Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja Nagnoj (1193 m)?
Glasuj

Poziv policistom - štirikolesniki in cross motorji

Natisni
andymann22. 03. 2009 21:00:25
Ker je klicanje na 113 v večino takih primerov kot lajanje v luno (lastne izkušnje), bom napisal še tukaj. Mogoče pa le kdo od pristojnih prebere, mogoče kakšen policaj...
Zatorej, policaji, zmigajte svoje riti in se podajte čez vikend do kakšne popularne planinske točke, kjer se po planinskih poteh množično preganjajo s štirikolesniki in motorji in jih uničujejo.
Tale posnetek je nastal med Kalom in Mrzlico, kjer je bilo danes ves dan moč poslušati hrup motorjev.

Še link do fotke originalne velikosti:
http://www.shrani.si/f/1m/Vg/1PfhQ2CA/motorji.jpg

Registrska tablica je vidna, markacija na drevesu tudi, rabite še kaj?

Poziv policistom - štirikolesniki in cross motorji brummmmm1
všeč
Marco-Slo23. 03. 2009 01:14:54
Tudi prejšnjo nedeljo so se skoraj cel dan podili po teh planinskih poteh in na drugo stran proti Čemšeniški planini.
všeč
andymann23. 03. 2009 11:06:43
dobro bi bilo, če bi tukaj objavili čim več lokacij, kjer se tile vozijo (pa še podkrepili s slikovnim gradivom), pa potem pošljemo link na Policijsko upravo, pa se bodo morda kdaj podali na nedeljsko dežurstvo na kakšno izmed teh lokacij.

Tile ki imajo taka vozila imajo dosti denarja, pa bi lahko policaji državni proračun napolnili, ampak ne, ždijo v svojih avtomobilih, pa d..... ljudi, če se 55 km/h peljejo. jezen
všeč
joža x23. 03. 2009 19:55:05
Planinske poti so peš poti se ne da z avtom,pa se potem zleknit in čakat prvo žrtev to bo najbrž problem.Pa tudi kilogrami jih dajejo opažam.
všeč
bojann23. 03. 2009 20:28:44
Se strinjam z vami, v hribe hodimo uživat v poslušanju narave, ne pa telih motorjev.
všeč
4kolo24. 03. 2009 14:31:53
Da si ne boste kaj naredili slučajno. A hosta je vaša, da po njej hodite?

Vaša je toliko kot naša in če se hočemo se bomo tudi z motorji tam vozili, pa če se na glavo postavite. V trenutku, ko pa bo nekdo v Sloveniji nam in našemu športu namenil nek poligin, pa se bomo z veseljem vozili samo in izrecno samo na za ta določenih površinah.

Ampak opažam pa, da ste tudi planinci več ali manj sami pravi SLOVENCLNI v smislu same kritike, za izboljšanje ali ureditev problema pa nihče ne naredi nič. eek
všeč
teabag24. 03. 2009 14:45:20
4kolo, samo v razmislek: hosta ni od nikogar oz. je od vseh. hosta ni noben poligon, je zgolj del narave in z njo je treba ravnat spoštljivo vedno in povsod. mogoče pripada hosta še najbolj tistim živalim in rastlinam, ki v njej domujejo. zato, dajmo jih čuvat in varovat, saj nam je na tem planetu ostalo le še bore malo tega čudovitega sveta. moram s svojo nečimrnostjo prav vse okrog sebe uničit?!
všeč
majdicst24. 03. 2009 14:59:20
Prvi odstavek 1. člena uredbe o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju (Uradni list RS, št. 16/95, 28/95 in 56/99) se spremeni tako, da se glasi:

“Na območju Republike Slovenije je v naravnem okolju prepovedano voziti, ustavljati, parkirati ali organizirati vožnje z motornimi vozili, kolesi s pomožnim motorjem in drugimi prevoznimi sredstvi, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, z močjo lastnega motorja in niso namenjena izključno vožnji po cesti (v nadaljnjem besedilu: vozila na motorni pogon), in s kolesi.”.

Mislim da je to popolnoma jasno in takšni kot 4kolo naj si najprej preberejo zakonodajo, preden pišejo prispevke, v katerih eksplicitno napovedujejo kršenje zakonov.
všeč
4kolo24. 03. 2009 15:19:17
Majdicst: Točno tako, do sedaj smo upoštevali vsa pravila in se ni spremenilo nič. Nekateri protestirajo da opozorijo nase, nekateri pa kršijo pravila. In sedaj? Boš poklical policijo?

teabag: V Sloveniji je 70% površine pokrite z gozdom. Zdej ne vem, a vam to ni dovolj? Dokler je vožnja prepovedana povsod je itak vseeno kje se voziš in kršiš predpise, če pa bi se nam (vsem oblikam vožnje v nar. okolju) dovolilo v Sloveniji voziti v točno določenem območju (poligon) pa si se vsa vožnja skoncentrirala tam in se ne bi vozili povsod drugje, s tem pa ne povzročali hrupa in nejevolje pri vas. Kapiraš? Al vam to ni jasno?
všeč
andymann24. 03. 2009 15:33:48
@4kolo: Zanima me, kaj ti je tako všeč v gozdu, da se voziš v njem? Kaj te vleče z motorjem v naravo?
všeč
4kolo24. 03. 2009 15:34:48
Že anketa na teh straneh človeka kar prisili v razmislek ali so tu vsi sploh gladki: Ali imate radi veter? eek

Vprašaj mlinarja na Nizozemskem ali pa primorca, ki mu je burja ravno odnesla streho zmeden
všeč
4kolo24. 03. 2009 15:36:47
@andymann: Kdo pa pravi da se vozim v gozdu?
všeč
andymann24. 03. 2009 15:40:31
@4kolo: Par postov zgoraj si napisal, da je hosta tudi vaša in da če boš hotel se boš tam tudi vozil
všeč
Stolar24. 03. 2009 15:41:16
4kolo, planinci znamo uredi stvari. To se vidi že po tem koliko markiranih poti imamo. Vi štirikolesniki pa nimate niti enega samega poligona.
Če boste samo jamrali nad problemi nebo nič.
všeč
4kolo24. 03. 2009 15:48:51
Točno tako Stolar, in poligona nimamo zato, ker se raznorazni planinci, lovci, kvazi-eko-varstveniki in podobni tako bojite, da bi vam kdo vzel 10 hektarov v celi Sloveniji. Pa še to, poligon kot kaže zgornja slika že imamo, sedaj ga širimo na vso Slovenijo.

@andymann: ja, če se bom hotel se bom vozil, to pa ne pomeni, da se vozim. Pa povej ti prosim potem meni kje naj se vozim? včasih so bile med Lj - Celovcem vsaj 4 ali pet motocross prog, sedaj pa ni nobene.
všeč
4kolo24. 03. 2009 15:53:56
Stolar, kako znate urediti stvari, če že naslov teme pove, da ko eni lulčki mali kličete 113 da vam pomaga.

Pa brez skrbi za moje kilograme, ker ko se boš ti s kotalil s hriba dol bom šel jaz že drugič gor cool
všeč
andymann24. 03. 2009 15:54:51
@4kolo: nima smisla, prav imaš, ves svet je tvoj
všeč
4kolo24. 03. 2009 15:57:58
@andymann: točno tako, vi pa raje ostanite doma, da s svojo tiho prisotnostjo in uživanju na tujem zemljištvu ali v tujem gozdu ne motite hrupa na mojem izpuhu! jezik
všeč
4kolo24. 03. 2009 15:58:58
Se opravičujem, zemljišču ne zemljištvu.
všeč
Stolar24. 03. 2009 16:24:00
Planinci lahko ostanemo doma, kaj pa živali?
všeč
flapho24. 03. 2009 16:36:19
19. člen zakona o planinskih poteh
1(omejitve uporabe planinskih poti)
Po planinskih poteh, ki ne potekajo po poljskih poteh ali gozdnih prometnicah, ni dovoljena
vožnja z gorskimi kolesi, motornimi kolesi, kolesi s pomožnim motorjem in drugimi vozili, razen v
primeru, če je takšno vozilo namenjeno za oskrbo planinske koče ali za reševanje ponesrečenega
uporabnika ali če lastnik zemljišča, preko katerega poteka planinska pot, opravlja vožnje za lastne
potrebe. Navedene planinske poti je tudi prepovedano uporabljati za jahanje in vodenje jezdnih
živali, razen v primeru, če je uporaba takih živali namenjena za oskrbo planinskih koč ali za lastne
potrebe lastnikov zemljišč, preko katerih poteka planinska pot.
(2) Ne glede na določbe prejšnjega odstavka vožnja z vozili iz prejšnjega odstavka tudi ni dovoljena
po planinskih poteh, ki potekajo po poljskih poteh ali gozdnih prometnicah, če je takšna vožnja
prepovedana na podlagi predpisov, ki urejajo ohranjanje narave, gozdarstvo ali lovstvo. Če ležijo
zemljišča, preko katerih poteka planinska pot, v območju, ki je varovano na podlagi predpisov, ki
urejajo ohranjanje narave, gozdarstvo ali lovstvo, se lahko vožnje za oskrbo planinske koče in vožnje
lastnika zemljišč, preko katerega poteka planinska pot, za lastne potrebe izvajajo samo na podlagi
predhodno pridobljenega dovoljenja za poseg v naravo.

všeč
Stran:12345
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Piškotki