gorovja / Julijske AlpePlanina Ravna / Ovčja vas / Valbruna - Planina Ravna

Ovčja vas / Valbruna - Planina Ravna

Izhodišče: Ovčja vas / Valbruna (807 m)
Cilj: Planina Ravna (1515 m)
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Čez mejni prehod Rateče ali Predel se zapeljemo v Trbiž / Tarvisio, nato pa z vožnjo nadaljujemo po stari cesti proti Vidmu / Udine. Že kmalu pa opazimo oznake "Valbruna", ki nas usmerijo levo na lokalno cesto, po kateri mimo stare žičnice na Višarje prispemo v Ovčjo vas / Valbruna. V križišču, kjer se priključimo cesti iz vasi Ukve / Ugovizza, nadaljujemo levo ter z vožnjo nadaljujemo le še nekaj 100 m oz. do mesta, kjer opazimo oznake za kapelo Zita / Cappella Zita. Parkiramo na primernem mestu v bližini planinskih smernih tabel.

S parkirišča se usmerimo na slabšo cesto v smeri "Malga Rauna, Cap. Zita" (pot 607). Cesta se najprej zložno, nato pa se v številnih serpentinah prične strmeje vzpenjati. Višje lahko na levi strani ceste opazimo lep slap, le ta pa se tu položi in nas nekoliko naprej pripelje v Koroški kot. Nekoliko naprej cesta zavije v desno, markacije pa nas usmerijo rahlo levo na strmo pešpot, ki višje še nekajkrat preči omenjeno cesto. Markirana pot se višje ponovno nadaljuje po cesti, mi pa po njej hodimo vse do Planine Ravna, na kateri stoji manjši bivak. Od bivaka nadaljujemo po markirani poti, po kateri v nekaj 10 korakih nadaljnje hoje prispemo do kapele Zita.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Poldašnja špica/Jof di Miezegnot (1 h 45 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna1 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna2 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna3 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna4 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna5 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna6 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna7 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna8 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna9 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna10 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna11 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna12 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna13 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna14 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna15 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna16 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna17 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna18 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna19 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna20 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna21 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna22 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna23 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna24 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna25 Ovčja vas / Valbruna - planina_ravna26
Diskusija o izletu Ovčja vas / Valbruna - Planina Ravna ()