gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKranjska reber / Črnivec - Kranjska reber

Črnivec - Kranjska reber

Izhodišče: Črnivec (902 m)
Cilj: Kranjska reber (1435 m)
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Priporočena oprema (zima): dereze

Iz Kamnika se peljemo proti Gornjemu Gradu ali obratno. Ko pridemo na prelaz Črnivec parkiramo na parkirišču ob informativnih tablah. Parkiranje pred bližnjim gostiščem je dovoljeno le gostom.

Na prelazu poiščemo planinske smerne table za Vrh Kašne planine, ki nas usmerijo proti severu na makadamsko cesto. Po nekaj 10 korakih hoje po cesti, bomo opazili tablo za območje vodnega zajetja in tik ob njej začetek pešpoti. Pot nas sprva vodi čez razgledno pobočje, gozda namreč tu od vetroloma 13. julija 2008 ni več (na območju Črnivca je bilo v letu 2009 posajenih več kot 50.000 sadik, približno tretjino listavcev) po novo nadelani poti (stara je bila namreč v celoti uničena) ob kateri opazimo številne markacije.
Višje prečimo gozdno cesto ter nato vzpon nadaljujemo po razmeroma strmem kolovozu. Pot naprej nas še nekaj časa vodi po pobočjih vetroloma, nato pa za tem, ko ponovno prečimo gozdno cesto postopoma preide v star večinoma iglasti gozd. Naprej se zmerno vzpenjamo po kolovozu, prečimo nekaj manjših studenčkov ter ponovno stopimo na gozdno cesto. Višje se pot za kratek čas povsem položi, nato pa se postopoma prične vse strmeje vzpenjati. Po dobri uri hoje od izhodišča stopimo iz gozda na travnata pobočja Kranjske rebri. Pot, ki je v spodnjem delu travnatega pobočja obdana s praprotjo, se višje še nekoliko strmeje vzpne in nas pripelje na glavni greben Kranjske rebri, kjer se le ta položi. Od mesta, ko smo stopili na greben, nas do vrha loči le še nekaj 10 korakov lahkotne hoje.

Ob poti: Na križu (1238m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Bivak na Kalu (2 h), Kašna planina (15 min), Lepenatka (1 h 45 min), Veliki Rogatec (Veliki Rogac) (2 h 50 min)
Črnivec - kranjska_reber1 Črnivec - kranjska_reber2 Črnivec - kranjska_reber3 Črnivec - kranjska_reber4 Črnivec - kranjska_reber5 Črnivec - kranjska_reber6 Črnivec - kranjska_reber7 Črnivec - kranjska_reber8 Črnivec - kranjska_reber9 Črnivec - kranjska_reber10 Črnivec - kranjska_reber11 Črnivec - kranjska_reber12 Črnivec - kranjska_reber13 Črnivec - kranjska_reber14 Črnivec - kranjska_reber15 Črnivec - kranjska_reber16 Črnivec - kranjska_reber17 Črnivec - kranjska_reber18 Črnivec - kranjska_reber19 Črnivec - kranjska_reber20 Črnivec - kranjska_reber21 Črnivec - kranjska_reber22 Črnivec - kranjska_reber23 Črnivec - kranjska_reber24 Črnivec - kranjska_reber25 Črnivec - kranjska_reber26 Črnivec - kranjska_reber27 Črnivec - kranjska_reber28
Diskusija o izletu Črnivec - Kranjska reber ()
U&Q
3.10.2011
Pozdravljeni!
Zanima me, če se da izlet podaljšati do Lepenatke in kakšen je časovni okvir hoje do tja, če je to možno.
Hvala
potepinka
3.10.2011
Smerokaz s časi sem ti dodala v trenutne razmere - Lepenatka (tu se ne da dodajati slik).
trilko
22.1.2012
Nekoliko pred koncem vetroloma, preden markirana pot pripelje v gozd, je na cesti par podrtih smerek, ki jih je treba prečkati, če želimo ostati na markirani poti. Jaz sem namesto tega malo pred temi smerekami zavil levo po cesti in po nekaj serpentinah, koncu ceste in hoji v breg (neplanirano) pristal na vrhu bližnjega Plešivca.

Torej, potrebno je splezati čez tiste smereke velik nasmeh

Drugače pa lep izletek, fini razgledi, toplo sonce, le malo vetrovno.
Sherlock
16.11.2015
Super turca! edino kar je je uničen zig tako da ga bi bilo potrebno zamenjati mrk pogled
zivljenje je lepo
30.12.2015
Pot iz Črnivca je zelo preprosta, primerna za vse otroke. Je pa zaradi velikega goloseka pozimi pot v spodnjem delu dolgočasna, občutek imaš, kot bi hodil po puščavi. Obenem pa se bojim, da je poleti, ko se razraste grmičevje, spodnji del poti precej težje prehoden. Z vrha se da pot podaljšati do Lepenatke. Mi tja nismo šli, je pa po mojem do tja še poldruga ura hoje.