seznam forumov / Hrvaška / Jadranski otoki / Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina
 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina
5.7.2009 - andrejjerina
Iz visokih Alp v Franciji na zaslužen počitek na toplo morje Lošinjskega arhipelaga, kjer kraljuje Osorščica s svojim najvišjim vrhom Televrina 588 m nad morjem. S sinom Joštom sva pot začela v vasi Nerezineb in se preko nove ceste začela vzpenjati po pobočju proti vrhu Sv. Nikola 557m nad morjem. Pot večinoma poteka po senci in lepo označeni poti, katera se zmerno vzpenja. Po eni uri zmerne hoje (uradna oznaka lokalnega PD je 90 minut)sva se povzpela do majhne kapelice sv. Nikole, katera pa je žal spremenjena v napol bivak. V kapelici se nahaja vpisna knjiga, zunaj na skali pa je tudi žig. Od tu je zelo lep razglednik predvsem na Lošinj in otoke okoli njega. Pot se z omenjenega vrha spusti za nekaj deset metrov in zatem sva se usmerila v levo, kjer sva v slabe pol ure mimo TV oddajnika prišla na najvišji vrh Osorščice na Televrino 588 m nad morjem. Na vrhu stoji geodetska točka, skrinjica in žig. LP Andrej
Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Začetek poti1 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Na poti2 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Obiskovalec na poti3 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Pod Sv. Nikolom4 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Pogled proti Televrini5 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Vrh6 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Pogled z vrha7
urosl
6.7.2009
Tudi jaz sem bil 4.7.gor po isti poti,le da smo mi šli še do planinskega doma in potem dol do Osorja.Bila je lepa turca,srečaš pa v glavnem le Slovence!nasmeh
bos
7.8.2011
Ker nam je lani bilo všeč, smo se tudi letos odpravili na dopust na Mali Lošinj ter sem tako ponovil lanska vzpona na Osorščico. Enkrat peš na Sv. Nikola 557m ter enkrat s kolesom iz mesta Mali Lošinj do Osorja ter skozi kamp po cesti mimo planinskega doma do televizijskega oddajnika na vrh (cca.35km) pa še malo peš do Televrina 588m.
Razgledi krasni pa tudi pretirane vročine ni bilojezik
Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina začetek poti na Sv. Nikola1 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina smer Franza Josefa2 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pot3 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina kam bi šli?4 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina na vrhu5 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pogled proti televizijskemu stolpu6 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pogled proti mestu Mali Lošinj7 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Nerezine8 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina jutranji pogled iz mesta Mali Lošinj proti Osorščici, ja veliko bo še treba prekolesariti9 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina jaz v jutranjem soncu10 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina vedno bližje je11 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina začetek vzpona (11km ter 580m)12 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina nekaj lepše ceste13 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina planinski dom se že vidi14 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina se pri spustu oglasim15 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina strmina ne pojenja16 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina se že vidi17 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina na vrhu18 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina razgled proti otoku Susak, kjer smo se en dan kopali na peščeni plaži19 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina jama Sv. Gaudencija20 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pa skočim še na najvišji vrh21 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Televrin 588m22 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina krasni razgledi23 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Osor24 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina proti planinskemu domu25 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina planinski dom26 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina že pripravljene za zimo27 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina planinski dom28 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina zaslužena malica29 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina zanimivost ob poti30 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina tam gori sem bil31 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina spet v mestu Mali Lošinj, pogled proti Monte Bastonu (Vela Straža) 62m32
legenda
31.5.2012
Nekaj preteklih dni, sva si rezervirala za kolesarjenje po Cresu in Lošinju.Predvčerajšnim pa sva se povzpela na Osorščico-najnujnejšo hribovsko opremo imava vedno v avtu.Pričela sva v Podgori nad Nerezinami,bila v eni uri na Počivalicah,nato pa po lepi in razgledni grebenski poti do Sv.Nikola in na vrh Televrina.Sestopila sva po direktni poti do Nerezin.
Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina izhodišče v Podgori1 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Počivalice2 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pogled na otok Unije3 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina izgleda ,da na tem mestu vsak postavi možica4 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina grebenska pot5 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina prvi sončni žarki6 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina grebenska pot7 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pogled na Osor8 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Sv. Mikul9 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pogled na otok Unije 10 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina v ozadju Televrin11 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina pogled proti Malem in Velikem Lošinju12 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina cerkvica v kateri se nahaja vpisna knjiga13 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina v tem času po Osorščici cveti kadulja14 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina ob poti15
francimedved
31.5.2012
Odlična turca za večerni sprehod po kopanju. Vsakič, ko sem na Lošinju obiščem ta vrh.
bos
11.8.2012
Letos pa smo se družinsko povzpeli do Sv. Nikola.
Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina mi smo potrebovali za vzpon kar nekaj več, pri spustu pa smo skoraj ujeli čas1 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina otoška znamenitost2 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina lepši del poti3 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina malo počitka4 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina na vrhu5 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina kdo me bo dvignil?6 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina za spomin7 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina krasen zaliv8 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina otok Unije9 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina zadaj Susak, spredaj Mali in Veliki Srakane10 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Osor11 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina hitro dol, da se gremo kopat12
ploha
4.8.2013
Včeraj po tej poti gor,vrnil pa sem se po južni—grebenski,ki je nekoliko daljša in tudi malo bolj pozoren je treba biti kar se markacij tiče.Drugače pa lepa in izredno razgledna turca.Lpnasmeh
Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina1 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina2 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina3 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina4 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina5 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina6 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina7 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina8 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina9 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina10
ZoranV
8.9.2017
S kolesom iz Loparjev do TV oddajnika in nazaj.
Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Pogled na kamp, Osor, Cres, Krk in celino.1 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Po grebenu ...2 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Parkiran je samo par metrov višje kot v domači garaži. Samo razgled je pa bistveno boljši kot iz garaže.3 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Osor4 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina V daljavi se vidi domači Snežnik.5 Osorščica - Sv. Nikolaj in Televrina Učka6
Edina
6.5.2018
Bom kar tukaj objavila eno lepo potepanje po Lošinju in Cresu. Je že tako, da v gojzajrjih pogledov na morje pač nimamo prav pogosto, mene je navdušilo ...