Seznam forumov / Francija / Ostala gorovja - Francija / Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce

Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce

bagi30. 09. 2016 08:57:09
Izjemna narava, dnevi hoje po visokogorju in kupčki dogodivščin so nama naredili to pot nepozabno nasmeh. Po novem je zaradi različnih sprememb trase dolga dobrih 210 km z 14.000 m višincev, uradno razdeljena na 15 etap. Dobro uhojenim gre tudi hitreje z obiskom nekaterih vrhov vred. Zaradi zahtevnosti GR20 se večina pohodnikov vrhovom izogiba in na malokaterega tudi vodijo sledi. Za razliko od odlično označene GR20 uradnih markacij na vrhove skoraj ni.

Koče so z redkimi izjemami zelo primitivne z obilico nočnega življenja v posteljah. Praskanje nočnih ugrizov je jutranja telovadba večine pohodnikov zavijanje z očmi. Prizanesljiva ocena večine je, da slabše koče težko najdeš. Malo manj prizanesljivih besed ne bom navajal velik nasmeh. Ko je ta šok za tabo, se nekako prilagodiš in preživiš. Topla voda in električne vtičnice so izjemna redkost. Hladna, neoporečna voda je na voljo povsod, večkrat tudi v obliki tušev. Ob kočah lahko proti plačilu šotoriš. Oskrbniki so prijazni, pogovorni jezik francoščina. Večina koč prodaja osnovna živila, star kruh in nekaj cukrov. Obilno večerjo po predhodnem naročilu skuha oskrbnik za 20€, manj obilen, zvečer pripravljen zajtrk pride 10 €.

Da je GR20 resnično zahtevna, pričajo moji skoraj novi čevlji La Sportiva Trango Trek Micro EVO GTX, ki so na koncu razpadli. O tem, koliko časa so bili *nepremočljivi* raje ne bom govoril eek. Vreme je v gorah Korzike tudi septembra nepredvidljivo zaradi bližine morja, močne popoldanske plohe niso nič neobičajnega. Tudi celodnevni nalivi niso redkost, nekaj sva jih doživela v živo ...

O poti in naravi skozi katero vodi pa sami presežniki. Z eno besedo …. GR20 je enkratno doživetje nasmeh. Vsak dan drugi pogledi, drugačen tip poti. Večinoma je granit, steze so grobe, skalnate, redko prijetne za hodit. Ponekod lezeš čez balvane, grizeš v strmino iz sedla na sedlo, bredeš po naraslih hudournikih, drugod se sprehajaš po čudovitih grebenih. Vse ima svoj čar, svojo nepozabno zgodbo. Nič ni težko, pot postane stil življenja velik nasmeh.

Zelo uporaben link o GR20 ... http://corsica.forhikers.com/gr20

Če kdo potrebuje praktične informacije iz prve roke, naj me poišče preko ZS ali mail-a ( v mojem profilu )

Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Zacetek poti GR20 na gornjem, starem delu vasi Calenzane1
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Bela_rdeča oznaka je rezervirana za pot GR20. Variante so označene rumeno2
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Koča prvega dneva ( Refuge d’Ortu di u Piobbu ) , ko se skoraj iz nule dvigneš v visokogorje3
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Okoli vsake koče so plačljivi prostori za najete ali lastne šotore4
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Notranjost koč na poti je večinoma zelo primitivna5
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Male kuhinjce z vodo in plinskim gorilnikom so v večini koč, a ne v vseh6
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Vzmetnice so bolj umazane sorte, vzglavnikov ni. Nočnega življenja je obilo :)7
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Jutro v gorah Korzike8
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Skala so neverjetno tople, rdečkaste barve9
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Utrinek s poti10
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Skala je iz meni nepoznane kamnine, verjetno vulkanskega izvora11
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Vse je razjedeno, razžrto, a stabilno12
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Na bližnje vrhove je praktično nemogoče priti zaradi bodičevja in razžrtosti skal13
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Na poti srečuješ skale zelo nenavadnih oblik, nekatere so take kot bi jih naredil iz testa14
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Bocca, oziroma sedlo. Na celotni poti jih je bilo nešteto15
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Počitek na eni od * Bocca *16
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Opoldne se po poti skoraj obvezno začenjajo preganjati megle17
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Odcep za najvišji vrh vrh Korzike je po novem iz sedla ... Monte Cintu ( 2710 m )18
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Balvanski pristop na vrh19
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pristop je označen z možici, tale je ogromen. Sem ter tja so tudi bele, slabo vidne packe20
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pogled z vrha Monte Cinta na bližnje vrhove21
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Visokogorsko jezero22
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Veliko možicev je prav posebnih, postavljenih z veliko domišljije 23
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Svetla izjema med kočami ( Refuge de Tighjettu ). Čista, urejena, s skrbnima oskrbnikoma24
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Priprava šotora25
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Ob zaključku dneva .... koliko žuljev je novih :)26
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Šotorišče ob koči se polni. Suhi dnevi so OK, mokri precej neprimerni za šotorenje27
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Veliko je ogromnih borovcev, kakršnih pri nas ne poznamo28
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce V ozadju najlepša korziška gora Paglia Orba29
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Vzpon proti Pagli Orbi30
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Začetek resnega gorskega vzpona z detalji 2 stopnje se začne na tem sedlu31
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Tam gor bo treba32
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Skala na Paglii Orbi je čudovit, zaobljen rdeč granit brez ostrih robov. Čevlji dobro primejo33
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pot ni markirana, je pa omožicena. Tako je na večini uhojenih vrhov34
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Naravno okno na nasprotni strani Paglie Orbe35
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Za letošnji dopust sva naredila celotno pot GR20. Fotka je iz vrha Paglie Orbe36
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Hiter spust proti koči. Lovi naju nevihta37
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Koča ( Refuge de Ciottulu di Mori ) pod Paglio Orbo s čudaškima oskrbnikoma38
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Suši se vse, od obleke, modrcev do gat :)39
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pohodniki pri mizi. Oskrbnik ni dovolil prižgati luči40
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Po popoldanski nevihti41
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Zgodnji odhod. Danes združujeva etape in čaka naju preko 40km hoje42
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Paglia Orba v jutranji zarji43
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Zelo redka markacija, tokrat samo na vrhu gore Capu a U Tozzu44
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Visokogorsko jezero Lac de Nino45
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Visokogorsko jezero Lac de Nino46
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Ob poti47
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Ena od številnih planšarij. Veliko jih pohodnikom nudi prenočišča in hrano48
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Za spremembo nekaj ravninske poti49
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Vzpon proti sedlu, enemu od neštetih. Celotna pot GR20 poteka na ta način50
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pokrajina je čudovita, za vsakim sedlom je nekaj novega51
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Tod okoli so vsaj štirje taki visikogorski biseri52
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Ovce so tu stalnice. V skalah se pasejo tudi koze in krave53
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pozen prihod v današnje prenočišče54
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Koča ( Refuge de Pietra Piana ) ima oskrbnika, ki zelo dobro kuha55
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pri skupni večerji. Tokrat popečena slanina, lečina čorba in košček sira56
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Spalnice so tukaj zanemarjene, ljudje odlagajo čevlje na pograde. Veliko je odvisno od oskrbnika57
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Oprema vsepovsod, zrak je zadušljiv, ušesni čepi nepogrešljivi58
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Septembra se narava na Korziki že barva v jesenske odtenke59
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Kaj takega pri nas ne vidiš. Krave so veliko manjše, pasejo se visoko v gorah60
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Zaključen prvi del poti, nadaljujeva z drugim61
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Nekatere planšarije so izjemno lično urejene, večina ne preveč62
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Na poti63
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Celodnevno deževje je povzročilo visoke hudourniške vode. Nekatere je bilo potrebno prebresti64
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Ni ga čevlja, ki bi prenesel več dni dežja. Moji so kljub redni impregnaciji žal popustili že po nekaj urah nalivov65
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Sušenje premočene opreme, tudi spalk. Dobra dežna oprema je tu zakon66
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Konec deževne dobe. Jutro je bilo čudovito67
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Ogromni borovci žarijo v jutranji svetlobi68
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Oznaka za pot GR2069
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Takole te na večini sedel pričaka oznaka za * Bocca * To so tudi edine redne oznake70
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Prečenje neskončnega grebena71
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Tokrat je bilo vreme čudovito, a izjemno vetrovno. Sunki vetra  so naju metali po tleh72
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Vse polno je nenavadnih skalnih oblik73
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Visokogorskemu prečenju ni ne konca, ne kraja74
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Na poti75
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Tukaj se greben začne spuščati, veter se poleže76
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Kmalu naju spet zagrnejo meglice, kasneje se pojavi še dež77
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce V kočo ( Refuge d’Usciolu ) sva prispela v temi. Oskrbnik je na srečo zakuril 78
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Sušenje premočene opreme peščice pohodnikov ki so uspeli priti do sem. Zelo prijetno vzdušje79
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Ena od najslabših koč na najini poti( Refuge de Paliri ). Nima ne elektrike, ne vode80
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Jedilnica v tej koči je umazana, z neuporabimi pripomočki, prostor zadimljen od slabe peči81
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Zaključujeva GR20. Utrinek s poti proti končni vasici Conca82
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Zaključek poti GR20 v vasici Conca. Veliko pohodnikov jo tu šele začne83
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Skalne tvorbe iz najinega hribovskega raziskovanja v sledečih dnevih84
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pogled na zaliv Porto iz Capu d'Orto 85
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Možici so velikokrat prava umetniška stvaritev86
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Skale so velikokrat zelo nenavadnih oblik, nam nepoznane87
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Kameno testo. Težko si je zamisliti, kakšne sile so tu delovale88
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce V nižjih predelih povsod srečuješ živali, v visokogorju jih je malo89
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Pipi in Melkijad90
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Živina potuje po cestah, ker se skozi bodičevje ob robovih cest ne da priti91
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Oink, oink .... spet ena svinja za ovinkom :)92
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Dober čevelj je nujen za prečenje poti GR20. Moji, novi so žal razpadli, od sopotnice pač ne93
Pot GR20 - gorsko prečenje Korzike od Calenzane do Conce Podatki o poti, časi so z vsemi postanki. Pot je visokogorska, vsak naj si sam preračuna koliko dni potrebuje glede na svoje sposobnosti94
lino30. 09. 2016 17:41:33
Bagi, spet ena čudovita fotoreportaža o gorskem prečenju Korzike z ogromnim številom vtisov in doživetij. Pot je bila zelo naporna, ampak lepa doživetje in spomini ostajajo celo življenje. Še veliko tako posebnih poti želim. Srečno!