Ljubljanski grad
20.9.2011 - otiv
Danes je pa dan za razgled po naši gorati deželi.
Kreneva kar na Ljubljanski grad in se po stopnicah povzpneva na obzidje gradu in glej ga čudež.Daljnogled na razpolago in to brezplačno.V polno ga izkoristiva in občudujeva gore od Kepe pa tja do Menine.Res dobro očem približa vse podrobnosti.ki si jih človek želi videti.Le vrhove rahlo pobeljenih KSA so deloma zakrivali oblaki.
otiv
25.11.2013
Čeprav šla sva samo na Ljubljanski grad,
pošteno sva občutila današnjega vetra hlad.
Vrhovi KSA bleščali so se od novega snega,
na njih pogledi so naju pogreli namesto takratkega.nasmeh
pelican
14.2.2014
Včeraj med malico onemogočen dostop na grad mrk pogled
Ljubljanski grad prva ovira1 Ljubljanski grad zgleda, da ne bo šlo, tudi tekač obrne2 Ljubljanski grad Po drugi poti tudi ne gre3 Ljubljanski grad To je to4 Ljubljanski grad5
VanSims
15.2.2014
Včeraj bil na Gradu. Šel iz stare Ljubljane, gor po Rebri iz Starega Trga, pot v redu. Dol šel po pl. poti proti Roški, kjer je kar nekaj podrtih dreves na poti a se za silo in z ovinkarjenjem da priti vsaj do ovinka ceste iz Streliške tam kjer se z desne priključi makadam iz križišča Dolenjske in Roške(ta je zaprt, podrto drevje). Jaz pa grem potem levo in kar po cesti dol do Streliške.
19.9.2015
Danes popoldan s kolesom na Ljubljanski grad. Lepo je tam , samo pri vsakih drugih vratih je inkasant.
Ljubljanski grad1 Ljubljanski grad2 Ljubljanski grad3 Ljubljanski grad4 Ljubljanski grad5 Ljubljanski grad6 Ljubljanski grad7 Ljubljanski grad8 Ljubljanski grad9 Ljubljanski grad10 Ljubljanski grad11 Ljubljanski grad12 Ljubljanski grad13 Ljubljanski grad14 Ljubljanski grad15 Ljubljanski grad16 Ljubljanski grad17 Ljubljanski grad18 Ljubljanski grad19 Ljubljanski grad20 Ljubljanski grad21 Ljubljanski grad22 Ljubljanski grad23 Ljubljanski grad24 Ljubljanski grad25 Ljubljanski grad26 Ljubljanski grad27 Ljubljanski grad28
27.11.2015
Je Zoki reku d bo lučke pržgau, pa se šel z biciklom na grad pogledat. Kar precej se nas je zbralo, pa tudi načakali smo se. Z več kot pol urno zamudo smo pa le dočakali.
Ljubljanski grad Še v stari Ljubljani1 Ljubljanski grad2 Ljubljanski grad ljudje se zbirajo3 Ljubljanski grad4 Ljubljanski grad5 Ljubljanski grad6 Ljubljanski grad7 Ljubljanski grad8
22.3.2016
Preden sem šel naše športnike na Kongresni trg pogledat, sem bil pa še z biciklom na gradu.
11.8.2017
Nekaj posnetkov z gradu. S kolesom sem šel po dolgem času spet gor.
Ljubljanski grad1 Ljubljanski grad Zjutraj pa na Šmarno goro2 Ljubljanski grad3 Ljubljanski grad4 Ljubljanski grad5 Ljubljanski grad6 Ljubljanski grad7 Ljubljanski grad8 Ljubljanski grad9 Ljubljanski grad10 Ljubljanski grad11 Ljubljanski grad12 Ljubljanski grad13 Ljubljanski grad14
viharnik
11.8.2017
Nazadnje me je en pr kapiji najuril, ko sem se s kolesom peljal v okrožje gradu.Potem sem mu rekel nazajgede:Kaj je pa narobe, saj sm slovencvelik nasmeh
lino
12.8.2017
Viharnik, imel si neverjetno srečo, da si jo odnesel samo z opominom. Mogoče je redar mislil, da si nepismen in si jo odnesel brez globe. Vožnja na notranjem območju gradu je strogo prepovedana. Tudi Tinky je na sliki 5 dokumentiral bicikel nekega prekrškarja. Lp
tinky
Spet ti, zase se brigi.Bicikl je moj, pa me prjav.
lino
12.8.2017
Cenjeni gospod Tinky. Opet Vi. Hvala za lepe želje. Žal sem v službi, ki se briga za red pri drugih in ne smem nasedati koleričnim izpadom. Lp!
viharnik
22.10.2017
Malo večernega razgibavanja na Šancahvelik nasmeh
Ljubljanski grad Inštruktor Silvo v akciji1 Ljubljanski grad Se sam malo probam2 Ljubljanski grad Boulder 1, 2, 33 Ljubljanski grad4 Ljubljanski grad5 Ljubljanski grad6 Ljubljanski grad7 Ljubljanski grad8 Ljubljanski grad Boulder 49 Ljubljanski grad10 Ljubljanski grad Dotik 11 Ljubljanski grad12 Ljubljanski grad13 Ljubljanski grad Angleški mladi turisti so posedali okoli gradu, se greli na soncu, pogovarjali14 Ljubljanski grad15 Ljubljanski grad Zaton sonca za Polhograjci 16
12.11.2017
Kaj je novega na gradu, da od maratona ni zastave, ker se je zrušla
3.12.2017
Zastava ponovno stoji, in pogled na Ljubljano
1.1.2018
Ljubljana v leto 2018 in Ljubljanski grad
Ljubljanski grad1 Ljubljanski grad2 Ljubljanski grad3
17.4.2018
S kolesom na grad in malo po stari Ljubljani.
20.10.2018
S kolesom na grad.Ljudi še pa še iz vseh koncev.