gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaLisca / Krakovo (vinska klet Mastnak) - Lisca

Krakovo (vinska klet Mastnak) - Lisca (čez vertikalo)

Izhodišče: Krakovo (vinska klet Mastnak) (240 m)
Cilj: Lisca (948 m)
Ime poti: čez vertikalo
Zemljevid:
Avtor: Klemen24

Iz Krškega, Mirne ali Zidanega Mostu se zapeljemo v Sevnico. V Sevnici pri pizzeriji Rondo, v krožišču zavijemo proti Planini pri Sevnici. Po 4 kilometrih, pri vinski kleti Mastnak zavijemo levo na parkirišče, kjer pustimo našega jeklenega konjička.

S hojo začnemo po asfaltirani cesti. V gozd zavijemo desno po približno 100 m pri lesenih stopnicah. Pot po gozdu nadaljujemo le kratek čas, saj pridemo nazaj na cesto po kateri hodimo okoli 300 m, kjer se pri koncu zaselka usmerimo nazaj na gozdno pot. Do vasi Cerje je pot nezgrešljivo markirana. Ko pri vasi Cerje še zadnjič pridemo do ceste, se usmerimo levo, a le za 10 m, saj se pot čez Vertikalo nadaljuje po stopnicah, ki jih vidimo na naši desni. Zraven je tudi klopca z lepim razgledom. Pot čez Vertikalo je strmejša od vseh markiranih poti na Lisco, prepadna sicer ni nikjer, a jo vseeno odsvetujem manjšim otrokom. Prav tako je ne priporočam za sestop v dežju ali vlažni podlagi. Po 10-15 minutah se naša pot združi s potjo Čez skalce. Po združitvi poti nas čaka le še okoli 15 minut in že stojimo na enem izmed najbolj razglednih vrhov Posavskega hribovja. Za odpravo lakote in žeje poskrbi Tončkov dom, ki je odprt vse dni v tednu, razen ponedeljka.

Ob poti: Cerje (640m), Tončkov dom (927m), Jurkova koča (927m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca1 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca2 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca3 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca4 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca5 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca6 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca7 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca8 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca9 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca10 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca11 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca12 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca13 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca14 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca15 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca16 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca17 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca18 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca19 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca20 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca21 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca22 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca23 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca24 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca25 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca26 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca27 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca28 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca29 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca30 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca31 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca32 Krakovo (vinska klet Mastnak) - lisca33
Diskusija o izletu Krakovo (vinska klet Mastnak) - Lisca (čez vertikalo)