Seznam forumov / Italija / Karnijske Alpe / Monte Coglians / Hohe Warte

Monte Coglians / Hohe Warte

dm7226. 09. 2013 19:52:35
Torkova tura v krasnem vremenu na prvaka Karnjicev Coglians po ferati Weg der 26-er je bila zame lepa nova izkušnja po takih poteh.Začnemo pri koči Tolazzi,po poti 144 do jezera Volaia,tam desno na pot 403 proti Valentin torl.Malo pod vrhom sedla mi zavijemo desno pot 427 pod ostenje Cogliansa,kjer začne omenjena ferata.Vstopni del ferate je kar malce težaven saj so stopi zelo majhni ali pa jih sploh ni.V nadaljevanju pa je bistveno lažje.Na vrhu smo imeli res čudovite razglede.Sestop je potekal po poti 143 do koče Marinelli in nato po dolini(pot 143)mimo planine Moraret nazaj do koče Tolazzi.
Koča Lambertenghi-Romanin2
Planina Moraret29
Proti Cogliansu izpred koče Tolazzi31
vagabund3. 10. 2013 13:38:48
@dm72 lepo, da si objavil tako lepe slikice, da vidim kje sem hodil v soboto 28.09velik nasmeh . Bilo je oblačno in megleno vse do višine 2600m in šele na vrhu sončno zato sem gor sameval .
Edina13. 08. 2015 17:02:12
Na prvaka Karnijskih Alp včeraj v lepem vremenu in v dobri družbi. Za večino je bilo to prvo spogledovanje z njim, zato smo izbrali južni pristop. Jaz bi v vršnem delu svetovala uporabo čelade zaradi padajočega kamenja, ki ga prožijo nepazljivi pohodniki. Več

Srečno na potkahnasmeh
IgorZlodej27. 12. 2016 09:45:28
Nekje do prečne poti koča Marinelli širok kanal je kopno, v nadaljevanju večinoma sneg na markirani poti, še več levo na meliščih.

Očitno tukaj ni bilo dežja, saj je sneg precej prhek in pravo nasprotje tistemu trdemu v Julijcih.

Za na vrh shojeno, štapne.
tja gor1
nekaj so shodili2
razgledno3
pri avstrijskem križu4
mirank14. 08. 2017 11:45:48
Že kmalu nad izhodiščem (Tolazzi) prehitimo posadko avtobusa (PD Ajdovščina) in tako smo več ali manj samevali do vstopa v ferato. Jeklenice in stopi kot prej, le jeklenica na dveh mestih malce nacefrana-očitno od udarca skale (obe mesti sta na nepomembnih odsekih). No na vrhu in po normalki je bilo malce živahneje in celo na sestopu Spinotti smo srečali nekaj ljudi, je pa pogled na sestopno pot od Lambertenghija obljubljal pravo neprekinjeno procesijozavijanje z očmi. Črni oblaki nad jezerom in za Capolagom so množico pregnali v dolino še preden smo sestopili do te poti in izpili zasluženo pivo v Lambertenghijuvelik nasmeh
bagi31. 08. 2017 11:49:10
Weg der 26 …. ponovno sva se srečala po osmih letih nasmeh. Pozna se ji zob časa, predvsem v začetnem, navpičnem delu. Vstopna jeklenica ni več pritrjena na vseh točkah in je postala ohlapna. Uradno je v tem delu D plus stopnja, po mojem mnenju je v trenutnem stanju že dosegla E. Morda tudi namenoma zaradi selekcije. Kdor tukaj ne zleze, ne bo niti višje na gladkih ploščah, kjer ni več možnosti umika.

In kot sem enkrat že napisal ... Weg der 26 je precej težja od Cjajnika velik nasmeh

Več pa na tem opisu …. http://www.hribi.net/izlet/rifugio_tolazzi_monte_coglians_hohe_warte_weg_der_26er/27/649/2644 ...

Nekaj dodatnih fotk pa tukaj ... https://photos.google.com/share/AF1QipMndWQ6Bpt4c2ZZZMuynTxQpx9XrshlTvg1pi-aXaYrTTw3Ks4eskU7f8-giF5nWA?key=c1VvVFFCa1RYWXlKRHo1bW0weXZaeEowYlphYzFR

Jutranja zarja pri koči Marinelli. Proti jezeru Wolayer see in našemu izhodišču se odpravimo po poti Spinotti1
S poti Spinotti ... sedlo, kamor smo namenjeni. Tam se nahaja koča Lamberthengi2
Koča Lamberthengi tik pod jezerom Wollayer see3
Gorsko jetzero Wolayer see4
Avstrijska koča Eduard Pichl na drugi strani jezera5
Proti sedlu. Pot za Weg der 26 vodi desno spodaj pod vršičem na sredini fotke6
Pogled nazaj. V sredini malce težje dostopen Monte Capolago tik nad jezerom7
Proti izhodišču za ferato8
Hohe Warte, tokrat še iz daljave9
Lahko dostopni in zeleni Rauchkofel na nasprotni strani Hohe Warte-ja10
Za dostop na Hohe Warte sta na razpolago dve smeri ... težja, Weg der 26 in lažja Koban Prunner11
Začetne stene so navpične. Jeklenice so neobičajno ohlapne, ker je več sidrišč izpuljenih12
Fotk iz navpičnega vstopa razumljivo ni :) Tole je slikano že višje nad njim nad prelomom13
Ferata iz navpičnega dela preide na strme, vodoravne  gladke plošče z izjemno malo stopov14
Nekako do polovice ferate strmina ne popusti15
Višje v ferati so jeklenice v boljšem stanju kot spodaj, vendar še vedno bolj ohlapne sorte16
Občasno so na razpolago varna stojišča za počitek, nato pa spet novim izzivom naprej ...17
Do polovice ferate je izpostavljenost ogromna, višje je lažje18
Poleg moči v rokah in nogah je pomembna hladnokrvnost do globine in morebitnih zdrsov19
Vpisna knjiga. Od tu naprej je lažje20
Še malce pretegovanja ...21
Weg der 26 se v zgornji polovici združi s potjo Koban Prunner22
V zaključnem delu je na vrsti grebenčkanje23
Prehodi na grebenu so lepi in zavarovani24
Proti vrhu25
Čestitamo si za prehojeno pot ... :)26
Skupna na Hohe Warte-ju27
Naši cilj iz nekega drugega dne ... Creta Collinetta, Creta di Collina, Creta della Chianavante28
Vrh je prostoren, več gornikov razumljivo pride iz južne, lahko dostopne smeri29
Pogled na Karnijce30
Južni dostop pomeni mletje grušča. Še sestop je zoprn, kaj šele vzpon31
Vsi se strinjamo, da bi raje sestopili po Koban Prunner-ju kot tu. A logistika s prevozom narekuje drugače32
Pic Chiadin na poti proti koči Marinelli33
Ponovno pri koči Marinelli. Zaradi lahke dostopnosti je bila polna dnevnih gostov34
Skica poti Weg der 26 in označbe zahtevnosti so iz leta 2004, štiri leta po odprtju ferate. Spodnji del je sedaj zahtevnejši35
Desna stran zemljevida Crete prvega dne, leva stran Hohe Warte po Weg der 26 drugega dne36
mandela28. 09. 2018 10:47:24
Čudovit vikend v Karnijcih. Monte Coglians po ferati Weg der 26er. Ferata je obnovljena, zajle so napete, klini pritrjeni...tako da je Cjajnik zopet car mežikanje
Wolayer See...1
sestop...12
Rif. Marinelli...13
haridautovic9. 08. 2020 11:57:26
6.8.2020_Monte Coglians /Hohe Warte je z 2.780 metri najvišja gora Karnijskih Alp. Nahaja se v njihovem osrednjem delu zahodno od mednarodnega mejnega prehoda Plöckenpass (Monte na meji med Avstrijo in Italijo. Normalni južni pristop vodi od Koče Marinelli čez travnati Pic Chiadin in nato po južnem gruščnatem pobočju na vrh. Zelo zahtevna zavarovana plezalna pot, ki se prične ob vznožju severne stene, dostopna s sedla Valentintörl, "Weg der 26er,Nažalost sredi izčrpljujočega melišča sva ugotovila da sva zgrešila odcep za Weg der 26er in nadaljevala vzpon po južnem pobočju do vrha.SVK je sameval v nahrbtniku.
Izhodišče pri Rifugio Tolazzi — v/na Rifugio Tolazzi.1
Kmalu sva že pri sirarni Casera Morareet2
po dolgem vzponu po travnatem pobočju prideva do koče Marinell3
Privoščiva si jutranjo kavico — v/na rifugio Marinelli ( 2122 m ) Alpi Carniche.4
in občudujeva kočo,za moje pojme ena najlepših v prekrasnem okolju5
radovedni čuvaj budno spremlja vse kar se dogaja okoli koče6
nadaljevanje poti proti vrhu,tukaj sva ugotovila da sva zgrešila odcep za feratoWeg der 26er,tega na vrhu nisva obžalovala zaradi megle in oblačnosti7
dolgo in izčrpljujoče melišče pobira moč in te prisila da daš vse od sebe8
izjemno lep greben ,prepoln murk18
malo nad kočo19
razgledi od koče so res fenomenalni20
še enkrat si ogladava čudovito lokacijo koče,ki je priljubljena točka tudi med gorskimi kolesarji..in spust v dolino21
Cedomedo9. 09. 2020 21:36:21
Pozdravljeni. Ta vikend bi šla mogoče z ženo na Wolayersee.Zanima me, če je koča na planini Untere Valentinalm ki je omenjena na opisu poti ista koča, ki je na Google Maps označena kot Almgasthof Valentinalm in je do nje iz Ljubljane prb 2 uri in pol? Hvala za odgovor velik nasmeh
haridautovic16. 11. 2020 14:42:39
Koča Obere Valentinalm se nahaja na drugi strani hriba na katero MI2 nisva šla,,sva šla s Italijanske strani iz Izhodišče pri Rifugio Tolazzi.lp
mirank16. 11. 2020 15:05:04
Untere= spodnja; to je spodnja planina , tam je koča oz kmečki turizem. Do tam se da z vozilom. Obere= zg planina, mislim da ni oskrbovana niti v sezoni, vsaj ustavili se tam nismo nikoli saj gre steza mimo malo niže
turbo16. 11. 2020 16:21:38
Na spodnji Valentin Alm je fajn ošterija:
VanSims24. 07. 2021 13:55:39
mirank25. 07. 2021 22:04:46
Trenutne razmere; oba severna dostopa sta na vstopu v steno še pod snegom. Trdo snežišče vztraja tudi na poti Spinotti v žlebu. Za vse te poti priporočajo cepin in dereze. Na Via normale z juga nekih ovir ni.
pogled proti vrhu1
sneg je pobralo pred kratkim3
razkuštrani kosmatinci5
so rekli da bo lepo će gredo gor6
arnika7
bagi31. 08. 2022 12:26:48
Po dolgem času sva spet obiskala sosede, tokrat Karnijce z najvišjim vrhom Hohe Warte na čelu. Želela sva prehoditi smer Koban-Prunner, ki je dotlej še nisva poznala. Poteka levo od bolj znane ferate Weg der 26er, višje pa se obe združita v enoten dostop na vrh.

Zgodnja ura, zlata ura se tukaj odlično obnese. Delno skupna Karnijska 403 je že zgodaj zjutraj imela prave procesije obiskovalcev, v najini smeri pa ni bilo še nikogar. Tudi v smeri Weg der 26er ne. Ta je po novem popolnoma obnovljena, tako da prosto visečih jeklenic v vstopnem delu ni več. Tudi razmaki med posameznimi vpetji so občutno krajši, kar v primeru zdrsa še kako prav pride.

Midva sva nadaljevala še nekoliko bolj levo in vstopila v dobro označeno smer Koban-Prunner. Zanjo so značilne rumene oznake, ki se tudi v megli odlično vidijo. Povsod jih je dovolj, zato težav s potekom ne bi smelo biti. Smer je v celoti gledano bolj poplezavanje kot varovana pot. Na izpostavljenih mestih je sicer nekaj jeklenic, ne pa povsod. Kljub temu, da je lažja od bližnje ferate jo nikakor ne gre podcenjevati.

Od stika z Weg der 26er naprej je varovanja povsod dovolj in tudi tukaj je v celoti obnovljeno. Tako gre vse do vrha, kjer se nas je zbralo kar nekaj pohodnikov. Razen naju so vsi prišli po normalki, ki se je kasneje pokazala za božjo pot. Midva sva tu sestopila in toliko pohodnikov že dolgo nisva srečala. Na vrh so se vzpenjali v kolonah, vse sorte opremljeni in različnih izkušenj. Vse skupaj naju je še najbolj spominjalo na naš Mangrt.

Pred počitkom v koči Rif. Marinelli sva si privoščila še bližnja vrha Pilastro in Cima di Mezzo. Prvega bolj po pomoti, a se je izkazal za odličen razglednik. Je neposredni sosed Hohe Warte in z njegovega vrha sva lahko občudovala množice, ki so se še vedno vzpenjale nanj. Pot na Pilastro ni ravno enostavna, ker v zgornjem delu pot preči izpostavljene police. Tudi tukaj je nekaj poplezavanja do dvojke, kaj hujšega pa ni. Vsekakor si zasluži obisk, če je le dovolj časa zanj.

Nasprotno pa je Cima di Mezzo lahko dostopna gora. Nanjo vodi udobna mulatjera iz časov prve vojne, ki ni nikjer preveč izpostavljena. Mojstrsko je speljana po visokogorju in je vseskozi razgledna. Tudi vrh ne zaostaja pri tem in nudi krasne razglede na bližnje in daljne vršace.

Nama je ponudil tudi pogled na temačne oblake in težke deževne zavese, ki so se iznad Mokrin širili poti nama. Pospešeno sva sestopila do koče, kjer je končno prišel na vrsto počitek. Dobra volja je odgnala tudi nevihto in na izhodišče sva sestopila v sončnem dnevu nasmeh.
Parkirava na velikem parkirišču pri koči Rif. Tolazzi1
Jutranji pogled na sedlo Wolayer Pass, najin prvi cilj2
Italijanska koča Rif. Lambertenghi tik pod sedlom. Letos je zaprta zaradi obnove3
Avstrijska koča Wolayerseehuette s krasno lokacijo tik ob jezeru4
GPS sled prehojene poti. Naneslo je 17 km in 2300 višincev48
pohodnik33331. 07. 2023 21:39:49
Še slike z 23.7.2023.

Rauchkogel množično obiskan, nekaj razgleda na S del Hohe Warte(slika 1). Snežišča brez problemov. Gor sm šel po S smeri, Weg der 26er, Ferrata D. Je kr D, na začetku je par daljših D, C-D odsekov(glej tablo na sliki 2), pol pa je vse lažje prot vrhu.

Vrh žal v oblakih, se ni razkadilo.

Sestop po J strani brez posebnosti, tehnično nič takega.

Lp,
Razgled z Rauchkofel na S del Hohe Warte, kjer so dve ferrati1
Tabla z bolj natančno razčlenitvijo ferrate.2
Prvi deli ferrate so težji3
Vrh žal v oblakih. Kaj češ. 10
J.P.1. 10. 2023 19:38:10
September je ponavadi kar radodaren glede vremena za gornike. Tako smo imeli prejšnji ponedeljek na poti na Coglians. Start in konec je bil na prelazu Croce Carnico. Pot je brez posebnosti le melišče pod vrhom je nekoliko bolj naporno. Priporočam povratek čez vrh Pic Chiadin. Lp
Proti koči Marinelli1
Prečenje (JZ) pobočij Pic Chiadina2
Melišče pod vrhom 3
Pogled z vrha 5
dprapr1. 10. 2023 20:14:48
Zame je letošnji september prvič radodaren. Da lahko med tednom kam zavijem. nasmeh
V tem tednu je bilo v teh koncih res lepo.
J.P.1. 10. 2023 21:31:12
Prvič in sigurno ne zadnjič. Med tednom pa je sploh super kam zaviti...