gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaGače / Komarna vas - Gače

Komarna vas - Gače

Izhodišče: Komarna vas (680 m)
Cilj: Gače (955 m)
Zemljevid: Dolenjska - Gorjanci, Kočevski Rog 1:50.000

Iz Ivančne Gorice ali Novega Mesta se zapeljemo v Podturn pri Dolenjskih Toplicah, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Črnomlja. Omenjeni cesti sledimo do Črmošnjic, tu pa v prvem križišču nadaljujemo desno v smeri smučišča Gače (SC Bela) in Komarne vasi. Po približno 2 km vzpona pridemo na križišče, kjer nadaljujemo desno v smeri Kočevja. Še naprej razmeroma strma cesta nas višje pripelje iz gozda, kjer pridemo na nekaj zaporednih manjših križišč. Nadaljujemo levo, se peljemo mimo večje kmetije in grobišča Komarna vas, nato pa pridemo do večje hiše, na kateri opazimo markacije, ki nas usmerijo na peš pot (pozimi tekaška proga). Parkiramo na primernem prostoru pred ali za hišo.
Dostop iz Bele krajine: Najprej se zapeljemo v Semič, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Dolenjskih Toplic. Omenjeni cesti sledimo do Črmošnjic, tam pa v križišču, le nekaj 10 m pred koncem vasi nadaljujemo levo v smeri smučišča Gače (SC Bela) in Komarne vasi. Naprej sledimo zgornjemu opisu.

Z izhodišča se usmerimo na široko markirano peš pot (kolovoz oz. v zimskem času tekaška proga), ki se komaj znatno vzpenja skozi gozd. Po približno 15 minutah hoje stopimo iz gozda na večjo jaso, ob robu katere stoji manjša prikolica.
Od jase nadaljujemo v približno enaki smeri kot smo hodili do sedaj in vzpon nadaljujemo po sprva slabše vidni stezi, ki hitro preide v strnjen gozd. Pot, ki se postopoma prične nekoliko strmeje vzpenjati, nas višje pripelje do gozdne ceste, katero pa le prečimo. Naprej se zmerno vzpenjamo po občasno kar precej zaraščeni stezici, le ta pa nas še nekoliko višje pripelje do druge gozdne ceste. Omenjeni cesti sledimo v levo, le ta pa nas hitro pripelje do smučarske proge SC Bela. Tu cesta zavije ostro desno in nas mimo mogočnega drevesa pripelje do ruševin, ki so del spominskega parka na Gačah. Nadaljujemo po vse bolj razgledni poti, ki nas mimo manjše kapele pripelje do vpisne skrinjice na Gačah.
Od vpisne skrinjice, pa se lahko v dobrih 5 minutah nadaljnje hoje povzpnemo še na enega (lahko tudi oba) od dveh razglednih vrhov SC Bela.

Priporočamo: panorama, podobni izleti,
Komarna vas - gace1 Komarna vas - gace2 Komarna vas - gace3 Komarna vas - gace4 Komarna vas - gace5 Komarna vas - gace6 Komarna vas - gace7 Komarna vas - gace8 Komarna vas - gace9 Komarna vas - gace10 Komarna vas - gace11 Komarna vas - gace12 Komarna vas - gace13 Komarna vas - gace14 Komarna vas - gace15 Komarna vas - gace16 Komarna vas - gace17 Komarna vas - gace18 Komarna vas - gace19 Komarna vas - gace20 Komarna vas - gace21 Komarna vas - gace22 Komarna vas - gace23 Komarna vas - gace24 Komarna vas - gace25 Komarna vas - gace26 Komarna vas - gace27 Komarna vas - gace28
Diskusija o izletu Komarna vas - Gače ()