Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob

katty6. 05. 2012 23:05:40
Žal mi vreme danes ni bilo naklonjeno, da bi končno stopila na vrh Golice, zato se odločim, da se nadiham svežega zraka v okoliških hribih, no ja, hribčkihmežikanje.
Od doma me je markirana pot vodila do Križne gore, kjer sem malo postala, potem pa nadaljevala proti in čez zaselek. Nekajkrat me osvežijo dežne kaplje, ki pa jih je le za vzorecnasmeh. Po lepi stezici, ki se vije tudi po grebenu, pridem do cerkvice na Planici. Razgledov danes ni, zato grem naprej...proti Lavtarskem vrhu, kjer si ogledam spominsko obeležje, ki je postavljeno v spomin na padle borce, med katerimi je tudi narodni heroj Stane Žagar. Od tu nadaljujem po cesti do Čepulj, do katerih potrebujem kake pol ure. Nato pa naprej proti sv. Mohorju. Tod so prečkale hribovje kurirske poti, večkrat so se bili boji partizanov z Nemci. Srečam par srednjih let, ki mi lepo razloži kje je Špičasti hrib, kamor bi rada šla. Vračam se v smeri Čepulj, a samo do razpotja, kjer sledim dobro uhojeni poti do Špičastega vrhanasmeh. Danes je bil že 29.pohod nanjmežikanje, ki ga organizira Ks Besnica. Hitro se vpišem v planinsko knjigo in grem v smeri Čepulj do Planice, kjer zavijem ostro levo proti Crngrobu. Pot je lepo markirana in shojena. Pri cerkvici sem nekaj čez 20h, tako da me čaka še cca. 30min do doma. Po slabih 7h sem domanasmehvelik nasmeh.
Sicer nisem štela metrov v tisočih, a je bil pohod prijeten in sproščujoč. Vesela sem, da sem spoznala spet nekaj novih vrhov in bližnje okolicenasmehmežikanje.
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cerkvica sv.Križa na Križni gori...danes je okolica samevala1
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob lovska koča 2
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pogled proti Škofji Loki3
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob sv. Tomaž, nad njim pa v oblakih Stari vrh4
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lubnik, naš lokalni očak :-))5
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob obeležje NOB, ki spominja na požig Križne gore in vojne žrtve iz februarja leta 19446
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob eden izmed množice močeradov, ki sem jih videla7
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob luštna potka, ki vodi naravnost do Lavtarskega vrha, če pa zavijemo desno, pa pridemo direktno na Planico8
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cerkev sv. nadangela Gabrijela na Planici9
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob pred vasjo Planica leži spomenik NOB v spomin borcem, ki so padli na bližnjem hribu Rovtu nad Crngrobom10
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob 11
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob na tem območju je izgubilo boj z okupatorjem 12 partizanov, med katerimi je tudi Stane Žagar12
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Šmarjetna gora nad Kranjem13
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob take oznake nakazujejo pot14
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Kranju15
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Čepulje...ta zemljevid je v veliko pomoč, če nimate pri roki svojega in prvič hodite v teh koncih16
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob iz Čepulj gledamo tudi že v del Selške doline17
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob proti Špičastemu hribu in Mohorju...ta dan je potekal že 29. pohod na Špičasti hrib18
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob cesta proti Špičastem vrhu je najprej asfaltna, nato se podlaga spremeni19
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob jz sem šla najprej v smeri Mohorja, nato pa se vrnila, in šla proti Joštu...po nekaj minutah sem na Špičastem vrhu20
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob takih oznak je na poti kar nekaj, zato ni skrbi, da bi se izgubili21
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob tu se združita poti iz Čepulj in Zgornje Besnice22
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob iz smeri Besnice sem šla na sv. Mohorja v januarju...pot poteka večinoma po gozdu23
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob Lubnik tokrat nekoliko drugače24
Križna gora, Planica, Lavtarski vrh, Čepulje, sv. Mohor, Špičasti hrib, Crngrob sv. Mohor se že vidi25
GregorC7. 05. 2012 10:01:08
Ni kaj res lepa tura. Podobno sem prejšnji teden prevozil s kolesomvelik nasmeh. S to razliko, da sem na sv. Mohorju nadaljeval naprej proti vasi Topolje in naprej proti dolini.
Res niso najvišji hribi, so pa vseeno izjemno lepe poti.nasmeh
ločanka4. 01. 2015 16:53:26
Danes po prijetni poti iz Crngroba na Planico.
Proti vrhu je močno pihalo, na klopci pred cerkvijo pa prostor, kot vedno za uživanje in razgledovanje.
cerkev v Crngrobu1
prav pod vrhom11
v smeri Blegoša12
Tadej20. 03. 2015 23:58:20
Nekaj sredinih slik z vzpona iz Crngroba na Planico in Križno Goro. Sestopil sem po nemarkirani poti v Dorfarje.
Lp, Tadej
Ob poti14
Ob poti15
ločanka21. 03. 2015 09:14:11
Tadej, od kje sta sliki 14 in 15? hvala vnaprej!
Tadej21. 03. 2015 09:34:04
Ob isti poti kot sliki 12 in 13, le da že v dolini. Podroben opis bo narejen naslednji teden.
ločanka21. 03. 2015 11:47:20
Tadej, vidimo, da znaš videti lepe kotičke!
Že čakamo na opis!
ločanka6. 01. 2017 16:06:20
Križna gora je moj bližnji hribček, pa sem na njegovem vrhu zelo redko, najbrž ga malo podcenjujem. Pa si obljubim, da se bom v tem smislu poboljšala, saj je vredna vsakega koraka.
Pot me je vodila skozi vas Trnje, ker pa rada ubiram nemarkirane poti, sem se malo kasneje usmerila preko ene jase po potki na greben. Po njem se Križni gori približam na spodnji točki vasi Cavrn. Tu me nad vasjo spet potegne v desno varianto, kjer se cerkvici približam s povsem vzhodne strani. Povratek pa po cesti v Moškrin, kjer se še enkrat ozrem na greben, ki me je dodobra prepihal.
pogled nazaj, proti Šmarni gori1
julika6. 01. 2017 20:29:20
Pri fotki 8 je na sredini Mladi vrh, zadaj pa Koprivnik
ločanka6. 01. 2017 21:36:34
vsi trije vrhovi so v sredini slike, tako je mišljenonasmeh
julika6. 01. 2017 21:40:03
ups zadrega
ločanka14. 05. 2017 16:11:27
Izlet na V.Karman nam je zaradi slabe vremenske napovedi odpadel, potem me je včeraj še nekaj "štihnilo" v križu, da sem že mislila, da bo ta konec tedna izgubljen.
Pa sem se danes vseeno podala na bližnjo Križno goro po najbolj običajni markirani poti s Trnja.
In ker so bili razgledi lepi in vsa okolica prav lepo v zelenem, se mi je pot zavlekla še do Lavtarskega vrha. Na Planico k cerkvi pa nisem hodila, je bila danes menda gor maša.
prvi pogledi1
tegale vmes ne morem določit, proti KSA15
vas Križna gora16
pokazala sta se še Blegoš in Porezen17
oblak nad Starim vrhom, Mladim vrhom, Blegošem, Koprivnikom s poti proti Lavtarskemu vrhu18
proti Poreznu 20
pogled od LV proti Lubniku21
Mrki14. 05. 2017 22:22:30
Slika 15: Turska gora.
ločanka14. 05. 2017 23:43:45
Mrki hvala, se mi je malo zdelo, da bi znala bit.
Rešil si mi ugankonasmeh
ločanka21. 05. 2017 12:44:15
Danes pa na Križno goro po povsem drugi poti, iz Veštra.
Ni markirana, a dobro uhojena. Lepša kot ona markirana čez Cavrn!
začetek poti, pogled nazaj1
Vancovec, zadaj Črna prst14
nazaj pa tu mimo, včasih so se tu preizkušali plezalci15
Tončka P31. 05. 2017 16:41:18
Zahod s pogledom na Križno goro!
Lep pogled na cerkvico!2
Crngrob17
Kočna in Grintovec18
djimuzl14. 01. 2019 17:02:53
Prijeten sobotni izlet iz Crngroba do Planice in nazaj. Ob poti sva srečala veliko pohodnikov, kar dobro obiskani "ločankini konci" nasmeh
Bolj slovensko ne gre :)1
List12
Čemaž13
ločanka27. 02. 2020 15:38:29
Danes ni bilo potrebno daleč, da si stopil na prav ta pravi sneg, si ogledoval na novo zasnežene vršace in užival v zimski pravljicinasmeh. Jaz kar na najbližjo Križno goro in naprej proti Planici. Pa saj nisem bila gor že skoraj tri leta, ja tako piše na teh stranehnasmehzavijanje z očmi.
že nad Cavrnim1
tole pa pot proti Rodici, približana39
tu pa dol40
ločanka31. 03. 2020 20:16:20
Danes na bližnji hribček občudovat zimsko pravljiconasmeh. Iz Veštra med zasneženimi drevesi najprej na Križno goro, nato podaljšanje poti do Planice, povratek pa mimo Lavtarskega vrha, Križne gore in spust skozi vas Cavrn. Zadnji koraki pa skozi vas Trnje.

Pa je bila to prav zadnja možnost za obisk Križne gore, saj tudi naša občina ne zaostaja s prepovedmi zapor poti, od jutri daljeeek.

Sem hvaležna kljub temu, da sem tako dobro izkoristila še zadnji prosti dan točno po svoji željinasmeh.