gorovja / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in JelovicaCerkev Marijinega vnebovzetja (Gora) / Malenski Vrh - Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora)

Malenski Vrh - Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora)

Izhodišče: Malenski Vrh (692 m)
Cilj: Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora) (987 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze

Zapeljemo se do Poljan nad Škofjo Loko, od koder iz semaforiziranega križišča nadaljujemo v smeri naselja Javorje. Ko prispemo do naselja Volča gremo levo (ob križišču so le planinske oznake za Goro in pohodno pot Cvetje v jeseni), nato pa se po ovinkasti cesti vzpnemo do križišča pred vasjo Malenski Vrh, kjer na primernem mestu parkiramo. Ob izhodišču je označeno razpotje pohodnih poti.

Z opisanega izhodišča nadaljujemo v smeri Blegoša in cerkve Marijinega vnebovzetja na Gori. Cesta po kateri hodimo nas hitro pripelje do vasice Malenski Vrh, kjer gremo iz križišča, za lepo vzdrževano kapelico desno. Sledi prečni vzpon proti desni, med vzponom do naslednjih hiš pa se nam odpirajo lepi razgledi na okoliško hribovje. Pri omenjenih hišah gremo levo navzgor, cesta pa se po krajšem strmem delu položi in nekoliko naprej zavije desno, kjer se pri starejši kapelici priključimo markirani poti, ki vodi iz naselja Suša.
Nadaljujemo po cesti, ki se za hišo s hišno št. Jazbine 1, spremeni v kolovoz, pot s katere lepo vidimo sosednji Blegoš pa preide v gozd. Sledi vzpon skozi gozd, na nekoliko slabše označenem razpotju pa izberemo levi kolovoz. Višje dosežemo večji travnik, s katerega se nam odpre pogled proti cerkvi Marijinega vnebovzetja, pot pa se postopoma položi. Sledi še nekaj minut hoje, deloma tudi skozi gozd, nato pa dosežemo omenjeno cerkev, od katere se nam odpre lep razgled po okolici in bližnjem hribovju.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (december).

Ob poti: Jazbine (790m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Malenski vrh
Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora1 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora2 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora3 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora4 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora5 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora6 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora7 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora8 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora9 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora10 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora11 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora12 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora13 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora14 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora15 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora16 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora17 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora18 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora19 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora20 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora21 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora22 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora23 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora24 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora25 Malenski Vrh - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora26
Diskusija o izletu Malenski Vrh - Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora) ()