gorovja / Julijske AlpeVeliki slap Kozjak / Kobarid - Veliki slap Kozjak

Kobarid - Veliki slap Kozjak

Izhodišče: Kobarid (220 m)
Cilj: Veliki slap Kozjak (250 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Priporočena oprema (poletje): čelada
Priporočena oprema (zima): čelada

Iz Tolmina ali Bovca se zapeljemo v Kobarid, od tam pa cesti sledimo v smeri Drežnice (odcep ceste je s Kobariške obvoznice). Nadaljujemo preko mostu čez reko Sočo in takoj za mostom zavijemo levo in nato parkiramo na parkirišču ob cesti.

S parkirišča nekaj časa nadaljujemo po cesti, nato pa se usmerimo levo na široko turistično pot v smeri slapu Kozjak. Pot naprej nas sprva vodi čez travnik, nato pa preide v pas gozda, kjer se povsem približa reki Soči. Pot nato zavije desno in nas v rahlem vzponu pripelje do mostu čez potok Kozjak s katerega se nam odpre pogled na Mali slap Kozjak (možnost spusta pod slap).
Nadaljujemo desno in pot, ki poteka skozi gozd nas v nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do potoka. Pot naprej se vzpne po dobro nadelani in zavarovani poti, ki nas v minuti nadaljnje hoje pripelje do razgledne točke na slap.

Ob poti: Mali slap Kozjak (230m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Kobarid - veliki_slap_kozjak1 Kobarid - veliki_slap_kozjak2 Kobarid - veliki_slap_kozjak3 Kobarid - veliki_slap_kozjak4 Kobarid - veliki_slap_kozjak5 Kobarid - veliki_slap_kozjak6 Kobarid - veliki_slap_kozjak7 Kobarid - veliki_slap_kozjak8 Kobarid - veliki_slap_kozjak9 Kobarid - veliki_slap_kozjak10 Kobarid - veliki_slap_kozjak11 Kobarid - veliki_slap_kozjak12 Kobarid - veliki_slap_kozjak13 Kobarid - veliki_slap_kozjak14 Kobarid - veliki_slap_kozjak15 Kobarid - veliki_slap_kozjak16 Kobarid - veliki_slap_kozjak17 Kobarid - veliki_slap_kozjak18 Kobarid - veliki_slap_kozjak19
Diskusija o izletu Kobarid - Veliki slap Kozjak ()
birch
31.5.2009
Tukaj bila včeraj.Človeku kar dih zastane ob pogledu na čudovit slap.nasmeh
mt
12.8.2009
Danes sem bil tudi sam tukaj (12.8.2009). Oba slapa (veliki in mali) sta vredna ogleda. Verjetno sem bil tam ravno ob taki uri da sem se po galerijah premikal kakor na kakšni romarski poti (ogromno obiskovalcev)!
jaca
27.8.2009
Slap sem obiskala včeraj, z otroci. Bilo je zelo vroče zgodnje popoldne, a skoraj nič obiskovalcev. Moje tri punce so mi po poti tečnarile s pripombami v stilu "kako je vroče, že spet pešačimo, zakaj moramo vedno s tabo v hribe, ..." zavijanje z očmi - pri malem slapu so pospešile, pri velikem so ostale brez besed ... Brezčasna lepota, svet se je za nas za trenutek ustavil.