seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Ferata Hvadnik
 Ferata Hvadnik
16.8.2017 - Bojan_A
V Gozd Martuljku so dober teden nazaj nadelali povsem novo ferato v strugi potoka Hvadnik. Seveda sem jo moral takoj preizkusiti:

Ferata Hvadnik1 Ferata Hvadnik2 Ferata Hvadnik3 Ferata Hvadnik4
karibu
20.8.2017
Danes ogled te nove ferate v Gozdu Martuljku.
V začetku je treba kar malo po svoje po strugi do prvih jeklenic. Potem pa po žičnih mostičkih in zajlah do vrha.
Adrenalinsko velik nasmeh
Ferata Hvadnik prve zajle1 Ferata Hvadnik most2 Ferata Hvadnik naprej po strugi3 Ferata Hvadnik pogled nazaj4 Ferata Hvadnik na vrhu, pogled na izhodišče5 Ferata Hvadnik utrinek pri sestopu6 Ferata Hvadnik Špik iz parkirišča pod ferato7
facko
22.8.2017
Ob potoku Hladnik - ferata Hvadnik velik nasmeh. Zanimivo. Priporočam.

P.S.: s seboj vzemite ... za več energije eek Isostar, Cedevito itd. - v prahu zmeden. Vode je več kot dovolj nasmeh
Ferata Hvadnik Zjutraj je še precej temno v soteski. Več svetlobe opoldne.1 Ferata Hvadnik Teče voda ...2 Ferata Hvadnik Od 5. avgusta do danes 444 obiskov. Na dan je to ... ?3
22.8.2017
Danes popoldne sem tudi jaz preplezal ferato Hvadnik.Užival sem ob žuborenju potočka spodaj. Na ferati sem bil sam, edino zgoraj že v gozdu sem srečal dva tujca. C se mi niso zdeli pretežki.Za majhne otroke pa ta ferata ni primerna.Danes je bilu v gornjem delu plezarije že malo blatna.Blato se je nanašalo celo na zadnjo jeklenico, ki gre prek struge. Tudi pri izstopu iz soteske so jeklenice. Po gozdu do skrinjice za vpise pa so zelo prav prišle , ker je bilo blatno.Zgleda ,da so kmalu za smerokazom zaradi spolskosti zaprli pot navzdol in je bilo treba sestopiti prek Srednjega Vrha.
Ferata Hvadnik Na ferato Hvadnik.1 Ferata Hvadnik Začetek plezarije.2 Ferata Hvadnik Kmalu moramo čez potoček.3 Ferata Hvadnik Tako to zgleda.4 Ferata Hvadnik Ob steni.5 Ferata Hvadnik6 Ferata Hvadnik7 Ferata Hvadnik8 Ferata Hvadnik9 Ferata Hvadnik Drugič čez.10 Ferata Hvadnik Na koncu ferate pa še tretjič čez potoček.11 Ferata Hvadnik Še po gozdu k skrinjici za vpise.12 Ferata Hvadnik13
janezs73
22.9.2017
Vceraj popoldne sem obiskal sotesko Hvadnik in preplezal istoimensko ferato ob strugi potoka. Posebna okoliscina je bila velik vodostoj zaradi taljenja snega in dezja v zadnjih dneh, zaradi cesar je bila skoraj polovica ferate prakticno v vodi, vkljucno s prehodom mimo najvejcega slapa. A to niti ni glavni problem (dobra stran hoje nekaj ur po dezju je ta, da so skale dobro sprane in tudi mokre ne drsijo), pac pa popolnoma neizdelanih prvih 100 m po grapi. Tabla za zacetek je na levem bregu potoka, pri cemer je potrebno potok kmalu preciti na desni breg, malenkost kasneje pa nazaj na levega. Poti tu prakticno ni, in vprasanje je, kako do jeklenic. Velikokrat je potrebno prek tolmunov (kar v nizkem vodostaju ni problem), a se vedno nekateri prehodi niso kar za vsakogar.

Morda se razmislek o oceni B (mesta C). Vecino mest npr. v zgornjem delu je preck nad vodo, v katerih je kar precej teze telesa na rokah. Ob visoki vodi torej tole vsekakor ni B, verjetno bolj C/D kot C, ob nizki pa je B tam, kjer lahko hodis po suhi strugi (a tudi to ne gre povsod!). V teh zadnjih primerih so skobe zelo dalec narazen, kar poraja vprasanje ali je to primerno za (ferat) nevajene otroke (ne recem, da ne uzivajo, vprasanje je, ali lahko uzivajo varno). Tudi samovarovalni komplet je za tako postavljeno pot bolj ali manj brezveze - padec bi komplet tako raztegnil, da bi bil medtem plezalec ze v vodi. Bolj varna (zaradi preck) je uporaba popkovine.

Se komentar izdelovalcem - skob se NIKOLI ne postavlja posevno - obe zavrtani precki morata biti v isti visino, sicer skoba drsi, ce stopis na dolgo precko. Zelo nevarno, ker skobe ob potokih drsijo prakticno vedno in ne le po dezju.

Sicer pa prehodi sledijo stari poti skozi sotesko, le malo bolj sportni so postali.

veliko uzitkov!
zdomec
22.9.2017
Unicili so delcek deviske narave, in samo zato da se bo negdo adrenalinsko izzivljal, obcina pa privabljala cim vec turistov za maximiranje dobicka
korl
In zakaj si ti postal zdomec, če ne zaradi svojih koristi? Domačini pri nas pa - ko jih šiša. Ali naj živijo od občudovanja deviških skal na tem zaraščenem bregu, ki nikoli ničemur ni koristil? jezen
19.7.2018
Danes smo pa upokojenci PD Škofja Loka preplezali ferato Hvadnik.Vode ni preveč,tako, da ne dela težav. Ni pa tako lahka kot bi na prvi pogled rekli. Kar parkrat se je treba kar potruditi, da prideš na naslednji odsek jeklenic. Roke so za manjše kar prekratke.Morda predstavlja težavo drsenje zaradi mokrih skal in po desetih plezalcih tudi nanos blata na skobe.Prek je vseh tridesetih feratarjev opravilo v eni uri in pol. Nato pa po označeni stezici na Srednji vrh.Iz Srednjega vrha pa smo se odpravili v Kransko goro v naselje Čičare. V glavnem se hodi po senci.
Ferata Hvadnik V Gozd Martuljku.1 Ferata Hvadnik Špik nas je opazoval.2 Ferata Hvadnik Feratarji-ostali so šli po označenih stezicah na Srednji vrh.3 Ferata Hvadnik Tu se pot začne in prav kmalu smo pri prvi jeklenici.4 Ferata Hvadnik Do jeklenic je treba kar malo potelovaditi prek teh skal in prečiti vodotok.5 Ferata Hvadnik Dejansko začetek ferate-tu je kar zahteven C.6 Ferata Hvadnik Plezamo.7 Ferata Hvadnik Takoj čez vodotok.8 Ferata Hvadnik Kar zahtevno.9 Ferata Hvadnik10 Ferata Hvadnik Spet čez.11 Ferata Hvadnik12 Ferata Hvadnik Proti Srednjemu vrhu.13 Ferata Hvadnik Počitek pri Mladinskem domu na Glav pri Srednjem vrhu.14 Ferata Hvadnik Druga gasilska.Vseh tako ne moreš nikoli priklicati na gasilsko.15 Ferata Hvadnik V Kranjsko goro mimo opuščene karavle.16 Ferata Hvadnik Prek pašnikov.17 Ferata Hvadnik Spravilo sena.18 Ferata Hvadnik Še prek mostička in smo bili v Čičarih-del Kranjske gore.19
Katja05
30.7.2018
V petek sem želela na to ferato z 8 in 11 letnim otrokom. Glede na plakate je primerna tudi za precej mlajše.
Žal nismo prišli niti do prve zajle, ker bi morali bresti po potoku ali poskakovati po spolzkih skalah. Pa se mi je zdelo preveč nevarno tudi zame. Škoda mrk pogled
anze r
1.8.2018
Danes ni bilo potrebno niti 1x stopit s čevljem v vodo ali mokro skalo. Sem pa res parkrat moral 'poskočit'.

Bi pa svetoval odgovornim, da pregledajo vsaj eno od tistih dolgih skob na prečkah. Če se ne motim, je to bilo nekje v zgornji polovici ferate. Že pri teži 75kg se je na mestu, kjer je vpet desni del skobe, železje konkretno ukrivilo pod mojo težo. Predvidevam da je popustilo lepilo (oz. karkoli zadevo drži v skali. Glede na masovni obisk, dvomim da bo skoba še dolgo ostala na svojem mestu.