Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaČrni hrib (Golovec) / Ljubljana (Rakovnik) - Črni hrib (Golovec)

Ljubljana (Rakovnik) - Črni hrib (Golovec)

Izhodišče: Ljubljana (Rakovnik) (306 m)
Cilj: Črni hrib (Golovec) (440 m)
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

Zapeljemo se na Dolenjsko cesto v Ljubljani, kjer v križišču z Galjevico zavijemo proti severovzhodu proti bližnjemu zdravstvenemu domu Rudnik in rakovniški cerkvi. Parkiramo lahko na primernem mestu ob cerkvi.

S parkirišča nadaljujemo po asfaltni cesti, ki pred cerkvijo zavije levo, mi pa po njej hodimo do lesenega križa, kjer se usmerimo desno na kolovoz. Kolovoz preide na travnik ter se takoj spremeni v zmerno strmo stezico, katera se vzpenja ob robu razglednega travnika. Sprva nam pot še nudi lepe poglede na rakovniško cerkev, Rakovnik, Ljubljansko barje ter Krim, nato pa postopoma preide v gozd. Pot se nadaljuje ob robu gozda (tu se nam z desne priključi še pot mimo kapele) ter preči pobočja proti desni. Preden stopimo do klopce z lepim razgledom zavijemo levo v strnjen gozd, na stezo, ob kateri so tudi zeleno-rumene markacije. V nadaljevanju pot po desni strani obide manj znan Zeleni vrh (vrh nad streliščem), kjer se še dodatno položi. Sledi še nekaj minut hoje in pot nas pripelje do makadamske ceste, ki vodi proti bližnjemu observatoriju na Golovcu. Omenjeni cesti sledimo desno do observatorija na Golovcu, oz. ostrega levega ovinka.
Na ovinku, le ta se nahaja v neposredni bližini observatorija, opazimo informativno tablo za gozdno učno pot Golovec, ki nas usmeri na širok in sprva zložen kolovoz. Po nekaj minutah hoje se kolovoz za kratek čas zmerno vzpne, nato pa se postopoma prične spuščati. Po nekaj minutah spusta pridemo do gozdne ceste, le to samo prečimo, nato pa se priključimo Poti spominov in tovarištva. Omenjeni poti sledimo v levo, le ta pa nas po nekaj krajših vzponih pripelje na Črni hrib (najvišja točka omenjene poti).

Ob poti: Observatorij Golovec (380m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koseški bajer, Mazovnik (Golovec), Orle
Ljubljana (Rakovnik) - crni_hrib_golovec1
Ljubljana (Rakovnik) - crni_hrib_golovec30
Ljubljana (Rakovnik) - crni_hrib_golovec31
Ljubljana (Rakovnik) - crni_hrib_golovec32
Diskusija o izletu Ljubljana (Rakovnik) - Črni hrib (Golovec) ()