gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaLovrenška jezera / Koča na Pesku - Lovrenška jezera

Koča na Pesku - Lovrenška jezera

Izhodišče: Koča na Pesku (1386 m)
Cilj: Lovrenška jezera (1520 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

Zapeljemo se v Slovenske Konjice in tam naprej proti Zrečam. Cesti naprej sledimo proti smučišču Rogla. Ko pridemo do smučišča ne parkiramo ampak se po cesti peljemo naprej do koče na Pesku, kjer parkiramo. Cesta od Rogle do koče na Pesku se nekoliko spusti.

Od koče se usmerimo na levo cesto (iz smeri Rogle), ki se rahlo spušča proti oznakam Lovrenška jezera. Cesti sledimo dobrih pet minut do rahlega desnega ovinka, kjer se usmerimo na peš pot (kolovoz). Kolovoz nas hitro pripelje do umetnega jezera pod smučiščem Rogla. Le nekaj deset metrov od jezera naletimo na manjši mostiček čez potoček. Prečimo most in na drugi strani nam smerokaz pove, da smo na pravi poti. Pot naprej se vzpenja po kolovozu približno 20 minut do razpotja, kjer se nam z leve strani priključi pot od hotela Planja.
Usmerimo se desno na slabšo cesto po kateri je v zimskem času speljana tekaška proga. Tej poti sledimo naprej skoraj vodoravno. Slabša cesta nato preči potoček in kmalu za tem preide na široko stezico. Stezica se začne rahlo vzpenjati čez nekoliko redkejši smrekov gozd in nas pripelje do razglednega stolpa pri Lovrenških jezerih. Za ogled jezerc pa moramo pot nadaljevati po tlakovani stezici še približno pet minut.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Koča na Pesku, Ribniško jezero, Ribniška koča, Jezerski vrh (1 h 30 min)
Koča na Pesku - lovrenska_jezera1 Koča na Pesku - lovrenska_jezera2 Koča na Pesku - lovrenska_jezera3 Koča na Pesku - lovrenska_jezera4 Koča na Pesku - lovrenska_jezera5 Koča na Pesku - lovrenska_jezera6 Koča na Pesku - lovrenska_jezera7 Koča na Pesku - lovrenska_jezera8 Koča na Pesku - lovrenska_jezera9 Koča na Pesku - lovrenska_jezera10 Koča na Pesku - lovrenska_jezera11
Diskusija o izletu Koča na Pesku - Lovrenška jezera ()
Gost
6.6.2007
Pozdravljeni planinci. Lepo vabljeni tudi na Lovrenška jezera, kjer se vam oči spočijejo ob pogledu na manjša močvirnata jezerca.
22.8.2007
Pozdravljeni,

Sem se sprehodil iz Koce na Pesku do Lovrenskih jezer (15.8). Tempo sem imel zmeren in prisel do jezer v 1h10min. Nazaj pa sem se vrnil cez Roglo pa potem do Koce na Pesku. Čez Roglo je pot nekoliko lažja in hitrejša in predvsem veliko bolj polna z "turisticnimi planinci". No vsaj tisti dan je bila. Drugače pa je pot od Koce na Pesku do jezer nekoliko strma ampak se vedno dovolj dobra tudi za popolne zacetnike. LP
ALPSKI LENIVEC
27.7.2009
BLA SM NA JEZERIH FULLLLLLL COOOOOOOOOOOOL JEvelik nasmeh
sforst2
22.7.2010
Pozdravljeni, v teh vročih, soparnih dneh sva se skolegico odpravili 16. 7. 2010 na Roglo. Izbrali sva pohodniško pot 3 Planja-Lovrenška jezera - Pesek - Planja, dolgo 18 km. Pot sva prehodili v zmernem tempu 2 uri 50 min. Bilo je čudovito, občudovati lepoto narave in se ohladiti v senci smrekovih gozdov.Posebnost so zagotovo Lovrenška jezera,ki se skrivajo med borovci in borovničkami.nasmeh
TincaPRR
28.8.2011
Krasen družinski izlet... Fotke vse povedonasmeh
Grega77
17.8.2016
Ojla.....
Lep družinski izlet od koče na Pesku....spotoma nabrali nekaj borovnic in gob...zmotila pa nas je nenormalno veliko zasvinjana pot z raznimi robčki skoraj pod vsakim drugim drevesom....mal za hec...zgleda da te pot kar nažene....nasmehnasmehnasmeh