Dolenčice - Malenski vrh

Izhodišče: Dolenčice (655 m)
Cilj: Malenski vrh (1051 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Zapeljemo se do Poljan nad Škofjo Loko, od koder iz semaforiziranega križišča nadaljujemo v smeri naselja Javorje. Ko prispemo do naselja Dolenčice, točneje do križišča, kjer glavna cesta naredi desno serpentino, se prične opisana pot. Parkiramo lahko nekaj 100 metrov naprej na parkirišču pod župnijsko cerkvijo sv. Tilna v Javorjah, ali pa že pred naseljem Dolenčice na primernem mestu ob cesti.

Od mesta, kjer smo parkirali se najprej sprehodimo do križišča, od koder mimo križa nadaljujemo do spomenika Antonu Ažbetu, ki stoji pred slikarjevo rojstno hišo. Spomenik obidemo po spodnji levi strani, nato pa še mimo nekaj hiš prispemo na senožeti, s katerih se nam odpre lep razgled. Nekoliko naprej prečimo slikovit potoček, nato pa na koncu manjšega zaselka Gornja Sevnica, nadaljujemo desno na kolovoz, ki se nadaljuje čez travnike in poteka ob manjšem potočku. V nadaljevanju kolovoz preči še nekaj vodotokov, nato pa nas markacije v rumeno-zeleni barvi usmerijo desno, na pot, ki se prečno vzpenja proti levi, višje pa se priključi drugemu kolovozu, kateremu sledimo v levo. Po kolovozu hodimo mimo odcepa poti k Boštjanovemu studencu, ko pa prispemo do manjšega potočka pa gremo desno, dokaj strmo v gozd. Pot naprej nas vodi mimo nekdaj mogočne smreke, ki je imela obseg v prsni višini 462 cm.
Pri smreki pot zavije levo in nas pripelje iz gozda, na zgornji rob večje senožeti, s katere se nam odpre lep razgled na okoliško hribovje. Sledi še nekaj minut hoje in dosežemo asfaltno cesto, kateri sledimo v levo, po njej pa v nekaj 10 korakih prispemo do cerkve Marijinega vnebovzetja.
Desno od cerkve in pred mežnarijo opazimo planinske smerne table za Blegoš in Žetino, ki usmerjajo rahlo levo, rahlo desno vodi markirana pot proti prevalu Hlevišče, mi pa nadaljujemo naravnost na neoznačeno stezico, ki preide v gozd. Sledi nekaj minut vzpona skozi gozd, kjer po slabši stezici dosežemo klopco in možic na Malenskem vrhu.
Dolenčice - Gora 1:05, Gora - Malenski vrh 0:10.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (december).

Ob poti: Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora) (987m)
Dolenčice - malenski_vrh1 Dolenčice - malenski_vrh2 Dolenčice - malenski_vrh3 Dolenčice - malenski_vrh4 Dolenčice - malenski_vrh5 Dolenčice - malenski_vrh6 Dolenčice - malenski_vrh7 Dolenčice - malenski_vrh8 Dolenčice - malenski_vrh9 Dolenčice - malenski_vrh10 Dolenčice - malenski_vrh11 Dolenčice - malenski_vrh12 Dolenčice - malenski_vrh13 Dolenčice - malenski_vrh14 Dolenčice - malenski_vrh15 Dolenčice - malenski_vrh16 Dolenčice - malenski_vrh17 Dolenčice - malenski_vrh18 Dolenčice - malenski_vrh19 Dolenčice - malenski_vrh20 Dolenčice - malenski_vrh21 Dolenčice - malenski_vrh22 Dolenčice - malenski_vrh23 Dolenčice - malenski_vrh24 Dolenčice - malenski_vrh25 Dolenčice - malenski_vrh26 Dolenčice - malenski_vrh27 Dolenčice - malenski_vrh28 Dolenčice - malenski_vrh29 Dolenčice - malenski_vrh30 Dolenčice - malenski_vrh31 Dolenčice - malenski_vrh32 Dolenčice - malenski_vrh33 Dolenčice - malenski_vrh34 Dolenčice - malenski_vrh35 Dolenčice - malenski_vrh36 Dolenčice - malenski_vrh37 Dolenčice - malenski_vrh38
Diskusija o izletu Dolenčice - Malenski vrh ()