Seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Koroška planinska pot

Koroška planinska pot

Hribovc8811. 09. 2011 20:18:37
Evo, ravno pred dvema urama sem prikolovratil domovvelik nasmeh, danes sem poštemplal Sleme ter Smrekovec, povečini mi pa manjkajo štempli Dravskega Kozjaka (Bricnik, Kapunar, Sršenov vrh, Rdeči Breg.... Sicer pa se počasi bližam polovicimežikanje

Se strinjam s predhodnico, res je prekrasna ta transverzala, še posebej temu Dravskemu delu daje čar, ko poteka pot vseskozi ob meji z našo prelepo sosedo Avstrijo, res prekrasnonasmehmežikanje

Jaz sem šel pa ravno 27.08. po grebenu Košenjaka, od doma na Košenjaku, prek Sv. Urbana pa vse do Spodnje Mutemežikanje
Hribovc8828. 09. 2011 21:07:18
Včeraj, dne 27.09.2011 me je lep jesenski dan zvabil v naravo, v bistvu sem ta izlet že dlje časa načrtoval, pred kratkim sem si nabavil tudi vodnik po Koroški planinski poti. Sicer imam poštemplanih že kar nekaj točk Koroške planinske poti, le nekaj mi jih še manjka, predvsem tiste po hribih nad dolino reke Drave. Včeraj sem obiskal prvo ter drugo kontrolno točko Koroške planinske poti; Šteharski vrh (1018 m), ki se dviga nad Ravnami na Koroškem ter Sv. Križ pri Dravogradu (526 m).
Koroška planinska pot se prične na avtobusni postaji Ravne na Koroškem. Ob magistralni cesti Prevalje-Dravograd stopimo do odcepa za Zelenbreg, pri kmetijski zadrugi zavijemo levo in še malo naprej do železniškega viadukta, kjer nas markacija usmeri ostro desno. Po vzpenjajočih stopnicah, ki pa jih ni veliko, in nekaj smelih korakih smo že pri kmetu Žmolaku. Za gospodarskim poslopjem gremo naprej čez cesto v gozd po lepi, pretežno gozdni poti. Še mimo kmetij Vegel, Ivad, Šteharska bajta in Šteharnik moramo in že smo na Šteharskem vrhu. Pot nato nadaljujemo v smeri Dravograda oz. Sv. Križa pri Dravogradu (podrobnejši opis najdete v vodniku po Koroški planinski poti).

Fotografije:
Janezs30. 04. 2013 23:55:27

Danes sva z Romano prehodila del Koroške planinske poti. Začela sva zjutraj 3.50 h v Ožboltu in nekaj časa hodila po asfaltu, pri smernih tablah zavila proti Sršenovem vrhu, pri prvi kmetiji sva shranila čelke. Pogledala sva tudi v Kaplo, nato pa naprej proti Remšniku. Do sem je pot pohvalno dobro urejena-markirana.Proti Kapunarju bi mogoče lahko bila dodana še črka K. Tudi Kapunar Žoher, bi lahko bilo bolj jasno povedano kako in kaj. Dol v graben in čez Graben?. 2004 mislim da je bil čez potok mostiček. Pozneje okrog lovske koče bi se lahko kaj dodalo in tudi po cesti.Vsaka čast PD Muta.Po njihovih poteh se lahko hitro in brez jeze hodi.Do Kneza in še višje ni bilo težav proti vrhu Košenjaka pa je še na nekateri mestih nekaj snega. V Dravograd sva si izbrala pot čez Goriški vrh. Ura je nama namerila 64 km. in 3421 višincev za pot sva potrebovala 16 h 30'' Lp.
   Začetek v zgodnjem jutru1
  Zopet bo tema59
   Pred vrtcem končava60
Janezs9. 05. 2013 18:42:58

Danes po Koroško planinski poti, Mežica, Pikovo, štinge. Od doma na Pikovem pa sva še stopila na Pikov vrh in do pretvornika na Veliki vrh (Šumahov vrh). Vrnila sva se po isti poti. Zanimivo je bilo hodit po poteh, ki sem po njih hodil pred dobrimi 40-timi leti, kot osnovno šolec, pa tudi popoldanskega potepanja je bilo veliko. Lp.
  Po gmajni1
  Tukaj se zapusti steza ali cesta- odvisno od smeri hoje17
   Vrnitev na Gmajno18
Misantrof10. 05. 2013 07:13:37
Šumahov in Veliki vrh ni ravno eno in isto nasmeh.
Janezs10. 05. 2013 08:39:32

Hvala, do sedaj sem mislil, da je stolp na Šumahovem vrhu.
Misantrof10. 05. 2013 10:45:31
Na Šumahovem vrhu je zgolj lesen križ, z vrha pa se nam odpre odličen razgled na Žerjav in Dolino smrti ter seveda na obilico bližnjih in daljnih vrhov. nasmeh. Lep pozdrav.
Janezs15. 05. 2013 22:20:09

KPP Od Ožbalta do Slovenj Gradca.
Danes sva z Romano ob 5 h zjutraj pozvonila na Elektrarni Ožbalt, pomična vrata so se pomaknila in nama omogočila vstop na jez Elektrarne. Enako sva storila na drugi strani in se pognala v strmino, ki ni trajala dolgo. Nadaljujeva po gozdni cesti, nato po strmi vlaki, ki naju pripelje na Glančnik. Tu pa nadaljujeva nekaj časa po cesti. Nizko v dolini še greva po nekoliko strmi in slabi vlaki, ki naju pripelje na asfaltno cesto. Po asfaltu hodiva kar nekaj km. Nato še po makadamski cesti in sva v Ribnici. Ob smučišču nadaljujeva in prideva do koče Pesnik. Od tu pa še po enem zaletu na Ribniško kočo. Tu je pa že klasika. Črni vrh. Pungart, Partizanski dom, na Kaštivskem sedlo zavijeva za kočo Planinc, od tu proti Kremžerjevem vrhu, Na koči nekaj pojeva in najina pot se konča pri Gradiškem križu v dolini. Pot je bila lepo prehojena v lepem sončnem vremenu. Lp
  Pri Elektrarni1
  Romana si izbira hrano na jedilnem listu40
  Hoja za danes končana41
Janezs18. 05. 2013 19:30:50

KPP Danes sem se lotil poti iz Mežice, do Šteharskega vrha.Že med potjo sem se ubadal z mislijo, ali se ustavim pri nekdanjem sodelavcu, ko sem premagal strmino iz Mežice sem se odločil, da ga obiščem. spila sva kavico in obudila nekaj "šihtnih" dni izpred 30 let.Moje nadaljevanje je bilo sedaj lažje, pot se je spuščala v Leše (žal so pomanjkljivo markirane).Kaj hitro se je pot začela vzpenjat, naj bolj strmo na Obretanovo, tudi tam, da sem hodil v slabem vremenu ,bi težko opazil blede markacije. Proti Ledinam je bilo nekaj bolje. Od Ledin sem izbral pot na Godca, prvi del imeniten potem pa težave v okolici Godca. Drugič si bom izbral drugo pot ( bolj preprosto)Do Prežihovine poznam pot. Od Tod naprej na Šance ( pa ta pot verjetno nima markecista). Pozneje na Šteharski vrh , verjetno po zaslugi Milana zelo dobro markirano. Spustil sem se še del poti proti Dobravi in se po cesti vrnil na Šteknijo. Lp.
Jutranji pogled na Peco1
  Pogled na Dravograd51
  Sedaj pa še tekma z vnukoma, potem pa po avto v Mežico52
Janezs16. 06. 2013 16:32:28
KOROŠKO PLANINSKO POT SEM PREHODIL V ENEM ZAMAHU. PRI TEM STA MI POMAGALA ROMANA IN ALEŠ

12.6 sem ob 4 uri zjutraj pričel s hojo po koroški poti. Izbral sem smer urinega kazalca. Na Uršljo me je premagalo za nekaj minut sonce. Po izpitem čaju sem odšel proti Križanu, Andrejevem domu od tu pa na Smrekovec, tukaj pojem enolončnico. Nato čez Smrekovško pogorje do Loke. Tukaj takoj nadaljujem na Raduho, z vrha se vrnem na Durce in se po novi poti spustim na Grohat.Tukaj na koči pojem kar se najhitreje pripravi.Preko spodnjega-zgornjega sedla se podam na Olševo. Tudi tu se vrnem del poti in preko Mrzlega dola odidem do Kumra. Tu me po dogovoru čaka Aleš. Opremim se za nočni potep po Peci. Dogovoriva se še za srečanje na Karavli.Tu se tudi zopet počaka. Potem pa jaz mimo šting, Pikovega do koče. Nakar se vrnem del poti in se spustim v Mežico. Prečkam Mežo in zopet nabiram višince. Na sedlo se usmerim za Leše Mimo Pristava po travniški cesti zakorakam po Lešah, za mano je prehojenih prvih 24 ur. Nato znova nabiram višince vse do Naravskih ledin. Tu naročim kavo, coca colo iz nahrbtnika pojem Rolado. To mi vzame 20 minut. Sedaj se vrnem del poti nato skozi gozd, ko pridem do hiše pa naravnost ob potoku do mostu. Sedaj hodim večino po cesti. Obiščem Prežiha nato do Šanc po gozdu. Ob poti stopim do Aleša. Tu se stuširam najem in moja pot se nadaljuje na Šteharski vrh. Na vrhu pa izberem smer za Dravograd. Prečkam drugič Mežo, nato še Dravo. Popijem Coca colo. Za Košenjak si izberem pot čez Goriški vrh Potem pa spust v Bistriški jarek. Vso višino,ki sem jo sedaj zapravil, bom moral prigarat nazaj. Na Jerneju se ustavljam. Že prečkam novi potok potem pa zopet v breg. Od Kmetije do Bricnikovega vrha poteka"mirna" pot. Po mobijo se dogovorim z Romano, da se dobimo pri Glavarju in bova mojo drugo noč hodila skupaj. V dvoje je lažje je pa neprimerna pot pod lovskim domu pa do Žohorja pokvarila raspoloženje. Na Kapunar sva odšla po cesti. Večinoma poti pelje po cesti, vse do Sršenovega vrha. Sedaj imava že nekaj časa dan (dnevno svetlobo). Med hojo v Ožbalt , kujeva načrt za zajtrk in potek poti naprej.
Janezs16. 06. 2013 17:06:24

Ker sem se bal, da mi napisano zbriše sem rajši kar objavil. V Ožbaltu se najeva, nato preko jezu Elektrarne odideva na Rdeči breg mimo lovskega doma na Glančniku. Med hojo navzdol pokličeva (Šerpo). Počaka naju pri Orezelu. Oskrbiva se na novo potem pa pot pot noge, mimo Ribnice,Pisnika do Ribniške koče, tu se najeva, potem pa po domačem terenu proti Kopam.Greva še do Planinca, nato kremžerjev vrh. Postanek na koči. Sestop v SG skozi stari trg, na Klanec, od tam pa po blatni stezi. Sedaj že hodim tretjo noč.Od Saluna ( GOSTIŠČE)greva skozi po cesti na Poštarski dom.
Moja hoja je trajala 67 h
Prehodil sem 220km.
14 000 višinskih metrov
Ustavil se nisem niti enkrat,zaradi počitka da bi se usedel in spočil
Seveda se sprašujete kaj pa spanje, ni ga bilo tri noči

Romana je z mano hodila 90 km
Aktivne hoje je bilo 22 h.28'
Hoja (oskrba) prehrana 25h 13'
Nabrala je 3964 vm.
Janezs17. 11. 2013 21:35:36

Z zamudu obljavljam slike v enem zamahu prehojeno KPP. Nekaj slik je slabih, a še vedno so " dokazno gradivo za tiste, ki mogoče dvomijo o prehojeni poti", Canon mi je ponoči ušel iz rok, ko sem ga ujel v zraku, sem nehote nekaj narobe stisnil, kar nisem znal popravit. Pot pa imam drugo leto namen ponovit, tokrat mogoče po bližnjicah. Lp.nasmehnasmeh
Spelcarocket11. 09. 2020 08:46:45
Pozdravljeni
V planu je prehoditi (vsaj en del) tele zanimive Kpp. Pa me zanima koliko časa približno bi potrebovala od sv.Ožbalta pa tam do Smrekovca oziroma potem iz Smrekovca do povratka v dolino. Sicer imam vodnik po tej poti kjer so opisani tudi približni termini a vsi vemo, da so časi relativni in me zanima kdo, ki je že prehodil ta del poti kako je bilo. Pripeljala se bom iz Vrhnike kar mi bo vzelo skoraj tri ure in imam plan tudi prespati. Še ne vem ali bom hodila dva ali tri dni. Hvala za vse info
Janezs12. 09. 2020 22:55:06

Zdravo, prvi dan prespi na koči pod Kremžerjevem vrhu. Drugi dan zaključiš Smrekovec in prespiš na Loki, naslednji dan v dolino. Lp.
Spelcarocket17. 09. 2020 15:32:50
čudoviti trije dnevi pohajanja so za menoj. Štart je bil pri Ožbaltu pri Dravi (p.s žig je ob trgovini v vasici in ne več pri he). Začela sem okoli 9.30 in končala okoli 17h na Ribniški kjer sem prespala.Naslednji dan čez Kope in Slovenj Gradca do Uršlje kjer sem se čez noč spočila in zjutraj nadaljevala mimo Slemena do Smrekovca pa vse do Črne kjer me je potem avtobus odpeljal do prvotnega izhodišča. View ranger mi je naštel okroglih 90km in okoli 5700m višincev. Hoje je bilo vse skupaj okoli 23ur. Lepa pokrajina in prijazni ljudje tako, da komaj čakam, da se vrnem in nadaljujem nasmeh
Mogočna Drava in sončev dopoldanski pozdrav1
Po nočnem počitku na Uršlji prelepa steza do Smrekovca8
Konec pohajkovanja. Zadaj Peca, ki me še čaka9
zokipoki17. 09. 2020 18:30:28
Bravo Špelca! Zelo lepo! Kapelica na Kremžarjevem vrhu je res posebna.
Želim ti še veliko takšnih pustolovščin.nasmeh
Janezs17. 09. 2020 19:20:41

Čestitke, Ni važna razdalja v Km, ampak, da vsak posameznik vloži čas in trud, da pride do svojega cilja. Uživaj v nadaljevanju. Lp. J