Parkplatz Innerfragant - schareck104 Parkplatz Innerfragant - schareck105 Parkplatz Innerfragant - schareck106 Parkplatz Innerfragant - schareck107 Parkplatz Innerfragant - schareck108 Parkplatz Innerfragant - schareck109 Parkplatz Innerfragant - schareck110 Parkplatz Innerfragant - schareck111 Parkplatz Innerfragant - schareck112 Parkplatz Innerfragant - schareck113 Parkplatz Innerfragant - schareck114 Parkplatz Innerfragant - schareck115 Parkplatz Innerfragant - schareck116 Parkplatz Innerfragant - schareck117 Parkplatz Innerfragant - schareck118 Parkplatz Innerfragant - schareck119 Parkplatz Innerfragant - schareck120 Parkplatz Innerfragant - schareck121 Parkplatz Innerfragant - schareck122 Parkplatz Innerfragant - schareck123 Parkplatz Innerfragant - schareck124 Parkplatz Innerfragant - schareck125 Parkplatz Innerfragant - schareck126 Parkplatz Innerfragant - schareck127 Parkplatz Innerfragant - schareck128 Parkplatz Innerfragant - schareck129 Parkplatz Innerfragant - schareck130 Parkplatz Innerfragant - schareck131 Parkplatz Innerfragant - schareck132 Parkplatz Innerfragant - schareck133 Parkplatz Innerfragant - schareck134
Diskusija o izletu Parkplatz Innerfragant - Schareck ()