gorovja / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in JelovicaCerkev Marijinega vnebovzetja (Gora) / Dolenčice - Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora)

Dolenčice - Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora)

Izhodišče: Dolenčice (655 m)
Cilj: Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora) (987 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

Zapeljemo se do Poljan nad Škofjo Loko, od koder iz semaforiziranega križišča nadaljujemo v smeri naselja Javorje. Ko prispemo do naselja Dolenčice, točneje do križišča, kjer glavna cesta naredi desno serpentino, se prične opisana pot. Parkiramo lahko nekaj 100 metrov naprej na parkirišču pod župnijsko cerkvijo sv. Tilna v Javorjah, ali pa že pred naseljem Dolenčice na primernem mestu ob cesti.

Od mesta, kjer smo parkirali se najprej sprehodimo do križišča, od koder mimo križa nadaljujemo do spomenika Antonu Ažbetu, ki stoji pred slikarjevo rojstno hišo. Spomenik obidemo po spodnji levi strani, nato pa še mimo nekaj hiš prispemo na senožeti, s katerih se nam odpre lep razgled. Nekoliko naprej prečimo slikovit potoček, nato pa na koncu manjšega zaselka Gornja Sevnica, nadaljujemo desno na kolovoz, ki se nadaljuje čez travnike in poteka ob manjšem potočku. V nadaljevanju kolovoz preči še nekaj vodotokov, nato pa nas markacije v rumeno-zeleni barvi usmerijo desno, na pot, ki se prečno vzpenja proti levi, višje pa se priključi drugemu kolovozu, kateremu sledimo v levo. Po kolovozu hodimo mimo odcepa poti k Boštjanovemu studencu, ko pa prispemo do manjšega potočka pa gremo desno, dokaj strmo v gozd. Pot naprej nas vodi mimo nekdaj mogočne smreke, ki je imela obseg v prsni višini 462 cm.
Pri smreki pot zavije levo in nas pripelje iz gozda, na zgornji rob večje senožeti, s katere se nam odpre lep razgled na okoliško hribovje. Sledi še nekaj minut hoje in dosežemo asfaltno cesto, kateri sledimo v levo, po njej pa v nekaj 10 korakih prispemo do cerkve Marijinega vnebovzetja.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2018 (december).

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Malenski vrh (10 min)
Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora1 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora2 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora3 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora4 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora5 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora6 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora7 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora8 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora9 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora10 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora11 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora12 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora13 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora14 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora15 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora16 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora17 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora18 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora19 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora20 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora21 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora22 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora23 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora24 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora25 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora26 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora27 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora28 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora29 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora30 Dolenčice - cerkev_marijinega_vnebovzetja_gora31
Diskusija o izletu Dolenčice - Cerkev Marijinega vnebovzetja (Gora) ()