gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaStari grad (Stari Osterberg) / Ljubljana (Zalog) - Stari grad (Stari Osterberg)

Ljubljana (Zalog) - Stari grad (Stari Osterberg)

Izhodišče: Ljubljana (Zalog) (276 m)
Izhodišče Širina/Dolžina:  46,0632°N / 14,6245°E
Cilj: Stari grad (Stari Osterberg) (443 m)
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

Z vzhodne ljubljanske obvoznice, se usmerimo na izvoz Ljubljana - vzhod in z vožnjo nadaljujemo po Zaloški cesti v smeri Zaloga. Naprej se peljemo po glavni cesti, nato pa le kakih 300 m za tem, ko smo prečili reko Ljubljanico, parkiramo na urejenem makadamskem parkirišču ob železniški progi.

S parkirišča gremo v podhod pod železniško progo, nato pa pot nadaljujemo v smeri "Debni vrh, Stari grad in Pečar". Takoj za podhodom pot preide v gozd, kjer se prične najprej strmo, nato pa zmerno vzpenjati. Dobro označena pot nas višje pripelje na greben Kašeljskega griča, kjer tudi stopimo na prvo večje razpotje.
Tu nadaljujemo naravnost v smeri Ostrovrharjeve planinske poti (desno po grebenu Debenji vrh). Pot naprej se najprej rahlo spusti, nato pa se priključi širokemu zložnemu kolovozu. Kolovoz, ki poteka skozi gozd, kmalu preči izrazit graben, za katerim pridemo do Ostrovrharjevega studenca in le nekaj metrov naprej tudi na naslednje razpotje. Nadaljujemo po desnem vzpenjajočem kolovozu, po katerem se hitro povzpnemo do informativne table gradu Stari Osterberg. Tu nadaljujemo levo in v nekaj 10 korakih nadaljnje hoje stopimo na deloma razgleden vrh, na katerem opazimo ruševine Starega gradu.

Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Dodaj v:    facebook    Twitter    myspace    Digg    delicious    reddit    Netlog
Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg1 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg2 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg3 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg4 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg5 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg6 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg7 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg8 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg9 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg10 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg11 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg12 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg13 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg14 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg15 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg16 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg17 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg18 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg19 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg20 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg21 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg22 Ljubljana (Zalog) - stari_grad_stari_osterberg23
Diskusija o izletu Ljubljana (Zalog) - Stari grad (Stari Osterberg) ()
golobm
8.6.2010
GPS sled:
GPS sled: hribi.net/gpszemljevid.asp?id=330
bruny
1.5.2014
Danes po opisani poti začetek aktivnosti nad desnim bregom Save. Prijetna pot z nekaj zgodovinske note je do Starega Osterberga...Na poti nekaj padlih dreves po odcepu za Debenji vrh, predvidevam žled ampak glede prehoda ni problemov.