gorovja / Julijske AlpeKovinarska koča v Krmi / Dovje - Kovinarska koča v Krmi

Dovje - Kovinarska koča v Krmi

Izhodišče: Dovje (660 m)
Cilj: Kovinarska koča v Krmi (870 m)
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Jesenice - zahod (Hrušica) ter z vožnjo nadaljujemo v smeri Kranjske Gore. Pri semaforju med Mojstrano in Dovjem zavijemo desno ter parkiramo na parkirišču v bližini spomenika Jakobu Aljažu.

S parkirišča pri Aljaževem hramu se najprej sprehodimo do semaforja, kjer prečimo glavno cesto Jesenice - Kranjska Gora. Na drugi strani se pričnemo strmo spuščati do mostu preko reke Save Dolinke, nato nadaljujemo ob robu ceste oz. po pločniku skozi Mojstrano. V Mojstrani nas oznake za Kot in Krmo usmerijo ostro levo ter nato po nekaj 10 m še desno. Naprej sledimo cesti, ki se prične zložno do zmerno vzpenjati nad Mojstrano, nato pa se prehodno položi in nas pripelje do manjšega križišča, kjer se v desno odcepi ožja cesta proti soteski Mlačca.
Nadaljujemo po glavni cesti, le ta pa se prične strmeje vzpenjati in nas pripelje v območje Triglavskega narodnega parka.
Le malo višje se v levo odcepi markirana pešpot na Jerebikovec, mi pa cesti mimo vodo-zbirnega območja sledimo do Kosmačevega prevala. Tu se najprej v desno odcepi traktorska vlaka proti Črni gori (pozneje strma stezica) in le nekaj metrov naprej še gozdna cesta v dolino Kot. Mi še naprej nadaljujemo po asfaltni cesti, le ta pa nas v zložnem spustu pripelje do manjšega križišča, kjer nadaljujemo desno strmo navzdol (smer Kovinarska koča, Pocarjeva domačija in grbinasti travniki). Po krajšem spustu se cesta položi in nas iz gozda pripelje na prostrane travnike Zgornje Radovne. Cesti sledimo mimo nekaj hiš, nato pa prispemo na neoznačeno križišče, kjer nadaljujemo desno v smeri hišnih številk 28 do 43 (naravnost grbinasti travniki in Pocarjeva domačija).
Nadaljujemo po makadamski cesti, mi pa ji ob lepih pogledih na okoliške vrhove in ostenja, v vseh križiščih sledimo v levo oz. naravnost. Nekoliko naprej gre cesta v gozd ter postaja vse slabša. Sledi prečenje hudournika in po nekaj 10 m nadaljnje hoje se priključimo širši makadamski cesti, ki pripelje od Pocarjeve domačije.
Tu nadaljujemo desno ter po dobrih 20 minutah nadaljnje hoje prispemo do Kovinarske koče v Krmi.

Težavnost:

Pot z Dovjega v Krmo je večinoma dobro označena, ni pa markirana (opazimo lahko nekaj starih obledelih markacij). Ker pot ves čas poteka po cesti z orientacijo ni težav.

Ob poti: Mojstrana (641m), Kosmačev preval (847m), Zgornja Radovna (797m)
Dovje - kovinarska_koca_v_krmi1 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi2 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi3 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi4 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi5 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi6 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi7 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi8 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi9 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi10 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi11 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi12 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi13 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi14 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi15 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi16 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi17 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi18 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi19 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi20 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi21 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi22 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi23 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi24 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi25 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi26 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi27 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi28 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi29 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi30 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi31 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi32 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi33 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi34 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi35 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi36 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi37 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi38 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi39 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi40 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi41 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi42 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi43 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi44 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi45 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi46 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi47 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi48 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi49 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi50 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi51 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi52 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi53 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi54 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi55 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi56 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi57 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi58 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi59 Dovje - kovinarska_koca_v_krmi60
Diskusija o izletu Dovje - Kovinarska koča v Krmi ()