Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...

Majdag20. 08. 2013 15:18:03

...Iz planine Pecol na Montaž. Gor in dol po Pipanovi lestvi. Nadaljevali smo po poti Leva proti Ceria Merlone. Se povzpeli na Foronon del Buinc in prespali v bivaku. Zjutraj pa proti škrbini Prednje špranje in nato vzpon na Koštrunove špice. Spust do Mojzesove škrbine in potem luštna pot na Viš.
Nato se je začela prava skalna uživancija. Vse do konca poti A. Goitan. S povratkom na Viško planino in potem v dolino do avta. Toliko jeklenic, različnih lestev, ozkih navpičnih žlebov, skalnih poličk nad prepadi še nisem videla. Ko jih gledaš si sploh ne moreš zamisliti, da bo tam treba iti. Bilo je norooo lepo, poti so enkratne, niso pa za vrtoglave. Ampak nahrbtnik je bil pa težaknasmehvelik nasmeh
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Montaž2
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Po Pipanovi gor in dol3
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Še dolga pot je pred nami4
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Triglavska roža in jeklenica6
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Na Špiku hude police kar mrgoli obiskovalcev7
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Poljub8
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  -Ob poti9
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Proti Foronon del Buic-u10
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Je firbec11
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Koštrunove, Viš, Nabojs, razgled vse do Višarij in naših Julijcev12
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Pri bivaku13
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Skok ali ?15
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  - Tudi  Triglav se vidi16
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Zadnji pozdrav sonca17
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Čudovite oblike skalovja19
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Prepadi, povsod enosmerne22
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Lepa pot, jeklenice so precej ohlapne23
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Kakšno okrasje ima na glavi24
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Koštrunove špice, vrh25
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Proti Mojzesovi škrbini26
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Dvoboj27
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Na Višu28
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Skalna uživancija po poti A. Goitan29
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan... - Konec poti A. Goitan, znamenje ob poti31
Od Montaža do Viša po poti Leva, Ceria Merlone in A. Goitan...  -Guido Corsi32
Janiel7420. 08. 2013 15:25:32
Bravo. Super tura! Kar velik del te me še čaka, a so ti konci eni najlepšihnasmeh
Slika 27 zmaga nasmeh
andrej7820. 08. 2013 15:47:16
Super tura in slike,čestitke!!!Isto imam v planu,koliko je hoje po dnevih?
Majdag20. 08. 2013 15:58:33

... Andrej težko reči za čas. Mi smo hodili prvi dan z vsemi počitki in fotkanjem 10 ur. Drugi dan pa 14 ur. Jaz pri vzpenjanju hodim bolj počasi, s prvo in drugo. Navzdol pa ni problema. Odvisno od človeka. Kozorogov je bilo pa zelo veliko. Tudi čisto pri bivaku so lizali skale.nasmeh
Ja Janez, 27 zmaga, se strinjamnasmeh
BibaS20. 08. 2013 16:33:55
Ooo, fantastično! Čudovite fotke nasmeh
LidijaJesih20. 08. 2013 17:03:14
Lepa tura, lepe fotke! Čista desetka!
Majdag20. 08. 2013 17:18:07

...Hvala Biba in tebi Lidija. Tudi tvoje opise sem prebrala. Lepo je v teh koncihnasmeh
slavi090220. 08. 2013 18:36:22
čudovita tura,slike so fantastične,samo kapo dolnasmeh
bagi26. 08. 2013 21:46:04
Kislo vreme včasih čisto prav pride da se malo uredi fotke zadrega. Bil sem del ekipe, ki je prehodila zgoraj omenjeno prečenje in vsi smo enakega mnenja da je to enkratna tura nasmeh. Prenočevanje na vrhu gore nad 2500m pa je sploh nekaj posebnega velik nasmeh. Prilagam nekaj fotk za zbujanje skomin zavijanje z očmi.
janez.novak1. 09. 2013 11:40:35
Včeraj smo prehodili pot Leva iz smeri Montaža proti ŠHP. Pot je odlično zavarovana. Tiste, ki po njej še niso hodili bi opozoril, da morajo biti pazljivi na travnatem delu pred spustom v škrbino - pot ni najbolje vidna. Spust v škrbino je dobro zavarovan. Pri vzponu na ŠHP pa se bodo malo guncali na lestvi, nad njo pa je na levi strani ena štanga, ki ni fiksna (ne prijemat!), pa tudi jeklenica je bolj tanka. Drugače pa je pot čudovita, po moje nekje na nivoju Ceria Merlone (seveda krajša) in lažja od Anite Goitan.
peterveter31. 07. 2015 17:06:32
Pozdrav!
A je kdo v zadnjem času morda prehodil to pot? Predvsem me zanima v kakšnem stanju je pot, bivak,... Pa zanima me še, če se da kje na poti naliti čiste vode? nasmeh
Hvala za kakršenkoli info. mežikanje

Peter
redbull31. 07. 2015 18:32:40
dobra tura,, bo treba enkrat v kratkem po njej

srečno
bagi31. 07. 2015 18:41:34
@peterveter ... te poti še nikoli nisem dobil v slabem stanju. Bivak je super, se pa že zna zgoditi da ni več prostora v njem za prespat. Pojdi med tednom. Vode ni od Pecola do koče Corsi.
redbull31. 07. 2015 18:45:18
greš za 1 dan, ti ne bo treba spatnasmeh
peterveter31. 07. 2015 19:49:38
Super, hvala za odgovore. nasmeh
@redbull Mogoče, če mi tvoje noge posodiš, moje klecnejo. velik nasmeh
marusah31. 07. 2015 21:25:16
Peterveter: celotno pot sva s prijateljico prehodili v zacetku meseca. Tako Ceria Merlone kot Anita Goitan sta zavarovani kolikor je potrebno, kaksnih kriticnih mest ni in gre brez tezav. Do vode sva prisli na sneziscu med zacetkom ene in koncem druge poti a zna biti, da ga je vrocina preteklih tednov ze spravila v tekoce stanje. Bivak je super, cist in popolnoma opremljen (vsako lezisce ima dve deki). Kaksen info najdes se na objavi na www.freeapproved.com - Potepanje po zah.jul.
Lp, Marusa
redbull3. 08. 2015 08:43:45
Soboto sva z Urbanom prehodila čudovito pot.
Začela sva iz parkinga 5 proti Amalii, čez Findeneggov ozebnik na Montaž. Nadaljna pot je bila pot Leva in Ceria Meerlone. Spust do Prednje Špranje in vzpon na Koštrunove špice. Od tukaj dol do Zadnje Špranje in spet nekaj vzpona do Viša. Sledil je spust po Goli Nordest, kjer mora biti velika pazljivost, vrhnji del ima kar nekj šodra. V spodnjem delu so pa dodane nove jeklenice in nekaj metrov na novo nadelane smeri, bil serm kar presenečen. Pohvala! Snežišče je vedno tukaj, a letos se ga lahko celo ob steni obhodi, drugače pa tudi po snegu nižje ni problem, saj ni takšnega naklona-cepin je kar priporočljiv!
Mimo koče Pellarini do parkinga 3 in potem po lepem kolovozu 2 km nazaj gor do avta. Časovno če koga zanima to nanese z hitro hojo med 12-do 13 ur.
Krasna tura!

snežišče, ob steni se mu lahko izogne,, ampak to samo letos9
koča Pellarini10
julya18. 08. 2015 21:26:36
Prejšnji teden sva si končno izpolnila dolgoletno željo prečiti Viševo skupino in Poliške špike. Osebno se mi je zdelo, da terja pot Ceria-Merlone več zbranosti kot A.Goitan, tako da je žal zmanjkalo volje za Špik nad Špranjo in bo treba še enkrat gormežikanje
na Divji kozi1
hvala, Igor8
pogled nazaj gor11
bagi11. 08. 2016 11:08:16
Tole je predvsem povabilo na prečenje Poliških Špikov vsem tistim, ki želijo obiskati enega najlepših predelov Julijskih Alp. Spanje v izjemnem bivaku Luca na samem vrhu enega od Špikov bo pričaralo posebno vzdušje nasmeh. Pot je v celoti dolga cca 40 km z 3500 višincev ( Montaž in prečenje do konca Goitanke z obiski bližnjih vrhov )

Pot čez Findeneggov ozebnik na Montaž je na novo označena, zavarovane poti Leva, Merlonka in Goitanka so normalno prehodne. Ta vikend je bilo na celotni poti izjemno malo obiska, najbolj verjetno zaradi močnega vetra. Tudi bivak je bil prazen zmeden. Planina Krni dol / Cragnedul je že drugo leto zaprta, tako da tam ne računajte na osvežitev. Corsi je bil precej poln, so pa tam nekaj praznovali in delili zastonj pasto velik nasmeh.

Še nekaj branja, z opombo da bivaka Luca Vuelich na vrhu Špika nad nosom v času tega prispevka še ni bilo ….. http://www.gore-ljudje.net/novosti/68658/

Jutro, rahlo megleno, mrzlo in precej vetrovno. Kratke hlače so romale v nahrbtnik1
Proti sedlu2
Na poti proti Findeneggovem ozebniku je bilo na srečo zavetrje, kozorogov pa nikjer3
Markacije so nove, neokusne. Tudi v ozebniku so nove packe4
Nadaljevanje prečenja Poliških Špikov po Merlonki16
Malo kozorogov je bilo na celotni poti, tokrat ogromna čreda mladine17
Oznaka za bivak Luca Vuerich18
Pogled proti Montažu v enem od redkih trenutkov ko mu je odpihnilo megleno kapo19
Bivak na izjemni lokaciji se že kaže v daljavi20
Solnica za kozoroge v bližini bivaka21
Bivak22
Spominska tabla padlemu alpinistu na bivaku23
Nova pridobitev .... zbiralnik kapnice z opozorilom, da voda ni pitna24
Notranjost bivaka. Še vedno je urejen in čist, kljub Čehom ki so ga seveda že odkrili25
Meglene kape so kljub močnemu vetru vztrajale večino dneva26
Večeri se, Špik nad špranjo že dobiva večerno podobo27
Tam čez greva jutri28
Zadnji pozdravi sonca29
Še malo in dan se bo dokončno poslovil30
Bivak v zlati večerni barvi31
Utrinek. Nova pridobitev bivaka je tudi odcejalnik mokrih čevljev32
V bivaku sva bila sama. Zjutraj v njem ni bilo ravno toplo33
Sonce se prebuja v nov dan. Veter je zavijal celo noč in tudi zjutraj žal še ni pojenjal34
Slovo od najinega prenočišča35
Najin sledeči cilj .... Koštrunove špice42
Dolinski utrinek43
Pri kapelici. Tu je križišče poti iz doline v dolino in iz vrha na vrh44
Pogled nazaj pri vzponu na Koštrunove špice. Tam za robom sva šla nedaleč nazaj45
Tudi v nesmislu WW1 se najde kaj lepega46
Koštrunove špice ... prevrtane, izklesane, zabetonirane, z ogromno ostanki WW147
V eni izmed kavern. Gora je prevrtana podolgem in počez48
Betonska peč, ki je še dolgo potem ko je ogenj ugasnil nudila toploto vojakom v baraki, 49
Na vrhu Koštrunovih špic50
Stalna spremljevalca. V ozadju firbec, ki ga je strašno zanimalo kaj počneva na tem odročnem vrhu51
Začetek Goitanke v Mojzesovi škrbini52
Zaključek Goitanke pri kapelici, naprej je dokaj nezahtevna pot Cavalieri68
Pogled proti Trbiški špici69
Corsi, koča v čudovitem gorskem ambientu70
Tokrat so v Corsiju nekaj praznovali. Imeli so orkester in delili zastonj pasto71
Slovo od Viševe skupine, prijaznega Corsija in dolg povratek na Pecol72
Planina Krni dol sameva že drugo leto. Hiše se zaraščajo, živine ni73
Utrinek ob povratku74
Planina s Kaninskim pogorjem v ozadju75
Del prehojene poti, midva pa sva že v *ciljni ravnini* :)76
Kamniti stražar na planini Montaž ( Pecol )77
Zemljevid prehojene poti. Dolga je približno 40 km in ima 3500 m višincev78
skalaš7011. 08. 2016 12:09:19
Lepa tura in zelo zelo lepe fotke! Lep pozdrav in varen korak še naprejnasmeh.
redbull11. 08. 2016 13:05:01
lepa tura, ki jo ponovim letos, le da bo prvo na vrsti Viš