gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeKrokar / Borovec pri Kočevski Reki - Krokar

Borovec pri Kočevski Reki - Krokar

Izhodišče: Borovec pri Kočevski Reki (676 m)
Cilj: Krokar (1122 m)
Zemljevid:

Iz Ljubljane se peljemo proti Velikim Laščam in naprej proti Kočevju. Kmalu za Ribnico, pri kraju Dolenja vas, zapustimo glavno cesto, ki vodi proti Kočevju in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Gotenice in Kočevske Reke. Ko pridemo v Kočevsko Reko, na prvem nekoliko večjem a neoznačenem križišču nadaljujemo desno ter nato z vožnjo nadaljujemo po ožji cesti, ki nas po nekaj km nadaljnje vožnje pripelje do vasi Borovec pri Kočevski Reki. V središču vasi Borovec je križišče v bližini katerega lahko parkiramo, sicer pa z vožnjo nadaljujemo v smeri sedla Krempa ter nato parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Od križišča v Borovcu nadaljujemo levo v smeri sedla Krempa ter pot nadaljujemo po asfaltirani cesti še približno 100 m, nato pa nas markacije usmerijo desno na makadamsko cesto. Cesta naprej poteka čez večji travnik, nato preči pas gozda ter nas za tem pripelje do zgornjega dela vasi, za katero ob poti opazimo informativne table.
Od informativnih tabel nadaljujemo po markirani poti, ki se zložno vzpenja čez prostran travnik. Na zgornjem delu travnika oz. pašnika opazimo lovsko opazovalnico, pot pa gre le nekaj metrov za njo v strnjen gozd, skozi katerega se vzpenjamo po široki in lepo urejeni poti, ob kateri opazimo markacije v obliki narcis. Zmerno strma pot, ki poteka po dnu dolinice, nas višje pripelje iz gozda na travnato pobočje, kjer lahko v (običajno) mesecu maju občudujemo cvetenje narcis, na kar nas opozarja tudi informativna tabla ob prijetni klopi z mizo. Od informativne table se v nekaj 10 korakih vzpnemo na Kremparsko sedlo, s katerega se nam odpre lep razgled na Zgornje kolpsko dolino.
Na sedlu nadaljujemo desno po markirani poti, ki nas mimo informativne table, ki označuje pragozd Krokar, pripelje na razpotje, kjer se nam priključi pot iz Bosljive Loke. Nadaljujemo po vse bolj strmi poti, ki nas vodi po in ob grebenu Borovške gore. Višje markirana pot zavije desno, mi pa nadaljujemo levo po nemarkirani poti, ki se še nekaj časa strmo vzpenja, nato pa nas pripelje do neizrazitega razgledišča, kjer se le ta položi. Pot naprej preči pobočja proti desni, nato pa zavije rahlo v levo in nas po krajšem vzponu pripelje na sedelce med Krokarjem na levi in Cerkom na desni. Tu nadaljujemo levo ter po slabše vidni stezici, ki se nadaljuje ob robu prepadnih pečin, v nekaj minutah prispemo na vrh.

Borovec pri Kočevski Reki - krokar1
Borovec pri Kočevski Reki - krokar47
Borovec pri Kočevski Reki - krokar48
Borovec pri Kočevski Reki - krokar49
Diskusija o izletu Borovec pri Kočevski Reki - Krokar ()
Klin
19.5.2011
Ali morda kdo ve, če še cvetijo narcise na sedlu pod Krempo? Hvala
rs56
3.6.2012
V kratkem mislim iti na Krokar, pa me zanima ta opozorilna tabla o biku. Ali gre planinska pot čez pašnik mimo bika ali po cesti izven ograje. Ne bi se rad lovil po teh pašnikih
Pot poteka po cesti, pašnik pa je levo in desno od ceste. To se lepo vidi na tej sliki.