Grintovec čez Dolge stene

ksena1. 11. 2011 08:07:20
Startali smo v Koncu, potem pa do Kokrskega sedla, kjer smo iz megle stopili v krasen sončen dan. Nad sedlom smo nadaljevali po z možici označeni potki na greben, imenovan Dolge stene. Krasna grebenska pot z malo poplezavanja. Do "strehe" smo prečili še krajše snežišče, potem pa po njej do vrha. Snega ni veliko,tam kjer je napihan se lahko udre tudi do kolen.Bil pa je že ojužen, a hoja ni bila problematična. Začuda smo na poti srečali le dva gornika. Očitno ni pust, oblačen dan v dolini nikomur dal misliti, da se nad oblaki odpira tako modro nebo mežikanje. Na vrhu je kar "vleklo", zato smo se usidrali v bolj zavetnem delu, pasli oči na morju oblačnosti pod nami, potem pa po strehi sestopili do Cojzove koče, kjer smo se, preden smo se spet potopili v meglo, malo pomartinčkali in sestopili po običajni poti do avtomobila v Koncu.
Grintovec čez Dolge stene Lepa skala s Titovo rezidenco 1
Grintovec čez Dolge stene 11
Grintovec čez Dolge stene martinčkanje na sedlu12
matic41. 04. 2012 11:50:22
Včeraj po opisani poti na vrh. Greben Dolgih sten je večinoma kopen. Vršni del grebena pa je večinoma še v snegu, le del poti je kopen. Plezanju se lahko praktično v celoti izognemo, če se držimo bolj levo. Najbolj strma je vstopna grapa (50 stopinj), nato se pot položi (40 stopinj do vrha). Sestopil sem čez Jame, sneg je bil že precej južen (ob 11h), vendar ga je bilo dovolj ,skoraj do stika markirane poti. Grebenska pot je meni bolj zanimiva.
greben Dolgih sten1
čez Jame3
velkavrh1. 04. 2012 12:40:15
Bral se o tej poti v priročniku od Sidarte -avtor Andrej Stritar in mislim to turo narediti poleti, ker sem Grintavec osvojil s klasičnega pristopa čez Streho in od Kočen prek Dolške škrbine in tudi od bivaka pod Grintavcem prek Skute in Dolgega hrbta in tudi od Suhadolnika prek Grdega grabna prek Zgornjih Dolcev, štartal sem tudi od Češke koče proti Skuti in nato na Mlinarskem sedlu na levo proti Grintavcu.Zimski zahtevni vzponi pač niso zame.
andrej7810. 08. 2012 13:25:23
Jutri nameravamo z kolegom Garmontom in druščino opraviti ta vzpon,malo poslikamo in napišem, kako je bilo.lp
garmont11. 08. 2012 20:43:09
Danes opravljen vzpon v odlični družbi čez Dolge stene je žal krojila megla, zato se ni dalo slediti "klasični poti" na vrh. Potrebno je bilo kar nekaj plezanja v večinoma krušljivi skali. Težave so kar precejšnje, če se držiš grebena, kar je seveda v megli najpriporočljivejše.
Na vrhu Grintovca me preseneti to, da na njem ni več grdega betonskega stolpa-pohvalno.
Sestop čez streho, kjer pa nas je ujel dež.
Mala vratca1
Tik pod vrhom7
Betonskih blokov ni več8
andrej7812. 08. 2012 08:19:43
Res je bilo treba kar dobro poplezati,vendar užitek zato toliko večji.Smo pa vsi bili veseli markacije,kjer se prečenje priključi poti čez streho.Sestop čez Mlinarsko sedlo do Bivaka pod Grintavcem in naprej na Mala vratca,kjer nas je dobil dež.Družba je bila res super!
Dr.ejči13. 08. 2012 10:27:25
Garmont...morda so pa v teku priprave na postavitev križazmeden
sppella13. 08. 2012 20:58:24
Tudi včeraj je megla krojila mojo pot zavijanje z očmi - sem se urila v vztrajnosti (malce sem, malce tja, ko ne gre naprej pa malce nazaj) in potrpežljivosti (ko te zajame oblak malce postoj, pozobaj iz nahrbtnika in ko se razkadi dalje!) In na koncu: kdor išče ta najde velik nasmeh
Čudovita pot, poplezavanje in seveda radost ko najdeš prehode! Nadzemeljsko mežikanje
velkavrh6. 10. 2012 20:33:36
Danes sem naredil že dolgo načrtovano turo- še zadnji dostop na Grintavec, ki ga še nisem naredil-takoimenovani-Čez Dolge stene.Ostalo sem že prehodil-po Frischaufovi poti, čez Streho in po Špremovi poti.To pot že nekaj časa gledam v vodniku od Sidarte-Grintovci -Južni pristopi od Andreja Stritarja, V majski številki Planinskega vestnika pa so bili predstavljeni vsi pristopi na Grintavec-zelo priporočam branje.

Kot vedno štartam od Suhadolnika, prek Taške. Naj povem, da je ta pot obnovljena-pohvalno. Nad Cojzovo kočo pa proti Skuti. Pri skalnem preduhu Mala vratca-1970 m pa zavijemo levo na komaj vidno stezico, ki nas povede na obsežen jugovzhodni greben Grintavca, imenovan Dolge stene.Že pred prvo svetovno vojno je bil ta pristop označen, po drugi svetovni vojni pa se pot ni več vzdrževala.Še danes so po celem grebenu vidne rdeče oznake.Če želimo sestopiti na krnico Zgornje Jame se držimo bolj levega travnatega pobočja in se tam pridružimo označeni poti čez Steho. Če pa se držimo bolj vrha grebena nas pa komaj vidna potka pripelje pod vrhnjo skalno gmoto Grintavca. Od tu naprej pa stezico bolj slutimo kot vidimo.Pri doslednjem vzponu po grebenski rezi moramo preplezati kakšen skalnat del II. spopnje. Meni je smer dobro uspela brez večjih težav-na Streho sem prišel malo pred vrhom.Danes je bil vrh Grintavca zelo oblegan. Sestopil sem po poti proti Mlinarskemu sedlu, čez Mali Jezerski Grintavec-24447m. Je kar zahtevno, najbolj izpostavljeni deli so varovani z jeklenicami. Na sedlu pa na Velike Pode mimo bivaka pod Grintavcem-bivak Pavla Kemperla. Bivak je nov, ima tri etaže. Od tam pa nazaj k Cojzovi koči.
Preduh Mala vratca.1
Dol pa na Mlinarsko sedlo prek Jezerskega Malega Grintavca.13
Dolgi hrbet z Mlinarskega sedla.14
dragovo20. 10. 2012 11:52:27
Doživetje lepega vzspona čez Dolge stene,popestri rahlo poplezavanje na streho Grintovca.Markacije so res bolj zbledele,a še vedno sledljive.nasmeh
Tukaj pa že malo bolj resno navzgor9
Iztop na streho12
Na vrhu15
Pogled proti Kočni18
Še proti Skuti19
Sestop z vrha Grintovca 2558m20
V družbi prijazne Kavke23
pohodnik3820. 10. 2012 22:12:41
Tudi jaz danes opravil tole pot ki sem jo že dolgo imel v planu a se nisem mogel odločit kdaj jo izvest.Danes je pa bil res taprav dan za v gore.Fajn toplo,brez vetra le občasna sapica.V dolini pa že vse v jesenskih barvah.O sami poti pa so že itak ostali vse napisali.Je zahtevna a meni osebno se mi ni zdela pretirano težka celo zabavno je bilo poplezovanje.Ljudi pa danes ogromno komaj našel prostor za parkiranjenasmeh

Video-Greben Dolge stene-Grintovec-2558m
Grintovec-2558m-pa se vidima spet naslednje leto v poletju...9
pa še ena z vrha10
Janezra 21. 10. 2012 08:19:28
V petek sem kot tretji udeleženec v družbi dragovo in janez 77 prehodil pot na Grintovec preko Dolgih sten. Vsekakor se pridružujem mnenju janez 77, ki priporoča to varianto za pristop na vrh Grintovca. Ko sem pred tem bral opise poti na tem forume, sem predvideval, da nas čakajo težje razmere kot smo jih pa na to dejansko srečali. Markacije na Dolgih stenah so res že precej zbledele, pa kljub temu se je možno orientirat po njih.
Na vrhu Grintovca smo bili do sedaj že po treh variantah, to je četrta. Zahvala za to gre prijatelju dragovo, ki je že kar nekaj časa imel željo, da se podamo po tej smeri.Iskazalo se kako je imel prav s tem predlogom, kakor neštetokrat do sedaj, ko smo se podali na ture po njegovem predlogu. Seveda velja isto za drugega udeleženca Janez 77, ki s svojimi častitljivimi leti za planinca uspešno parira nam nekoliko mlajšim. Upam, da bomo skupaj opravili še čimveč podobnih tur.
jedriličar13. 12. 2014 06:48:54
Včeraj je bil izredno lep zimski dan za obisk gora, pa sam se za začetek zimske sezone namenil na Grintovec čez Dolge stene in potem gor po grapi čez jame. O razmerama nima smisla, kar ta vikend se bodo spremenile, sam opomba da v grapi so še trije skoki ki zahtevajo mal tulanja in znanja. Drugače pa lep dan je biu, obiskovalcev kakšnih dvajst, pa še je premal snega za smučat niz streho. Slike sledijo, kot vedno ....
Storžić v jutarnjem soncu ...1
Grintovec, v sredini je lepo vidna grapa čez jame ...8
Pogled nazaj na prehojeno, nekje na pol grebena ...9
In naprej, na del koji še čaka ...10
Dolgi hrbet, Štruca in Skuta samevaju. Na tej strani ni blo nebenega za videt ...11
Kalški greben in Kalška gora ...12
Ragledi z vrha so bli res lepi ..... Kočne, Jezerska in Kokrska ...27
Očak, Rž in Rjavina ....28
Mi2 ....29
In čez streho dol .... snega ni veliko .... ta je pa bil vesel ture na Grintovec ...30
Pogled nazaj ...31
Še pogled na Jame ....32
In na Kočne čist od spodaj ... v dolini pa je biu prav poletni dan ...33
dolenjka&primorc13. 12. 2014 16:33:33
Superca vi2 mežikanje
redbull14. 12. 2014 18:54:15
odlično jedriličar! Snega je pa res ta teden ogromno pobralo, prejšnjo nedeljo je bilo kar fajn zalito, vsi skoki, razen pri vašem drugem je bilo nekaj skale zunaj.

srečno
lijaneja14. 12. 2014 19:19:21
Lepo, Marijan. Za grape bo pa poterbno še počakat na kakšno pošiljko z neba.
janezm20. 12. 2014 13:44:47
Zanima me kakšne so razmere, če je bil kdo danes gor naj prosim napise. Hvala.nasmeh
Domch20. 12. 2014 20:44:26
Kolikor sem danes videl v grapo iz poti čez Streho, izgleda grapa dobro zalita s snegom, verjetno razmere niso dosti drugačne kot pa pri objavi zgoraj (jedriličar).
garmont11. 11. 2015 18:28:11
Današnje polno parkirišče v Koncu je napovedovalo množično obleganje prvaka KSA.
Na moje veselje so se vsi odločili za Streho, medtem, ko je nam bolj pasala pot čez Dolge stene. Ko sem nazadnje tu hodil v megli ni bila pot nič kaj zanimiva, no danes pa je bilo precej drugače.
Na vrhu brezvetrje in precej nad ničlo. Kako dolgo še....zavijanje z očmi
Skratka super tura in super družba.velik nasmeh
Kako čisto nebo je bilo danes nad Grintovcem....1
in obema Kočnama11
Zdaj pa veselo v dolino.12
Gost31. 07. 2016 11:05:30
Včeraj od Suhadolnika čez Dolge stene na Grintovec in nazaj čez Dolce in Grdi graben na izhodišče.Zadnji naliv je cesto do Suhadolnika močno poškodoval,tako da jo je treba prevoziti čisto počasi ,če ne želiš nasesti.Pot čez Taško brez posebnosti,po krajšem počitku pri koči se odpravim proti Vratcem.Od tu naprej pa res najlepši del poti.Hodim malo po stezici malo po svoje,razgledi enkratni.Od daleč gledam zadnji del poti,zgleda strmo in neprehodno.Ko pa pridem bliže se prehodi kar odpirajo.Povzpnem se v levo do dobro vidne previsne skale, in mimo nje navzgor po desni strani.Malo višje naletim na možica ampak se vzpenjam malo po svoje,variant je kolikor hočeš, nobena ne preseže 1. stopnje.Kar prekmalu pridem do možica pri izstopu kakšnih 50vm.pod vrhom.Na vrhu pa res veliko ljudi,včeraj je bil Grintovec res množično obiskan .Ko sem se spuščal po strehi so se vzpenjali skoraj v koloni.Na križišču sem zato zavil desno proti Dolcem in se v popolni samoti preko Dolcev in Grdega grabna vrnil na izhodišče.
SilvestrO12. 09. 2016 09:32:07
V četrtek na Grintovec čez Jurjevec in Dolge stene.
Pristopna grapa, ki me pripelje v Jurjevec...1
...po gamsji stezici ob nagnjeni skali, zgoraj pa desno...2
kjer se nam odpre..., na sredini slike je prehod,3
...skokec za nadaljevanje.4
 Na desni malokdaj omenjena in videna Kobilna glava ali Jurjevška butica.5
Za Malimi vratci zavijem na, v začetku, travnat greben Dolgih sten.6
Megla, slabi razgledi...7
...pa spet boljši...8
...občasno se je kar videlo, celo bivak na levi strani grebena in Coizova na desni...9