gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaRibniška koča / Grmovškov dom - Ribniška koča

Grmovškov dom - Ribniška koča

Izhodišče: Grmovškov dom (1371 m)
Cilj: Ribniška koča (1507 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000
Ogledov: 20663

Zapeljemo se v Slovenj Gradec in tam naprej proti smučišču Kope. Parkiramo na velikem parkirišču ob Grmovškovem domu.

S parkirišča se usmerimo proti smučarskim progam. Tu na sedelcu med dvema progama se usmerimo na desno pot, ki se rahlo vzpenja po otroški smučarski progi. Med obratovanjem žičnice se moramo povzpeti ob progi. Nad progo gre pot na kolovoz, ki se rahlo vzpenja deloma skozi gozd deloma pa čez travnike. Pot nato preide na nekoliko večji travnik, kjer stoji okrepčevalnica Zajec.
Za tem pot preči krajši pas gozda in preide na vršna pobočja najvišjega vrha Pohorja. Črni vrh dosežemo po razglednem travniku.
Za nadaljevanje poti proti Ribniški koči se vrnemo nekaj korakov nazaj in se usmerimo desno (če smo se na vrhu obrnili). Če pa smo izpustili vrh pa se držimo rahlo levo. Pot se kmalu za tem začne spuščati skozi gozd in nas pripelje na sedlo med Malim in Velikim Črnim vrhom. Sledi vzpon na Mali Črni vrh katerega dosežemo po travniku poraslem s smrekami. Ko pridemo do hiše na vrhu gre pot naprej po desni strani le te in se obrača proti levi. Tu dosežemo vrh na katerem je umetno jezero.
Z vrha se spustimo proti žičnici in v nekaj minutah spusta pridemo do Ribniške koče.
Grmovškov dom - Črni vrh 1:00, Črni vrh - Ribniška koča 35 minut.

Ob poti: Okrepčevalnica Zajec (1460m), Črni vrh (1543m), Mali Črni vrh (1533m)
Grmovškov dom - ribniska_koca1 Grmovškov dom - ribniska_koca2 Grmovškov dom - ribniska_koca3 Grmovškov dom - ribniska_koca4 Grmovškov dom - ribniska_koca5 Grmovškov dom - ribniska_koca6 Grmovškov dom - ribniska_koca7 Grmovškov dom - ribniska_koca8 Grmovškov dom - ribniska_koca9 Grmovškov dom - ribniska_koca10 Grmovškov dom - ribniska_koca11 Grmovškov dom - ribniska_koca12 Grmovškov dom - ribniska_koca13 Grmovškov dom - ribniska_koca14 Grmovškov dom - ribniska_koca15
Diskusija o izletu Grmovškov dom - Ribniška koča ()
mojcej'72
10.8.2009
7.8. bila na Ribniški koči, super zadeva, vse naokoli je polno borovnic, tudi v koči je vse po borovničevo (pita, štrudl, palačinke z borovnicami in borovničke, tiste z -OH skupino nasmeh), res fajn
artur
17.11.2010
Smo šli z družino v nedeljo od Grmovškega doma do Ribniške koče mimo Črnega vrha. Zaprt in podirajoč Grmovškov dom; sramota za planinsko društvo, na Ribniški koči pa tudi zaprto, ker nekaj obnavljajo.
Pohvala pa gre novemu domu pod Grmovkemu domu; mislim da je Lukov dom, res pohvale vredno, urejeno in tudi prijazno osebje.
Sama pot smo prehodili nekoliko prej.
Poleti verjamem, da je dosti lepši pohod.
Hribovc88
17.11.2010
Za Grmovškov dom je bil pa res zadnji čas, da so ga zaprli, ker to je bilo pa res katastrofa, neprijazno osebje do amenajezenzavijanje z očmi Lukovemu domu pa vse pohvalevelik nasmehnasmehmežikanje
artur
18.11.2010
Sem pozabil povedat, da če kdo hoče dobit pečat v pohodniški knjižici za Grmovškov dom, ga lahko dobi v spodaj omenjenemu Lukovemu domu!
Hribovc88
19.11.2010
Hehe saj v Grmovšku ga tako ne morevelik nasmehjezenzavijanje z očmi
Kokta
17.3.2012
Žig je še zmeraj v Lukovem domu nasmeh. Lepa tura proti Črnemu vrhu, Ribniški koči, Ribniškem vrhu, Ribniškem jezeru, nazaj in še na vrh Velka Kopa. Lahka in prijazna pot,ki je na nekaterih delih še pod snegom. Vdira se do kolen. To velja za del poti proti jezerom. Sneg na smučišču južen, a vseeno se je dalo videti nekaj smučarjev. Ja, pa pihalu je kar dobro.
Kaja2737
30.12.2013
Meglen jutranji sprehod proti Ribniški koči: http://kajadebersek.blogspot.com/2013/12/meglena-in-vetrovna-ribniska.html
Lunca
12.12.2014
Na strani PZS preberem, da je Ribniška koča zaprta do 12. decembra. Ker nisem ravno od blizu, pošljem sporočilo z vprašanjem, če bo koča ta vikend odprta. Nazaj dobim odgovor, da bo koča ta vikend zaprta. Napisano na strani PZS si lahko torej razlagam samo na dva načina... zavajujoče ali pa samo nepopolno... zaprto do 12. decembra, manjka pa leto... Za vse, ki ste ta vikend imeli namen obiskati kočo!

p.s. ali je žig še vedno v Lukovem domu?
Lunca
12.12.2014
Pozabila sem dopisat za Grmovškov dom in kje lahko dobim še žig od Ribniške koče?
žig od Ribniške je možno dobiti samo v koči, so ga pa pripravljeni poslati po pošti, pohvalno!
PINOKIO
5.12.2017
Jutri, dne 06.12.2017 imava namen s prijateljem namen opraviti pohod Grmovškov dom - Ribniška koča pa me zanima:
- ali je Grmovškov dom odprt ali so ga podrli kot piše v prejšnjih komentarjih, ki pa so datumsko zelo stari in
- ali je omenjena pot označena s planinskimi markacijami.
Hvala v naprej vsem za odogovre in varen korak.
korošc
PINOKIO, Grmovškov dom je odprt. Več info na:
Omenjena pot je dobro markirana.