Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Julijske AlpeLovska koča Bala / Bavšica - Lovska koča Bala

Bavšica - Lovska koča Bala

Izhodišče: Bavšica (698 m)
Cilj: Lovska koča Bala (1300 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000

S ceste Bovec - Predel se pri trdnjavi Kluže v desno odcepi asfaltirana cesta v dolino Bavšice. Usmerimo se na omenjeno cesto, kateri v zmernem vzponu sledimo do parkirišča v Bavšici (parkirišče se nahaja ob tabli TNP).

S parkirišča se usmerimo na levo slabšo cesto v smeri zavetišča pod Špičkom in planine Bala (desno Bavški Grintavec) ter ji sledimo slabih 5 minut do mesta, kjer nas markacije usmerijo levo na sprva široko peš pot. Pot se kmalu zoži in nas pripelje do manjšega razpotja, kjer nas markacije usmerijo ostro desno, na postopoma vse bolj strmo stezico. Pot se kmalu položi in nas pripelje do opuščene vasice Logje (le nekaj metrov s poti je pitna voda).
Od vasice Logje nadaljujemo po markirani stezi, ki se nadaljuje čez zložno travnato pobočje. Naprej se pot nekoliko strmeje vzpne in preide na deloma kamniti svet (melišča preraščena z visoko travo). Pot se nato ponovno položi in preide v strnjen gozd, kjer se nato nadaljuje vse do opuščene planine Bala.
S planine še naprej nadaljujemo po markirani poti, ki nas nato skozi pas gozda pripelje do zadnjega studenčka ob poti. Le nekaj 10 m za studenčkom pa opazimo lovsko kočo Bala, do katere nas loči le še nekaj korakov lahkotne hoje.

Ob poti: Logje (840m), Planina Bala (1181m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Zavetišče pod Špičkom (3 h 55 min), Plešivec (Loška stena) (2 h 40 min), Mali Ozebnik (3 h 10 min), Briceljk (3 h 10 min), Jalovec (6 h 25 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Bavšica - lovska_koca_bala1
Bavšica - lovska_koca_bala22
Bavšica - lovska_koca_bala23
Bavšica - lovska_koca_bala24
Diskusija o izletu Bavšica - Lovska koča Bala ()