gorovja / Kamniško Savinjske AlpeLepenatka / Gornji Grad - Lepenatka

Gornji Grad - Lepenatka (po grebenu)

Izhodišče: Gornji Grad (436 m)
Cilj: Lepenatka (1425 m)
Ime poti: po grebenu
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Iz Savinjske doline ali iz Kamnika preko prelaza Črnivec, se zapeljemo do Gornjega Gradu, kjer na urejenem parkirišču ob glavni avtobusni postaji tudi parkiramo.

Od glavne avtobusne postaje v Gornjem Gradu, nadaljujemo ob glavni cesti proti prelazu Črnivec in Kamniku, mi pa po njej hodimo približno 5 minut, oz. do križišča, kjer se v desno odcepi ožja asfaltna cesta proti Lenartu.
Pot naprej nas vodi po omenjeni cesti, le ta pa se sprva zložno vzpenja čez prostrane travnike. Nekoliko višje cesta preide v dolino potoka Kanolščica, po kateri se nato kar nekaj časa zložno do zmerno vzpenjamo. V vseh križiščih cesti sledimo po dnu doline, nato pa po približno 1 uri hoje od izhodišča opazimo planinske oznake, ki nas usmerijo levo na stezico, ki se vzpne pod električnimi drogovi. Po nekaj 10 m prečimo hudournik, nato pa se pot prične strmo vzpenjati čez občasno precej zaraščena pobočja. Višje nas pot vodi čez kratek delno zahteven del, kjer je zemeljski plaz odnesel nekaj metrov markirane poti. Pot se za tem vrne v strnjen gozd, skozi katerega se še kratek čas strmo vzpenja, nato pa se položi in nas pripelje na bližnjo cesto. Cesti sledimo v levo, mi pa po njej hodimo do prvega ovinka, kjer na koncu le tega nadaljujemo levo na markirano pešpot, po kateri se hitro vzpnemo do domačije Knebovšek. Sprehodimo se čez dvorišče, nato pa nadaljujemo v smeri Lepenatke in Rogatca. Malo nad kmetijo se cesta spremeni v kolovoz, le ta pa zavije desno v gozd, kjer preči pobočja proti desni. Nekoliko naprej prečimo nekoliko izpostavljen hudournik, nato pa po občasno zaraščeni stezici prispemo do gozdne ceste. Cesti sledimo v desno in se mimo kapelice v rahlem spustu sprehodimo do označenega razpotja. Od razpotja nadaljujemo v smeri sv. Lenarta in pot nadaljujemo po širokem kolovozu, po katerem v 3 minutah nadaljnje hoje prispemo do že omenjene cerkvice.
Od cerkve nadaljujemo levo v smeri sedla Kal in Lepenatke (naravnost Zgornji Špeh in Veliki Rogatec) po poti, ki se vzpne nad kolovozom. Po krajšem vzponu se nam z leve priključi kakšno minuto krajša pot, ki obide cerkev sv. Lenarta. Nadaljujemo naravnost ter po nadaljnjem krajšem vzponu stopimo na makadamsko cesto, kateri sledimo v desno, mi pa se po njej sprehodimo do bližnjega križišča.
Od tu nadaljujemo levo v smeri Lepenatke (naravnost sedlo Kal in Lepenatka ter Rogatec preko omenjenega sedla) in vzpon nadaljujemo po slabši makadamski cesti, ki nas hitro pripelje na sedelce med Ugovškim vrhom na levi in Lepenatko na desni. Tu nadaljujemo desno proti bližnji lovski opazovalnici, pot pa za njo postane bolj zaraščena (velja predvsem za poletni čas). Pot naprej nas vodi skozi pas praproti, nato pa postopoma preide na greben Lepenatke, kjer se prične strmeje vzpenjati ob robu gozda. Naprej se vzpenjamo ob robu grebena, pot pa nam ponuja vedno lepše razglede na Menino planino in Kranjsko reber. Še nekoliko višje zapustimo še zadnja drevesa, nas pa razmeroma strma pot hitro pripelje na vršni greben, kjer se nam z desne priključi pot od sedla Kal. Tu nadaljujemo naravnost in ob pogledu na bližnji Rogatec ter osrednji del Kamniško Savinjskih Alp, hitro prispemo na vrh Lepenatke.

Ob poti: Sveti Lenart nad Gornjim Gradom (929m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Bivak na Kalu, Veliki Rogatec (Veliki Rogac)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Gornji Grad - lepenatka1 Gornji Grad - lepenatka2 Gornji Grad - lepenatka3 Gornji Grad - lepenatka4 Gornji Grad - lepenatka5 Gornji Grad - lepenatka6 Gornji Grad - lepenatka7 Gornji Grad - lepenatka8 Gornji Grad - lepenatka9 Gornji Grad - lepenatka10 Gornji Grad - lepenatka11 Gornji Grad - lepenatka12 Gornji Grad - lepenatka13 Gornji Grad - lepenatka14 Gornji Grad - lepenatka15 Gornji Grad - lepenatka16 Gornji Grad - lepenatka17 Gornji Grad - lepenatka18 Gornji Grad - lepenatka19 Gornji Grad - lepenatka20 Gornji Grad - lepenatka21 Gornji Grad - lepenatka22 Gornji Grad - lepenatka23 Gornji Grad - lepenatka24 Gornji Grad - lepenatka25 Gornji Grad - lepenatka26 Gornji Grad - lepenatka27 Gornji Grad - lepenatka28 Gornji Grad - lepenatka29 Gornji Grad - lepenatka30 Gornji Grad - lepenatka31 Gornji Grad - lepenatka32 Gornji Grad - lepenatka33 Gornji Grad - lepenatka34 Gornji Grad - lepenatka35 Gornji Grad - lepenatka36 Gornji Grad - lepenatka37 Gornji Grad - lepenatka38 Gornji Grad - lepenatka39 Gornji Grad - lepenatka40 Gornji Grad - lepenatka41 Gornji Grad - lepenatka42 Gornji Grad - lepenatka43 Gornji Grad - lepenatka44 Gornji Grad - lepenatka45 Gornji Grad - lepenatka46 Gornji Grad - lepenatka47 Gornji Grad - lepenatka48 Gornji Grad - lepenatka49 Gornji Grad - lepenatka50 Gornji Grad - lepenatka51 Gornji Grad - lepenatka52 Gornji Grad - lepenatka53 Gornji Grad - lepenatka54 Gornji Grad - lepenatka55 Gornji Grad - lepenatka56 Gornji Grad - lepenatka57 Gornji Grad - lepenatka58 Gornji Grad - lepenatka59 Gornji Grad - lepenatka60 Gornji Grad - lepenatka61 Gornji Grad - lepenatka62 Gornji Grad - lepenatka63 Gornji Grad - lepenatka64 Gornji Grad - lepenatka65 Gornji Grad - lepenatka66 Gornji Grad - lepenatka67 Gornji Grad - lepenatka68 Gornji Grad - lepenatka69 Gornji Grad - lepenatka70 Gornji Grad - lepenatka71 Gornji Grad - lepenatka72
Video:
Lepenatka - Lepenatka
Diskusija o izletu Gornji Grad - Lepenatka (po grebenu)