Srečanje Hribi.net 2016
SamoK
3.4.2016
Viharnik, mislim, da si pa s tem sporočilom zelo nedvoumno pokazal, kakšna je tvoja duhovnost.
Vsem, ki ste se dobili, vse najlepše, Tadeju in Roku pa res najlepša hvala za vrhunsko spletno mesto!
viharnik
3.4.2016
Sam sem brez skrbi na več mestih družbenega zdravega okolja, za prepotentneže, ki visijo zgolj le na forumu brez gorniške vsebine pa ni za zapravljati pozornosti.
SamoK
Duhovno povedano!
viharnik
4.4.2016
Nekaterim zgolj lažjega razumevanja, saj bi brez njih praznovanje obletnice minilo v precej večjem številu dobromislečih gornikov.

Čestitke za 10. jubilej in uspelo srečanje. Fajn ste vsi, bilo bi pa lepo za nas, ki se nismo (mogli) udeležili tega srečanja, če bi pod kakšno slikco napisali tudi imena. Mogoče se pa kdaj srečamo.nasmeh
4.4.2016
Vsem, ki ste včeraj prišli na srečanje, najlepša hvala za prijetno druženje.
Hvala tudi vsem ostalim obiskovalcem spletne strani Hribi.net.
Še nekaj slik z včerajšnjega srečanja, kjer se nas je zbralo 12 ljubiteljev planin.
Lp, Tadej
Srečanje Hribi.net 2016 Na začetku1 Srečanje Hribi.net 2016 Smeha ni manjkalo2 Srečanje Hribi.net 2016 Prvi pogled proti Vipavski dolini, fotoaparati ne počivajo3 Srečanje Hribi.net 2016 Postalo je vroče4 Srečanje Hribi.net 2016 Miri je nekatere še dodatno ogrel...5 Srečanje Hribi.net 2016 Kamniti polž6 Srečanje Hribi.net 2016 Za spomin7 Srečanje Hribi.net 2016 Ob poti8 Srečanje Hribi.net 2016 Otliško okno9 Srečanje Hribi.net 2016 Prijetna razgledna pot10 Srečanje Hribi.net 2016 Klopca z izjemnim pogledom na Vipavsko dolino11 Srečanje Hribi.net 2016 Nadaljujemo proti vrhu12 Srečanje Hribi.net 2016 Proti Sinjemu vrhu13 Srečanje Hribi.net 2016 Proti Sinjemu vrhu14 Srečanje Hribi.net 2016 Pri penzionu Sinji vrh15 Srečanje Hribi.net 2016 Proti Sinjemu vrhu16 Srečanje Hribi.net 2016 Proti Sinjemu vrhu17 Srečanje Hribi.net 2016 Na vrhu18 Srečanje Hribi.net 2016 Zaslužena torta. Vsi smo se strinjali, da je bila zelo dobra19 Srečanje Hribi.net 2016 Polovica je že na varnem...20
4.4.2016
Vse tako kaže, da na tem forumu objavljajo predvsem tisti, ki ne marajo množičnih dejavnosti v gorah. Tortica pa bi verjetno nam vsem prijala.velik nasmeh
To seveda še ne pomeni, da ni bilo tu sklenjenih veliko prijateljstev in izvedenih skupnih tur. Tudi informacije se prenašajo javno in zasebno. Možen je zastonj dostop do opisov različnih poti in vrhov.
Vsekakor pohvalno za oba urednika Roka in Tadeja, ki sta ta forum "spravila na svet".
Čeprav ga v planinskih krogih nekateri kritizirajo in omalovažujejo, je po informacijah o trenutnih razmerah zelo pomemben. Včasih kakšne debate malo skrenejo s poti, vendar, če se brišejo žaljive zadeve, ni s tem nič narobe.
Zanimivo bi bilo po 10 letih delovanja opraviti kakšno anketo med obiskovalci foruma, ki bi prikazala, kje delamo napake in kako bi lahko stvari izboljšali.
Eden od predlogov, ki se je že večkrat pojavljal in ki bi prispeval k večji kakovosti objav, bi bil nedvomno ta, da se člani obelodanijo s svojim pravim imenom in priimkom.

Vse čestitke Roku in Tadeju ob lepi obletnici njunega in našega foruma!
4.4.2016
Tud na facebook-u so problemi z druženjem, vsaj sodeč po spraševanju drugih. Ni jim do mmnožičnih vzponov, kot tudi men ne, razen v nekaterih primerih. Tja do trije je top, za več pa samo, če je vzpon lahek. Glavno je, da se je dogodek izvedu.

grega_z_brega
Že po naravi pohodništvo ni ekipni šport in veliko nas je takih, ki v gore hodimo po mir, nekakšno sprostitev ter bežimo pred, ne vem točno čim.
Odraz tega je pa udeležba na množičnih pohodih in podobnih prireditvah.

+ kar je povedal dprapr - zelo dobro nasmeh
Čaven v ozadju.
Srečanje Hribi.net 20161
gorolazka
4.4.2016
dprapr načeloma se strinjam s tem, kar si napisal. Le ne vem čemu bo koristilo moje pravo ime in priimek (Anja Križnič). Imam kar nekaj soimenjakinj, če me že kdo namerava iskat po googlu. Če bo kdo zaradi mojega imena in priimka mislil, da bom bolje premislila kar tipkam, pač ne bom (itak sem že večkrat med malimi oglasi objavljala e-mail, s katerega sta razvidna ime in priimek, objavljala sem tudi mobi cifro).
V kolikor bo obvezna fotokopija osebne izkaznice pri vpisu na hribi.net, pa mislim, da bo šel portal rakom žvižgat...ja spet sem sarkastična.

Kdo je največkrat tule najbolj moteč, se pa tako ali tako ve, in le ta ne skriva ne imena in ne priimka.

Moj predlog je le, striktno brisanje objav, ki sem ne sodijo (s to mojo vred).
4.4.2016
Se popolnoma strinjam s tvojim zadnjim stavkom,čeprav bo kdaj tudi kakšen moj komentar šel v smetnjak.Miri Bratuš
Anja, to je bil samo moj predlog. Saj zato bi bila dobrodošla anketa o podobnih vprašanjih, da zvemo, kaj drugi mislijo o tem in še o marsičem. Tudi Planinski vestnik se je po anketah izboljšal. Drugače pa se tudi sam na začetku nisem "obelodanil".
Nekako se mi zdi, da bolj "stojiš" za svojo objavo, če si spodaj "podpisan".
pikica1
4.4.2016
Hudirja tud, kolk vas ene mot, če se ne uporablja na forumu osebnih imen. Saj tudi vas ni nihče silil, da jih uporabljate. Stvar odločitve vsakega posameznika, a ni tko.
Ko hodim po hribih mi na misel ne pride, da bi tistega s katerim malo poklepetam, začela spraševat po imenu in priimku.
Je pa zadeva verjetno lahko hitro rešljiva. Tiste ki vam ne pašemo zaradi tega, ker uporabljamo samo nicke naj skrbnik foruma zablokira in ostali boste samo taki, ki imate pedigre.
S takim pisanjem želite prikazat kot, da ravno tisti, ki uporabljamo uporabniška imena kvarimo ta forum.
Ko boste to enkrat počistili boste pa že spet našli kakega drugega krivca. Mogoče bo potem že spol človeka igral vlogo ali pa s katerega konca države kdo prihaja. Kdo bi vedel, kaj še bi se našlo.
grega_z_brega
pikica eek
daj dve prestavi nizje nasmeh
5.4.2016
Iste osebe iz drugega zornega kota.
Srečanje Hribi.net 20161 Srečanje Hribi.net 20162 Srečanje Hribi.net 20163 Srečanje Hribi.net 20164 Srečanje Hribi.net 20165 Srečanje Hribi.net 20166 Srečanje Hribi.net 20167
Becar
Čestitke za 10 letnico in uspešen pohod. nasmeh
Se opravičujem vnaprej, vendar ob tem ne morem biti tiho glede tematike anonimnosti uporabnikov, ker se je spet dregnilo v to. Kar se tiče objave imena in priimka uporabnikov se mi zdi to le neko vsiljevanje lastnih egoističnih pogledov in nespoštovanje pravice do zasebnosti tistih, ki se za objavo nismo odločili.
Evo, jaz se pa zavzemam, da tisti, ki imate objavljeno ime in priimek to odstranite. Ali pa objavite primere dobrih praks forumov, kjer je prikazano ime in priimek obvezno.
Meni drugače ni problema objaviti imena in priimka, ker ničesar ne skrivam in se nikogar ne bojim. Mi je pa pred časom preko ZS vsiljeval objavo imena in priimka nekdo, ki je tule gor dobro poznan. Ker ne maram da mi kdo karkoli vsiljuje, seveda tega ravno zato ne bom nikoli storil.
lino
5.4.2016
Ponavljam čestitke za Becarjem.
Tadej, čestitke tudi za dva korenjaka, ki rasteta kot kopriva in nas bosta slej ko prej zamenjala pri obiskih gora.
Becar, kar se tiče anonimnosti uporabnikov se popolnoma strinjam s teboj. Glede zlorabe ZS za neko vsiljevanje osebnih idej ali prepričevanja nečesa je pa nizkotno. Lp
Am Shagar
6.4.2016
Čestitke vsem, ki ste se zbrali in seveda ustvarjalcema in upravljalcema portala.
Da se dotaknem še, saj veste koga. Do sedaj sem bil tiho. Morda bi bilo ignoriranje še najbolj učinkovito. Poznam, kar nekaj težakov, ki so najboljši v vsem in se na vse spoznajo. Njihova pot pa je edina prava. Smisel življenja vidijo v pametovanju in grenjenju življena drugih ter za širjenje negativne energije, kjer koli se pojavijo.