Višarje in Kamniti lovec

nasmeh
hvala
pohodnica535. 09. 2011 13:05:57
Lepa sončna sobota, tokrat krasno doživetje na Sv. Višarjih in z obiskom Kamnitega lovca ter moja nova izkušnja »navkreber«, ki me jekleni za nova tovrstna srečanja; priznam pa, da vzpon le ni tako zelooo lahak po drugi grapi, tako da sem na vrhu najprej občepela-aklimatizirala na višino, da sem sploh lahko začela občudovati še razglede od "tam zgoraj"eek; sicer pa pot lepa, le ob začetnem delu je »zajla« že kar precej poškodovana (natrgana), tako, da če bo vrh tako oblegan kot je bil tokrat, dolgo ne bo vzdržala; dvakrat je malo zaropotalo nad glavami s kotalečimi odkruški, žal je bilo kar večina obiskovalcev brez čelad; gneča na vrhu precejšnja, do »zvončka« si se s težavo prebil, razgledi pa ………pravljičninasmeh! Lp
prihod na  Sv. Višarje1
Mangart, Jalovec....  lepote za dušo in oko....17
 višarska pravljica18
tisa5. 09. 2011 13:33:44
Pohodnica53, krasne slike in ne dvomim, da si preživela prelep dan, kljub veliki gneči in težavnem vzponu. Nisem še bila na sv.Višarjih, ampak tole je kot magnet, ki kar kliče po realizaciji. Želim ti še veliko užitkov med gorami in varen korak. Srečno.
mukica5. 09. 2011 13:53:48
Res super slikce in verjamen v živo enkratno doživetje...Tudi mene vlečemežikanje
pohodnica535. 09. 2011 14:31:40
@tisa in @mukica - hvala obemanasmeh; res je bilo to eno mojih najlepših doživetij v gorah, dan pa maksimalno izpopolnjen, lahko bi rekla v vsaki minuti, tako da, tisto: "minuta izgubljena, ne vrne se nobena", tokrat resnično odpade; zato tisa, ker še nisi bila, ne odlašaj, pohiti, res je zeloo lepo; mukica, kar naj te dobro potegne "gor", čeprav vidim, ti si bila letos že zelo pridna in uspešna v gorah; lp obema in srečno v, tudi vama, ljubih gorah;nasmehmežikanje
pohodnica536. 09. 2011 09:10:56
Prosim za informacijo; nasproti Sv. Višarij je prelep zelen hrib (slika), pa me zanima kateri je; je mogoče to Ojstrnik? Hvala za pomočnasmeh; lp
ali je to Ojstrnik1
Tadej6. 09. 2011 09:38:52
@pohodnica53 Hrib za katerega sprašuješ je res Ojstrnik.
pohodnica536. 09. 2011 11:40:42
@tadej hvala za odgovor in lp
IgorZlodej4. 12. 2011 18:58:23
Začel sem v Mrzli vodi (Riofredo) in sicer kakih 200 m od mostu v smeri Trbiža parkiram, potem pa v levo gor po gozdni cesti. Ko se ta konča, se nadaljuje lepa steza, ki vodi mimo mesta s "križi", preči grapo, ter na drugi strani pripelje na Višarsko planino. Stezi je možno lepo slediti, le nekaj tanjših podrtih dreves je tik pod planino čez pot. Ker sta bila Beraški križ in Lovec v megli, na Višarjih pa je tudi vse zaprto, me tja gor ni vleklo. Tik pred planino sem zavil v levo na stezo, ki pelje na sedlo Prašnik. Pred leti sem tukaj že hodil, vendar v obratni smeri. Pot je bila pred dolgimi leti lepo markirana, še vedno pa je lepo sledljiva. Tu in tam je kako podrto drevo, ki pa ne dela težav, bolj problematične so grape, kjer je vse podrto, še posebej predzadnja je taka, da je skoraj neprehodna. Problem sem rešil tako, da sem se po eni grapi spustil navzdol kakih 50 m, po drugi pa splezal nazaj gor (slaba II.). Sledilo je še kakih 20 minut in prišel sem do razpotja, gor Kamniti lovec, dol sedlo Prašnik. Seveda sem šel dol. S sedla Prašnik vodi v zatrep doline Mrzle vode cesta, ki pa gre daleč naokrog, zato sem tokrat izbral direktno varianto dol v dolino Mrzle vode, sprva gozdna vlaka, ko se ta konča sem šel direktno dol po gozdu, vmes ujel nekakšno stezico in jo tudi izgubil, pa vseeno sem kar dobro zadel in hitro prišel v dolino, sledilo je še kakih 45 minut hoje v vasico Mrzla voda, kamor sem prispel v temi. Sicer zelo lepa krožna pot, ki pa je ne morem priporočiti zaradi podrtih grap, oz. pot bi bilo treba zapreti, dokler se ne sanira, mislim, pa da že tako ni v upravljanju C.A.I.
lepa gozdna pot iz Mrzle vode gor proti Višarski planini1
na izhodišče se vrnem v temi.13
facko5. 12. 2011 09:51:08
Lepi kraji.
Tam sem tudi sam dvakrat hodil; prvič kot "vodeni" in nisem kaj dosti okrog gledal, drugič pa kot "vodnik" in sem bil siguren da je pot prava šele ko smo šli mimo križev.
Parking ob poti v dolino levo pri studencu, potem pa nazaj in nad hišami v breg po kolovozu. Škoda da ni morda malo bolje označeno ...
Bi bilo pa lepše če bi se dalo narediti krožno pot - vzpon po dolini Mrzle vode na sedlo Prašnik, od tam (kako?) na Lovca in potem po opisani poti do izhodišča.

LP
IgorZlodej5. 12. 2011 14:41:39
S sedla Prašnik vodi na Lovca markirana pot po JZ pobočjih, od nje se najprej v desno odcepi pot na Višarsko planino, še nekoliko višje pa se v levo odcepi pot na Višarje, za tiste, ki ne želijo na sam vrh. Drugače pa je pot višje lepo razgledna, nekoliko sitno je le tik pod vrhom, kjer je mestoma krušljivo, ampak je v pomoč jeklenica. Z vrha pa je sestop skozi krnico V klobuku na Višarje, tako, da je možna lepa krožna tura, opozarjam pa, da nikakor ni kratka in, da gre za celodnevno turo.
2061alessio5. 12. 2011 16:48:51
ciao Igor, hvala za info na tisto pot pred planino do sedlo Prašnik/Prasnig, isto kakor ti sem jo leta nazaj naredil na obratni smeri in prišla je ideja z poznanega clana v našemu PD da v 2012 bi jo lahko markirali z rdecimi pikami (torej ne kakor pot CAI ker to stezo so tekrat uredili Državna Gozdarna) že iz mrzle vode ker bi bila lepa ne uradna povezava z drugami poti v temu koncu, prav ta del z grapami bi bil problem ker mi po zakonu ne smemo namestiti jeklene vrvi, bomo videli kaj se bo dalo; lep pzdrav.
DarjaZaplotnik21. 01. 2012 22:23:41
Ne glede na skromno snežno odejo, je smučanje izpod Kamnitega lovca danes ponudilo obilo prekrasnih zavojev po nedotaknjeni belini. Čisto z vrha tega izrednega razglednika Zahodnih Julijcev smuka ni bila možna, zato se je dalo uživati v samoti in tišini, z razgledi, ki navdušujejo srce in oko.nasmeh
Spust sva opravila skozi krnico V Klobuku in nato dalje do cestice, ki pelje nazaj gor na Višarje. Po skorajda obveznem postanku v eni izmed prijetnih kočic na Višarjah (res so ultra prijazni+razveselijo želodček nasmeh), je sledilo še pozno popoldansko vijuganje po smučišču nazaj do izhodišča.
Fajn je bilo, zelo! nasmeh
utrinek1
konec romarske poti...2
... in naprej proti Lovcu3
razgledi naokoli4
zavojčki5
hehe, šoping na smučkah; Višarje6
Matjaz_6512. 03. 2012 19:39:53
začetek poti brez snega ... tako da je dobre pol ure potrebno smuči nositi zavijanje z očmi
tudi do cca. 2/3 poti do višarske planine je pot zelo ledena ... tako da je potrebna previdnost mežikanje
višje gori je snega dovolj ... v senčnih legah še niti ni prav predelan cool
mimogrede ob poti popikam še grapo na beraški križ mežikanje
po sestopu s kamnitega lovca spust iz klobuka skozi gozd do ceste in po njej do višarij nasmeh

fotke mežikanje
VanSims18. 06. 2012 16:26:14
Zjutraj se odpeljem proti Mojstrani, kjer parkiram, potegnem kolo in ruzak iz avta in se odpravim po kolesarski stezi proti Italiji. V Kranjski gori se ustavim v trgovini in si nabavim nekaj hrane in predvsem vode, v Trbižu pa še na sladoledu. Po še nekaj km vožnje po lepo urejeni stezi pridem do spodnje postaje žičnice na Višarje.

Zaman iščem parkirišče za kolesa pa ga po stari navadi pustim v gozdu priklenjenega na drevo. Ker je ura že skoraj 12, storim gorniško bogokletje in se z žičnico (enosmerna 10 EUR) odpeljem na Višarje. Ker je opis na hribi.net za Kamnitega lovca malo neroden(cesta gre po levi, ne po desni) vprašam za pot. Tokrat(glej moj zapis pri Svačici in Celovški koči) govorim slovensko. In kaj profitiram? To, da moram še čakati par minut da gospa pokliče drugo gospo, ki slovensko dobro obvlada! velik nasmeh

Odpravim se torej in ko pridem do kapelice(zadnja postaja križevega pota na romarski poti) se odpravim naprej v gozd. Srečujem veliko Slovencev, tudi kar nekaj Avstrijcev in le malo Italijanov. Pri vzpenjanju po zajlah tik pred vrhom srečam skupino, ki pri sestopu po terenu, ki je resda zelo krušljiv, brezbrižno proži kamenje na spodnjo pot. eek Ne, to niso bili nesramni Slovenčki ali malomarni Italijani temveč "kulturni" Avstrijci. jezik mežikanje

Na vrhu srečam skupino Avstrijcev, ki je prišla gor po poti iz sedla Prašnik. Topografsko očitno niso bili ne vem kako podkovani(razen enega, ki jih je popravljal) saj so Hochalmco zamenjali za Grossglockner, Viš pa krstili z Mangartom! velik nasmeh Sicer pa je bil razgled ob res krasnem vremenu, veličasten! Ker sem nameraval narediti krožno pot čez Prašnik, onega podkovanega vprašam kakšna je pot. Vpraša me če imam 'Kletersteigset' in mi brez njega pot na Prašnik odsvetuje, ker je 'steil' in 'bruchig'. Tako se krožni poti odpovem.

Po odhodu Avstrijcev še malo uživam ob razgledu in na vrh prideta dva Slovenca s katerima se zapletem v kar dolg pogovor o tem in onem. Malo potem ko odideta, sestopim še sam. Po krušljivih grapah je res malo zoprno a kljub temu se da lepo sestopiti brez krušenja kamenja! Potem sestopim nazaj do kapelce in grem še na ogled Višarij.

Poleg tega, da tam govorijo slovensko so tudi napisi vsi poleg italijanščine in nemščine še v slovenščini. V cerkvici presenečen iz zvočnikov zaslišim slovensko petje. Res, čisto drugače kot na prelazu pod Grossglocknerjem kjer kljub temu, da sem srečal mnogo Slovencev, ni niti enega slovenskega napisa(pač pa so npr. tudi v nizozemščini zavijanje z očmi)

Na Višarjah še enkrat srečam Slovenca s katerima sem se pogovarjal na vrhu nato pa po romarski poti preko Višarske planine sestopim. Pot je strma in nekoliko zoprna za sestop, pripelje pa skoraj neposredno do spodnje postaje žičnice(v smeri gor: od spodnje postaje žičnice malo levo proti Trbižu, mimo parkinga in na križišču desno, po kratkem asfaltu in nekaj hišah pridemo v gozd kjer je tudi smerokaz).

S kolesom se odpeljem nazaj in se še enkrat ustavim v Trbižu na sladoledu(italijanskemu se ne morem upreti cool) in še v Ratečah pri Mojmirju na piru. Tja so neki italijani pripelajli psička, ki je stalno skakal na natakarico. velik nasmeh Na poti nazaj neka slovenska družinica sedi sredi kolesarske steze. Vmes je otrok - dete ni krivo če ima šašave starše in če bi nasrkalo... mrk pogled Za starša bi mi bilo vseeno nasmeh ne pa tudi za nič hudega slutečega kolesarja! Privoščite si to na italijanski strani, vas uničijo! velik nasmeh

Tudi sicer se mi ne zdi prav, da je po stezi dovoljeno peljati lastnikom parcel(vikendaši) z avtomobili kar je brez primere v Evropi. Da je ironija še večja se s tablo opozarjajo kolesarji pred avtomobili namesto, da bi bilo obratno saj avtomobili v bistvu vozijo tam kjer praviloma ne bi smeli in bi oni morali paziti na kolesarje!
Majdag15. 09. 2012 18:10:54
Majdag15. 09. 2012 18:11:12

...Na stražarja Višarij po romarski. Zanimiva, kar strma pot. Sneg samo po melišču, malo pred vrhom, pa ga je verjetno danes pobralo. Na Višarjih gneča, pri povratku v dolino sva srečala še veliko ljudi, ki so se šele vzpenjalinasmeh
- Nagrada za pridne romarje1
-  Viš, V. Nabojs in mogočni Montaž7
- Veliko ljudi8
gorski svizec15. 09. 2012 19:01:06
Ker bi rad opravil krožno pot na Kamnitega lovca, me zanima kakšna je tista druga, zahtevnejša pot ali gre za ferato. Je potreben varovalni komplet in ali je pot vzdrževana in markirana? Se da primerjati s kakšno zelo zahtevno potjo v SLO? Hvala za odgovor.
IgorZlodej15. 09. 2012 19:09:07
Sem slišal, da so že splanirali teren z Višarij na Višarsko planino, kjer bo povezovalno smučišče s Florjanko. Škoda, menim, da bo ta poseg odvrnil precej turnih smučarjev.
GS, Kamniti lovec je možno obkrožiti, ne vem, pa katera pot te zanima, mogoče tista na zahodno stran na sedlo Prašnik, nikjer pa seveda ni ferrate.
gorski svizec15. 09. 2012 19:25:16
Sodeč po zemljevidu na vrh pripeljeta dve poti. Po zgornjem opisu VanSimsa, kateremu je nek Avstrijec dejal, da gre pri poti s sedla Prašnik za Kletersteig. Zato me zanima kako je v resnici? Na hribi net je opisana samo ena pot.