gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaPiramida (Lendavske gorice) / Lendava (TIC Lendava) - Piramida (Lendavske gorice)

Lendava (TIC Lendava) - Piramida (Lendavske gorice)

Izhodišče: Lendava (TIC Lendava) (170 m)
Cilj: Piramida (Lendavske gorice) (327 m)
Zemljevid:

Pomursko avtocesto zapustimo na izvozu Lendava, nato pa sledimo oznakam Lendava center. Ko prispemo v Lendavo se peljemo mimo trgovine Hofer, veterinarske postaje Lendava, trgovine Lidl, Petrolove bencinske črpalke, trgovine Špar, trgovine M Tehnika do krožišča iz katerega zapeljemo na izvoz proti Dolgi vasi. Sledi vožnja skozi center Lendave, mi pa se peljemo do TIC Lendava oz. župnijske cerkve sv. Katarine Aleksandrijske. Parkiramo na enem od parkirišč v bližini.

Od TIC Lendava, kjer že opazimo prve markacije, se pričnemo rahlo vzpenjati skozi manjši park, ki se nahaja desno od cerkve. Po krajšem vzponu dosežemo asfaltno cesto, po njej pa hitro prispemo na označeno križišče.
Nadaljujemo desno v smeri Svete Trojice (naravnost Lendavski grad) ter se po asfaltni cesti pričnemo vzpenjati. Višje se nam odpre lep razgled, cesta pa se še enkrat razcepi.
Nadaljujemo levo (desno Sveta Trojica) ter se še kratek čas vzpenjamo, nato pa se cesta prehodno nekoliko spusti. V križiščih sledimo oznakam za razgledni stolp in piramido, cesta, ki nas večino časa vodi med hišami Lendavskih goric, pa nas hitro pripelje do razglednega stolpa Vinarium Lendava.
Od razglednega stolpa nadaljujemo v smeri piramide, mi pa po cesti, ki se lahkotno vzpenja, po približno 10 minutah nadaljnje hoje prispemo do piramide, ki se nahaja na najvišji točki Lendavskih goric.
Lendava - razgledni stolp 0:30, razgledi stolp - piramida 0:10.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (avgust).

Ob poti: Razgledni stolp Vinarium Lendava (302m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Razgledni stolp Vinarium Lendava
Lendava (TIC Lendava) - piramida_lendavske_gorice21
Lendava (TIC Lendava) - piramida_lendavske_gorice22
Lendava (TIC Lendava) - piramida_lendavske_gorice23
Diskusija o izletu Lendava (TIC Lendava) - Piramida (Lendavske gorice) ()
pohodnik38
1.8.2019
V torek 30.7. sem obiskal Lendavo in opravil omenjeno pot malce po svoji zamisli.Najprej ogled mesta nekaterih zanimivosti in nato vzpon na Lendavske gorice do stolpa Vinarium in še do Piramide.V mesto na izhodišče sem sestopil po Poti studencev....

SLIKE in osebni vtisi z poti