gorovja / Julijske AlpeTriglav / Konec ceste na Pokljuki - Triglav

Konec ceste na Pokljuki - Triglav (čez Kredarico)

Izhodišče: Konec ceste na Pokljuki (1340 m)
Cilj: Triglav (2864 m)
Ime poti: čez Kredarico
Zahtevnost: zelo zahtevna označena pot
Zahtevnost smučanja: zelo zahtevno
Zemljevid: Triglav 1:25.000
Priporočena oprema (poletje): čelada, komplet za samovarovanje
Priporočena oprema (zima): čelada, komplet za samovarovanje, cepin, dereze

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti naprej sledimo proti Bledu. Na Bledu pa nas pri semaforju oznake za Pokljuko usmerijo desno. Naprej se peljemo skozi Gorje in mimo opuščenega smučišča Zatrnik do Rudnega polja na Pokljuki (veliko parkirišče, vojašnica in strelišče). Od tu nadaljujemo naravnost po makadamski cesti, ki nas nekoliko naprej pripelje do križišča, kjer nadaljujemo desno (levo Uskovnica). Tej cesti nato sledimo do parkirišča na koncu ceste (v bližini so planinske oznake za planino Konjščica).

S parkirišča nadaljujemo desno navzgor po kolovozu v smeri planine Konjščica. Kolovoz, ki se sprva strmo vzpne kmalu postane zložen in se nekoliko višje spremeni v peš pot. Sledi zmeren vzpon po poti, ki se vzpenja ob potoku Ribnica, ki ima v zgornjem delu tudi slap, ki ga lahko vidimo s poti. Naprej pot preči studenček in preide na pašna območja planine Konjščica. Po nekaj deset korakih pot preči naslednji studenček in se rahlo vzpne do sirarske koče na planini.
S planine nadaljujemo po zložnem travniku rahlo navzgor do druge strani planine. Tam pot preide v rušje in se začne sprva zložno, nato pa vse strmeje vzpenjati. V zadnjem delu vzpona se nam z desne priključi pot z Rudnega polja. Sledi le še kratek vzpon ob hudourniku do travnate ravnice Jezerce. Tu pot zavije levo in nas po nekaj korakih pripelje v ožje območje TNP-ja. Naprej se vzpnemo ob studenčku proti Studorskemu prevalu. Nekoliko višje prečimo hudournik, pot pa se usmeri nekoliko desno v travnata z rušjem obdana pobočja. Pot se nato prečno vzpne do Studorskega prevala, s katerega se nam odpre lep razgled na Bohinjsko stran.
Pot naprej se sprva nekoliko spusti, nato pa preči pobočja Velikega Draškega vrha in Tosca z nekaj rahlimi vzponi in spusti. Čez čas nas pot pripelje do travnatega južnega pobočja Tosca. Tu se desno odcepi pot na Tosc, le nekaj metrov naprej pa se nam z leve priključi pot z Uskovnice. Nadaljujemo naravnost, pot naprej pa še vedno preči pobočja Tosca. Pot nato v rahlem spustu preči krajši pas redkega gozda nato pa nas pripelje na strma pobočja. Še nekoliko naprej pa pot po umetno narejeni široki polici v rahlem spustu preči prepadna pobočja Tosca. Ker je pot precej široka ne povzroča težav (previdno zaradi padajočega kamenja, skalni podor v letu 2008). Pot se nato ponovno rahlo vzpne in nas pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo desno v smeri Vodnikovega doma. Sledi še približno deset minut hoje brez večjih vzponov ali spustov do Vodnikovega doma.
Od doma nadaljujemo naravnost v smeri Triglava (desno navzgor Bohinjska vratca). Pot naprej se zmerno vzpenja in preči pobočja pod Vernarjem. Že kmalu pa naletimo na prvo jeklenico, ki nam pomaga premagati kratko polico. Pot naprej se vzpenja po melišču in nas nato pripelje do strmega skalnega skoka. Dobro zavarovana pot nas po strmih stopnicah pripelje na vrh tega skoka. Sledi nekaj metrov prečenja po strmem pobočju, nato pa nas pot pripelje na prostrana območja v bližini Konjskega prevala. Le tega dosežemo po krajšem spustu.
S Konjskega prevala nadaljujemo naravnost v smeri Kredarice (levo Planika, desno Krma) po poti, ki nas že po nekaj korakih pripelje na naslednje razpotje, kjer pa nadaljujemo levo (desno Staničev dom). Pot naprej se prečno vzpenja, pri tem pa preči večje število manjših grap, katerih pa prečenje ni zahtevno. Nekoliko naprej pot s pomočjo varoval preči nekaj tehnično zahtevnih mest. Za tem se nam z desne priključi pot iz doline Krme, le nekaj metrov naprej pa pridemo na naslednje razpotje, kjer nadaljujemo po desni poti v smeri Kredarice (levo Planika). Sledi vzpon proti domu na Kredarici, katerega pa že lepo vidimo pred seboj. Po pol ure hoje od razpotja za Planiko pridemo do doma na Kredarici, kjer se nam odpre pogled na vrhove na severni strani doline Vrat.
Pri domu se usmerimo proti ledeniku v smeri Triglava. Pot se sprva rahlo spusti nato pa nas v vzponu pripelje do začetka plezalnega dela poti. Dobro zavarovana pot nas s pomočjo klinov in nekaj jeklenic pripelje na greben, kjer se nam priključi pot s Planike. Naprej skoraj neopazno prečimo vrh Malega Triglava. Pot po grebenu je razgledna in mestoma zelo prepadna a je zelo dobro zavarovana. Pot po grebenu se po večini zmerno vzpenja, le zadnji vzpon je bolj strm. Nekaj metrov pod vrhom se levo navzdol odcepi pot k Staničevem zavetišču, mi pa nadaljujemo po grebenu do vrha, kjer že lepo vidimo Aljažev stolp katerega dosežemo v nekaj korakih.
Izhodišče - Konjščica 30 minut, Konjščica - Studorski preval 1:30, Studorski preval - Vodnikov dom 1:00, Vodnikov dom - Kredarica 2:00, Kredarica - Triglav 1:00.

Ob poti: Planina Konjščica (1438m), Studorski preval (1892m), Vodnikov dom (1817m), Konjsko sedlo (2020m), Triglavski dom na Kredarici (2515m), Mali Triglav (2725m)
Konec ceste na Pokljuki - triglav1 Konec ceste na Pokljuki - triglav2 Konec ceste na Pokljuki - triglav3 Konec ceste na Pokljuki - triglav4 Konec ceste na Pokljuki - triglav5 Konec ceste na Pokljuki - triglav6 Konec ceste na Pokljuki - triglav7 Konec ceste na Pokljuki - triglav8 Konec ceste na Pokljuki - triglav9 Konec ceste na Pokljuki - triglav10 Konec ceste na Pokljuki - triglav11 Konec ceste na Pokljuki - triglav12 Konec ceste na Pokljuki - triglav13 Konec ceste na Pokljuki - triglav14 Konec ceste na Pokljuki - triglav15 Konec ceste na Pokljuki - triglav16 Konec ceste na Pokljuki - triglav17 Konec ceste na Pokljuki - triglav18 Konec ceste na Pokljuki - triglav19 Konec ceste na Pokljuki - triglav20 Konec ceste na Pokljuki - triglav21 Konec ceste na Pokljuki - triglav22 Konec ceste na Pokljuki - triglav23 Konec ceste na Pokljuki - triglav24 Konec ceste na Pokljuki - triglav25 Konec ceste na Pokljuki - triglav26 Konec ceste na Pokljuki - triglav27 Konec ceste na Pokljuki - triglav28 Konec ceste na Pokljuki - triglav29 Konec ceste na Pokljuki - triglav30 Konec ceste na Pokljuki - triglav31 Konec ceste na Pokljuki - triglav32 Konec ceste na Pokljuki - triglav33 Konec ceste na Pokljuki - triglav34 Konec ceste na Pokljuki - triglav35 Konec ceste na Pokljuki - triglav36 Konec ceste na Pokljuki - triglav37 Konec ceste na Pokljuki - triglav38 Konec ceste na Pokljuki - triglav39 Konec ceste na Pokljuki - triglav40 Konec ceste na Pokljuki - triglav41 Konec ceste na Pokljuki - triglav42 Konec ceste na Pokljuki - triglav43 Konec ceste na Pokljuki - triglav44 Konec ceste na Pokljuki - triglav45 Konec ceste na Pokljuki - triglav46 Konec ceste na Pokljuki - triglav47 Konec ceste na Pokljuki - triglav48 Konec ceste na Pokljuki - triglav49 Konec ceste na Pokljuki - triglav50 Konec ceste na Pokljuki - triglav51 Konec ceste na Pokljuki - triglav52 Konec ceste na Pokljuki - triglav53 Konec ceste na Pokljuki - triglav54 Konec ceste na Pokljuki - triglav55 Konec ceste na Pokljuki - triglav56 Konec ceste na Pokljuki - triglav57 Konec ceste na Pokljuki - triglav58 Konec ceste na Pokljuki - triglav59 Konec ceste na Pokljuki - triglav60 Konec ceste na Pokljuki - triglav61 Konec ceste na Pokljuki - triglav62 Konec ceste na Pokljuki - triglav63 Konec ceste na Pokljuki - triglav64 Konec ceste na Pokljuki - triglav65 Konec ceste na Pokljuki - triglav66 Konec ceste na Pokljuki - triglav67 Konec ceste na Pokljuki - triglav68 Konec ceste na Pokljuki - triglav69 Konec ceste na Pokljuki - triglav70 Konec ceste na Pokljuki - triglav71 Konec ceste na Pokljuki - triglav72 Konec ceste na Pokljuki - triglav73 Konec ceste na Pokljuki - triglav74 Konec ceste na Pokljuki - triglav75 Konec ceste na Pokljuki - triglav76 Konec ceste na Pokljuki - triglav77 Konec ceste na Pokljuki - triglav78 Konec ceste na Pokljuki - triglav79 Konec ceste na Pokljuki - triglav80 Konec ceste na Pokljuki - triglav81 Konec ceste na Pokljuki - triglav82 Konec ceste na Pokljuki - triglav83 Konec ceste na Pokljuki - triglav84 Konec ceste na Pokljuki - triglav85 Konec ceste na Pokljuki - triglav86 Konec ceste na Pokljuki - triglav87 Konec ceste na Pokljuki - triglav88 Konec ceste na Pokljuki - triglav89 Konec ceste na Pokljuki - triglav90 Konec ceste na Pokljuki - triglav91 Konec ceste na Pokljuki - triglav92 Konec ceste na Pokljuki - triglav93 Konec ceste na Pokljuki - triglav94 Konec ceste na Pokljuki - triglav95 Konec ceste na Pokljuki - triglav96 Konec ceste na Pokljuki - triglav97 Konec ceste na Pokljuki - triglav98 Konec ceste na Pokljuki - triglav99 Konec ceste na Pokljuki - triglav100 Konec ceste na Pokljuki - triglav101 Konec ceste na Pokljuki - triglav102 Konec ceste na Pokljuki - triglav103 Konec ceste na Pokljuki - triglav104 Konec ceste na Pokljuki - triglav105 Konec ceste na Pokljuki - triglav106 Konec ceste na Pokljuki - triglav107 Konec ceste na Pokljuki - triglav108
Diskusija o izletu Konec ceste na Pokljuki - Triglav (čez Kredarico)
kmelans1
5.8.2014
Živjo!

Midva z možem se 13.9.2014 z Lidlovo odpravo odpravljava prvič in se že full veseliva.

Pogled na objavljene fotografije pa je enostavno fantastičen in že komaj čakam, da se odpravimo tja gor.

Kuštravček
primmy92
19.7.2015
19.7. se je na poti s Kredarice proti Pokljuki izgubila verižica (matrikula) z imenom T. Dolinšek. Če je imel kdo slučajno toliko sreče, da jo je našel, naj me prosim kontaktira na 040148298. Hvala!