seznam forumov / Hrvaška / Velebit / Južni Velebit
11.3.2014
Hvala obema.
21.5.2015
Včeraj iz doline Paklenice mimo bivaka na Ivinih vodicah in Vlaškem gradu na Sv.Brdo v odličnem vremenu.
Prenočili smo na Ivinih vodicah, saj je bivak na Vlaškem gradu zaenkrat neuporaben.mrk pogled
Danes v popolni mokroti sestop mimo Ramičev do Paklenice in domov.
Poti so solidno markirane, časovnice na tablah pa so precej ostro ( beri težko dosegljive ) nastavljene.
Južni Velebit Niso Zeleniške...1 Južni Velebit2 Južni Velebit Lepo vidna pot proti Maniti peči3 Južni Velebit Bivak na Ivinih vodicah4 Južni Velebit Bivak na Vlaškem gradu5 Južni Velebit6 Južni Velebit7 Južni Velebit Igra narave8 Južni Velebit Tulove grede z vrha Sv.Brda9 Južni Velebit Zaključek dneva10
2.3.2017
Stap - raj na Velebitu
19.5.2017
Dvodnevna turo smo pričeli v Paklenici.
Najprej mimo Manite peči in Vidakovega kuka na vrh Goliča. Sestop na sedlo, sledilo je dolgo prečenje in nato vzpon čez Buljmo, ter spanje na Strugah.
Včeraj pa najprej na Vaganski vrh in nato Lipom stazom mimo Ramičev v dolino.
Da strnem kaj mi je ostalo najbolj v spominu.velik nasmeh Greben Goliča je dooolg eek, bivak na Strugah je brez blazin jezen, na Marasovcu najboljša voda mežikanje, Lipa staza pa je ena sama muka mrk pogled...sam Velebit pa seveda nikoli ne razočara.nasmeh
Južni Velebit Zub pri Maniti peči, zadaj Aniča kuk1 Južni Velebit Prehod nad Manito pečjo je olajšan z jeklenico2 Južni Velebit prvi pravi razgledi3 Južni Velebit Pri sestopu v smeri Goliča nam pomaga jeklenica4 Južni Velebit Vzpon na Vidakov kuk, zadaj Bojin kuk5 Južni Velebit Pričetek grebenskega vzpona na Golič.Vrha ni na sliki.6 Južni Velebit Šele tu se nam je odkril vrh7 Južni Velebit Na vrhu Goliča, do katerega smo hodili 8 ur, daleč zadaj prelaz Buljma in Struge.8 Južni Velebit Sestop na sedlo in potem dolgo prečenje v desno9 Južni Velebit Razgled z Buljme na oddaljeni Golič10 Južni Velebit Struge11 Južni Velebit Moja postelja12 Južni Velebit Veliki Badanj s poti na Vaganski vrh13 Južni Velebit Z Vaganskega vrha pogled proti Svetom Brdu14 Južni Velebit Na vrhu Lipe staze se nam odpre pogled na dolg greben Goliča in seveda morje15 Južni Velebit Začetek Lipe staze, zadaj Babin kuk16 Južni Velebit Hrvati imajo čuden smisel za humor, kar se tiče poimenovanja poti...Lipa staza, ja seveda.17 Južni Velebit Pl. dom Ramiči in več kot zasluženo pivo.18 Južni Velebit Še skozi kanjon Velike Paklenice do avta , potem pa še skoraj 400 km do doma.19
mamut
25.5.2017
nasmehLepo je bilo.
piotr
@garmont, samo dopolnilo k sliki št.18, kjer nekdanji Borisov dom sedaj imenujejo Pl.dom Paklenica v ostankih vasice Ramiči.mežikanje
29.5.2017
27.5.2017. Izlet na Vaganski vrh i vrh Brundo iz Like s visoravni Bunovac.

Bura - video
26.4.2018
Izlet na Ždrilski kuk (J. Velebit)
28.5.2018
V času vikenda je bilo na Velebitu sakramensko vroče in soparno, kar je rezultiralo v popoldanskem grmenju. Mirila na poti iz Tribanja Kruščice proti Ljubotiču je kljub temu prežemala spokojnost in pomladno sveže zelena pokrajina.
Obli kuk bi bržčas lahko počakal na jesensko sprejemljivejše temperature, a je bil navkljub potenju uživaški.
Južni Velebit1 Južni Velebit2 Južni Velebit3 Južni Velebit4 Južni Velebit5 Južni Velebit6 Južni Velebit7 Južni Velebit8 Južni Velebit9
ciklama
29.5.2018
Lepe slike!
4.7.2018
Debeli kuk iznad Stapa na Južnom Velebitu
Južni Velebit Pogled s Debelog kuka1
12.2.2019
Za vikend planinarenje po primorskoj padini Južnog Velebita. Start iz Tribanj Šibuljine. Preko Bajamovca i Zavrate na Pričatrnja polje. Rubom Malog Rujna natrag do Zavrate. Drugo jutro preko Matijašice silazak u Šibuljinu.

FOTOGRAFIJE
Uživači nasmeh
Morda veš, koliko je snega na najvišjih velebitskih hribih?
12.2.2019
Na mjernoj postaji na Zavižanu (1594 mnv) je sada 70cm.
U subotu je bio jako topao dan, s južne strane nije bilo snijega i Sv. brdo je bilo bez. Lička strana je još dosta u snijegu. U noći na nedjelju je iznad 1300 mnv palo nešto snijega. Noćas vjerojatno još. Nisam ti baš od pomoći nasmeh živim 450 km od Velebita...
12.2.2019
Hvala. nasmeh Letos na Velebitu ni ravno veliko snega.